اینستاگرام

مشکل فالو خودکار اینستاگرام را چگونه حل کنیم؟

چرا اینستاگرام خودکار فالو میکنه؟

شما هم نمی دانید که چرا اینستاگرام خودکار فالو میکنه؟ اگر کمی دقت کنید شاید به خاطر بیاورید. اما این را باید بدانید که مشکل فقط و فقط از سمت خود شماست. اگر می خواهید بدانید واقعیت چیست، با آی آر سوشیال همراه باشید.

آشنایی با فرآیند تعامل در اینستاگرام

اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که محتوا را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید و اشتراک‌گذاری پست‌ها و محتوای رسانه‌ای به آن‌ها امکان تعامل و ارتباط با شما را می‌دهد. در واقع این تعامل باعث می شود دیگران بیشتر شما را بشناسند.

همچنین به شما امکان می دهد افرادی را که می شناسید دنبال کنید. این کار از طریق قابلیت جستجو نیز قابل انجام است. پس از ایجاد اکانت اینستاگرام، می توانید پروفایل افرادی که شماره آنها در لیست مخاطبین دستگاه شما ذخیره شده است را مشاهده کرده و برای آنها درخواست فالو ارسال کنید. به این ترتیب از عضویت شما در اینستاگرام مطلع می شوند و شما را فالو می کنند.

همچنین اگر اکانت فیسبوک خود را با اینستاگرام همگام کنید، می توانید پروفایل تمام دوستان فیسبوک خود را مشاهده کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

بنابراین فالو و فالو کردن در اینستاگرام امری طبیعی است و هر کاربری در تلاش است تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد.

مشکل فالو خودکار اینستاگرام چیست؟

گاهی اوقات این فالوورها می توانند به هر دلیلی آزاردهنده باشند و برای کاربر خوشحال کننده نباشند. آیا به عنوان یک کاربر اینستاگرام متوجه شده اید که به طور ناگهانی تعدادی اکانت اینستاگرام را به طور تصادفی بدون آنکه خودتان بخواهید فالو می کنید؟ آیا می دانید چرا اینستاگرام خودکار فالو میکنه؟

چرا اینستاگرام خودکار فالو میکنه؟

این معمولا زمانی اتفاق می افتد که هرزنامه ها کنترل صفحه و حساب شما را در دست بگیرند. برای اطمینان از اینکه اکانت اینستاگرام شما به طور خودکار دیگران را فالو نمی کند، باید مطمئن شوید که هیچ کس جز شما نمی تواند به حساب شما دسترسی داشته باشد. اینستاگرام تنظیماتی برای جلوگیری از فالو کردن خودکار ندارد، بنابراین به اسپمرها، کلاهبرداران و هکرها اجازه می‌دهد حساب شما را هک کنند و از حساب شما برای دادن فالوورهای جعلی به حساب‌هایی که می‌خواهند استفاده کنند.

روش حل مشکل فالو کردن خودکار اینستاگرام

کافیست این روش ها را انجام دهید:

  • امنیت پیج خود را بالا ببرید. با این کار دیگران نمی توانند پیج شما را هک کنند و خودشان بدون اطلاع شما اکانتهایی را فالو کنند. برای بالا بردن امنیت پیج کافیست مقاله افزایش امنیت اینستاگرام را بخوانید.
  • اگر قبلا پیج خود را به ربات ها سپرید، کافیست که پسوورد پیج را تغییر داده تا دسترسی ربات قطع شود.
  • اگر قبلا این دسترسی را قطع کرده اید و هنوز مشاهده می کنید که فالو شدن خودکار انجام می شود، تنها یک دلیل ساده دارد. وقتی ربات شما به پیج تان متصل بوده، اکانتهایی را فالو کرده است که پرایویت بوده اند. اگر تعداد این اکانتهایی که فالو کرده زیاد بوده باشد، اکنون که حتی دسترسی ربات نیز قطع شده است ممکن است آن اکانت های پراویت هم اکنون درخواست فالو را تایید کرده باشند. یعنی فالو در گذشته توسط ربات انجام شده اما تایید اکنون انجام می شود. اگر مشکل این باشد، هیچ راهی وجود نخواهد داشت.

اگر راه حل جدیدی برای رفع این مشکل یافته اید از طریق کامنت ها با ما مطرح کنید تا دوستان دیگری نیز بتوانند مشکل خود را برطرف کنند.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =