عمومی

بهترین خردکن برقی در سال 2024 کدام است؟

خردکن یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی به عملکرد بهتر دست یافته و توانسته سهم فروش بالایی را در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص دهد.خردکن با عملکرد چند منظوره و باکیفیت، شما را از خرید چرخ گوشت، غذاساز و گوشت کوب برقی بی‌نیاز می‌کند. همچنین به کمک خردکن قادر هستید تا انواع گوشت، مرغ، ماهی، میوه‌جات و سبزیجات را به راحتی خرد و پوره کنید.

بهترین مارک خرد کن برقی

اگر شما هم برای خرید خردکن به بازار مراجعه کرده باشید با برندها و مشخصات متفاوتی از این دستگاه روبرو شده‌اید که انتخاب و خرید را برای شما سخت کرده است. در این مقاله به شما بهترین مارک خردکن را معرفی خواهیم کرد و به مشخصات و ویژگی‌های برتر هر یک از برندهای خردکن برقی، اشاره خواهیم کرد.

به صورت لیستی بهترین مارک خردکن برقی عبارت است از:

  • خردکن تفال
  • خردکن باریتون
  • خردکن سیلورکرست
  • خردکن گوسونیک
  • خردکن بوش

خردکن تفال (Tefal)

تفال یکی از برندهای معروف و پرفروش در بازار لوازم خانگی است که محصولات خود را با بهترین کیفیت در کشور تولید می‌کند. خردکن تفال یکی از متنوع‌ترین برندهای خردکن در بازار است که هر کدام دارای ظرفیت، قدرت موتور و قیمت متفاوتی هستند. بدنه خردکن تفال با توجه به مدل آن از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و علاوه بر زیبایی از مقاومت قابل قبولی برخودار است. قدرت موتور در خردکن تفال بین 500 وات تا 2000 وات تعبیه شده است. همچنین ظرفیت خردکن تفال بر اساس مدل تعیین شده است و بین 0.5 لیتر تا 4 لیتر است که با توجه به نیاز خود می‌توانید ظرفیت مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین جنس کاسه در تمام مدل‌های تفال از پیرکس ضخیم ساخته شده که علاوه بر نظافت آسان باعث زیبایی محصول شده است. تیغه‌های خردکن تفال از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند و تعداد تیغه‌ها با توجه مدل و ظرفیت 2 عدد، 4 عدد و 6 عدد است. همچنین در برخی از مدل‌‌های خردکن تفال، پنل تنظیم سرعت تعبیه شده که به شما اجازه می‌دهد سرعت چرخش تیغه‌ها را تنظیم کنید.

خردکن باریتون (Bariton)

خردکن باریتون یکی دیگر از خردکن‌های باکیفیت و پرفروش موجود در بازار است که در کشور کانادا تولید و روانه بازارهای جهانی می‌شود. جنس بدنه خردکن باریتون از استیل ضدزنگ ساخته شده که در برابر ضربه، خط و خش مقاومت قابل قبولی دارد. قدرت موتور خردکن باریتون 500 وات و از دارای بدنه مسی است. همین مورد باعث شده تا موتور در حین کار داغ نشود. کاسه خردکن باریتون از پیرکس ضخیم شده و در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین ظرفیت کاسه خردکن باریتون به صورت 2 لیتر و 3 لیتر طراحی شده است. یکی از مزیت‌های این برند خردکن، تیغه تیتانیومی است که به هیچ وجه کُند نمی‌شود و در برخورد با مواد غذایی یخ زده یا سخت کج نمی‌شود. تعداد تیغه در مدل 2 لیتری 4 عدد و در مدل 3 لیتری 6 عدد است.  علاوه بر این خردکن باریتون دارای پنل تنظیمات سرعت و پایه‌های ضد لرزش است.

خردکن سیلورکرست (SilverCrest)

خردکن سیلورکرست در کشور چین تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت خوبی برخودار است. قدرت موتور خردکن سیلورکرست با توجه به مدل آن بین 800 وات تا 3000 وات است که نسبت به سایر رقبا از قدرت موتور برخودار است. کاسه خردکن سیلورکرست از جنس پیرکس ضخیم و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده که علاوه بر زیبایی، نظافت و شستشو را آسان کرده است. ظرفیت کاسه این مارک خردکن بین 1 لیتر تا 3 لیتر است و شما با توجه به نیاز خود ظرفیت مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. جنس تیغه خردکن سیلورکرست از استیل ضدزنگ ساخته شده و تعدا تیغه با توجه به ظرفیت 4 عدد و 6 عدد است. از دیگر امکانات این مارک خردکن می‌توان به پنل تنظیم سرعت و پایه ضدلرزش اشاره کرد که در بین تمام مدل‌های خردکن سیلورکرست مشترک است.

خردکن گوسونیک (Gosonic)

خردکن گوسونیک یکی دیگر از خردکن‌های پرفروش و محبوب در بازار است که در کشور ترکیه تولید و روانه بازارهای جهانی می‌شود. خردکن گوسونیک از طراحی جذاب و دلربا بهره‌مند است و در ساخت خردکن‌های خود از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده کرده است. همچنین قدرت موتور این محصول با قدرت 400 وات تا 800 وات تعبیه شده و به راحتی هر نوع ماده غذایی را خرد خواهد کرد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و فشرده ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا، باعث زیبایی این دستگاه شده است. همچنین کاسه این خردکن از پیرکس ضخیم تولید شده و در برابر تغییرات دما و ضربه مقاومت قابل قبولی دارد. ظرفیت کاسه خردکن گوسونیک با توجه به مدل آن متفاوت و بین 1.6 لیتر تا 3 لیتر است. تیغه‌های این محصول از جنس استیل و تعداد آن‌ها با توجه به مدل دستگاه، 2 عدد، 4 عدد و 6 عدد است. از دگیر امکانات این مارک خردکن می‌توان به پنل تنظیم سرعت و پایه ضدلرزش اشاره کرد.

خردکن بوش (Bosch)

برند آلمانی بوش محبوبیت بسیار زیادی دارد و آن را می‌توانیم یکی از شناخته شده‌ترین برندهای لوازم خانگی بدانیم. خردکن برقی بوش هم محبوبیت بسیار زیادی دارد و در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار شده است. خردکن‌های بوش، ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فردی دارند که همین مورد سبب شده است تا بسیاری از مشتریان و کاربران، خردکن‌های بوش را خریداری کنند. موتور خردکن‌های بوش دارای قدرتی بین 300 تا 500 وات هستند و تیغه‌ها از استیل ضدزنگ ساخته‌‌ شده‌‌اند. علاوه بر این موارد در اکثر مدل‌های خردکن بوش، پنل تنظیم سرعت برای حرکت تیغه در نظر گرفته شده که یکی از امکانات مهم در خردکن به شمار میرود. جنس محفظه از پیرکس نشکن و دارای ظرافیت‌های متفاوتی هستند.

جمع بندی

برندهای بسیاری در دنیای لوازم خانگی اقدام به تولید خردکن برقی کرده‌اند که در این مقاله به بهترین خردکن سال 2024 اشاره کرده‌ایم. چنانچه شما هم تجربه خرید خردکن برقی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =