آرایش مومد و زیبایی

مزایا و معایب کاشت ابرو چیست؟ + آشنایی با 6 مزیت و معایب

ابرو یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در چهره محسوب می‌شود که زیبایی آن تاثیر زیادی روی زیبایی چهره خواهد داشت. ریزش ابرو به دلایل مختلفی از جمله دلایل ارثی، تغییر هورمون‌ها، مشکل در غده تیروئید و … اتفاق می‌افتد که می‌تواند باعث ظاهر نامناسب در ابروها شود. بهترین روش برای جایگزین کردن ابروهای از دست رفته، کاشت ابرو است. کاشت طبیعی ابروها می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد؛ اما به هر حال این روش نیز بدون عیب نیست. برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب کاشت ابرو طبیعی، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

مزایا کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو به فرآیندی گفته می‌شود که از موهای سایر قسمت‌های بدن فرد برداشته و فولیکول‌های موی سالم در محل ابرو کاشته می‌شوند. این روش برای حجم دادن به ابروها و زیبایی آن‌ها فوق العاده است و می‌تواند برای رفع مشکلات ناشی از ریزش ابرو مورد استفاده قرار گیرد. با کاشتن ابرو، دیگر دغدغه‌ای از بابت مراجعه منظم برای تمدید تتو و سایر روش‌های زیبایی ابرو نخواهید داشت.

  1. ظاهر طبیعی ابروها پس از کاشت

اگر کاشت طبیعی ابرو به صورت دقیق انجام شود، ظاهر طبیعی ابروها پس از کاشت برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. موهای ابروها در کنار هم به بهترین شکل قرار می‌گیرند و جذابیت فوق العاده‌ای خواهند داشت. اگر به خواب و نظم تارهای ابرو در کنار هم توجه داشته باشید، در نهایت ظاهر طبیعی ابرو پس از کاشت به بهترین شکل حفظ خواهد شد.

  1. عدم نیاز به تتو و سایر روش‌های زیبایی

با کاشت طبیعی ابرو، دیگر نیازی به تتو و استفاده از سایر روش‌های زیبایی مانند میکرونیلدینگ نیست. این روش‌های موقتی هم هزینه زیادی را به همراه دارند، هم می‌توانند باعث ایجاد عوارض مختلفی شوند. بنابراین، اگر زمان کافی برای مراجعه به کلینیک‌های زیبایی و سالن‌های آرایش و پیرایش ابرو ندارید، می‌توانید از کاشتن ابرو کمک بگیرید.

  1. راه حل دائمی

کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای رفع ریزش ابرو و کم پشتی آن‌ها است. می‌توانید برای داشتن ابروهای شاداب و پرپشت، از این روش استفاده کنید و از زیبایی دائمی ابروهای خودتان نهایت لذت را ببرید. دیگر نیازی نیست که هر بار برای تمدید رنگ و تتو ابروها، هزینه زیادی پرداخت کنید. برای آشنایی و دریافت مشاوره رایگان جهت کاشت طبیعی ابرو می‌توانید با کلینیک آی گل، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران از طریق لینک زیر در ارتباط باشید.

https://aygolclinic.com/blog/eyebrow-transplant-clinic/

معایب کاشت ابرو چیست؟

با وجود مزایای کاشتن ابرو به صورت طبیعی، این روش برای جایگزین کردن ابروهای از دست رفته معایبی را نیز به همراه دارد. البته این معایب با مراجعه به یک مرکز تخصصی کاشت مو و ابرو برطرف می‌شوند و جای نگرانی از بابت این مورد نیست. با این حال اگر اهل تحقیق و بررسی قبل از انجام هر روش زیبایی هستید، همراه ما باشید تا شما را با معایب کاشت طبیعی ابرو آشنا کنیم.

  1. هزینه نسبتا بالا

هزینه کاشت ابرو نسبت به روش‌های دیگر زیبایی ابروها مانند تتو، میکرونیدلینگ و بسیاری از روش‌های دیگر بالاتر است. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که کاشتن ابرو اثربخشی دائمی دارد و با روش‌های ذکر شده که هر بار نیاز به ترمیم و مراجعه مجدد دارند، کاملا متفاوت است.

  1. نیاز به اصلاح منظم

پس از اینکه مراحل پیوند ابرو را انجام دادید، باید منتظر رشد ابروهای خودتان باشید. در واقع رشد ابروها به صورت طبیعی انجام می‌شود و متفاوت از زمانی که موهای ابروهای شما قبل از پیوند رشد می‌کردند، نیست. بنابراین باید برای حالت دادن و زیبا کردن ابروهای خودتان اصلاح منظم داشته باشید.

  1. تورم و کبودی پس از کاشت

به هر حال کاشتن ابرو یک روش تهاجمی است. در ناحیه‌ای که فولیکول‌های مو برداشته می‌شوند، تورم و کبودی به وجود می‌آید. حتی بسته به روش برداشت مو، ممکن است در آن ناحیه زخم دائمی وجود داشته باشد. علاوه بر این، ممکن است افراد تا چند روز تورم و کبودی را در ناحیه کاشت تجربه کنند که البته به مرور زمان این مشکلات برطرف خواهند شد.

ابرو بکاریم یا از سایر روش‌های زیبایی ابرو کمک بگیریم؟

با وجود مزایا و معایب کاشت ابرو، شاید برای برخی از زیباجویان این سوال مطرح شود که از این روش زیبایی کمک بگیرند یا به سراغ روش‌های دیگر مانند تتو، کشیدن مداد دائمی در ابرو و … بروند؟ کاشت طبیعی ابرو می‌تواند به زیبایی ابروها کمک کند و یک ابروی طبیعی و بدون نقص را برای شما به وجود آورد. این روش دائمی و بدون عارضه است. بنابراین، دیگر نیازی نیست که هر بار برای تمدید مجدد، به کلینیک زیبایی مراجعه کنید. با توجه به این موضوعات، کاشتن ابرو به هر فردی که با ریزش شدید ابرو مواجه شده است، توصیه می‌شود.

کلینیک آی گل؛ بهترین کلینیک زیبایی برای کاشت مو و ابرو

کلینیک آی گل، یک کلینیک زیبایی تخصصی با تیم متعهد پزشکی است که توانسته بهترین خدمات را برای کاشت مو و ابرو به شما ارائه کند. اگر نیاز به کاشت ابرو به صورت طبیعی دارید، می‌توانید با تیم متخصص این کلینیک در ارتباط باشید و جهت دریافت مشاوره حضوری، به کلینیک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =