اینستاگرام

ارور couldn’t follow hashtag در اینستاگرام (علت + راه حل)

معنی خطای couldn’t follow hashtag در اینستاگرام چیست؟ علت مشاهده این خطا و راه حل و رفع این مشکل چیست؟ با آی آر سوشیال همراه باشید.

اخیرا نمی توان در اینستاگرام هشتگ ها را فالو کرد. در این مطلب قصد داریم علت آن را بررسی کنیم و برای آن راه حلی ارائه دهیم.

معنی couldn’t follow hashtag

عبارت couldn’t follow hashtag یعنی نمی توانید هشتگ را فالو کنید. اینکه دلیل این خطا چیست در ادامه برای شما شرح داده خواهد شد.

علت خطای couldn’t follow hashtag

این خطا می تواند به دلایل مختلفی نمایش داده شود. چند مورد از مهمترین عوامل را برای شما بازگو خواهیم کرد.

باگ اینستاگرام

متاسفانه اینستاگرام یکی از اپلیکیشن هایی است که پر از باگ و خطاست. با دیدن چنین ارورهایی نباید خیلی تعجب کنید. معمولا این باگ تنها برای نرم افزار گوشی اتفاق می افتد و برای رفع این مشکل می توانید پیجتان را با مرورگر و به صورت تحت وب باز کنید.

روش باز کردن پیج با مرورگر:

به آدرس https://www.instagram.com مراجعه کنید و سپس با وارد کردن یوزرنیم و پسوورد وارد پیجتان شوید. در کمال ناباوری متوجه می شوید که از طریق سایت اینستاگرام به راحتی می توانید هشتگ ها را فالو کنید.

محدود شدن

ممکن است استفاده غیر مجاز شما از اینستاگرام باعث مسدود شدن شما شده باشد و نتوانید هشتگها یا حتی هشتگ خاصی را دنبال کنید. این موضوع مشابه فالو کردن فالوورهاست و در صورتی که سرعت و روال غیر متعارفی را پیش بگیرید می تواند باعث ایجاد محدودیت برای پیج شما شود.

افزایش امنیت

ممکن است در حال استفاده از فیلترشکن باشید و همزمان پیجتان را باز کرده باشید. این می تواند در نحوه کارکرد شما اختلال ایجاد کند یا حتی باعث بسته شدن آن شود. پس بهتر است ابتدا فیلترشکن را خاموش کرده و مجدد امتحان کنید.

در صورتی که شما نیز تجربه ای در این مورد دارید لطفا از بخش نظرات با بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 12 =