اینستاگرام

حل مشکل تایید سن و تاریخ تولد در اینستاگرام (اگر بالای 13 سال دارید بخوانید)

رفع مشکل اشتباه زدن سن در اینستاگرام

مدتی است که اینستاگرام به دنبال تایید سن کاربران خود است. تغییر سن در اینستاگرام یک پروسه عادی شده است و شما مجبور هستید تایید که کنید که سن قانونی اینستاگرام را دارید. یعنی سن تان بالای 13 سال است. حال سؤال اینجاست که تشخیص سن در اینستاگرام چطور انجام می شود و با اشتباه زدن سن اینستاگرام، بازگردانی پیج زیر ۱۳ سال چطور قابل انجام است؟

در این نوشته به این موارد خواهیم پرداخت. با آی آر سوشیال همراه باشید.

تشخیص سن در اینستاگرام چطور انجام می شود؟

ممکن است شما روزی اینستاگرامتان را باز کنید و با صفحه ای رو به رو شوید که از شما تقاضای وارد کردن سن تان را می کند. شما وظیفه دارید تاریخ تولد به میلادی برای اینستاگرام وارد کنید. برخی از کاربران اشتباه کرده و این موضوع را جدی نمیگیرند. تاریخی که پیشفرض روی صفحه نمایان می شود معمولا تاریخ روز است. یعنی اگر همان را تایید کنید سن تان را 0 تعریف کرده اید و چون سن قانونی اینستاگرام حداقل 13 سال است، شما مجاز به استفاده از اینستاگرام نخواهید بود و از پیج خارج می شوید.

وارد کردن تاریخ تولدهای نادرست دلیل خاموش شدن صفحه اینستاگرام شما برای همیشه است. چند روز پیش اینستاگرام پیامی ارسال کرد که سن شما را تایید می کرد اما اکثر کاربران بدون خواندن پیام آن را تایید می کنند و در واقع این پاسخ را به اینستاگرام می دهند که زیر 13 سال هستند! از آنجایی که اینستاگرام ایجاد صفحات برای کودکان زیر 13 سال را مسدود کرده است، تا زمانی که تایید نکند که صفحه شما بالای 13 سال است، وضعیت فعال بودن پیج شما توسط اینستاگرام پوشش داده نمی شود و اینستاگرام صفحه شما را پوشش نخواهد داد.

البته که وارد کردن تاریخ تولد در اینستاگرام مفید است، زیرا در برخی موارد برای بازگردانی صفحه اینستاگرام و ورود به اینستاگرام لازم است تمام اطلاعات خود را به درستی وارد کنید و از آنجایی که بسیاری از کاربران به این موضوع توجه نمی کنند، برای بازیابی اکانت اینستاگرام دچار مشکل می شوند. با اجباری شدن درج تاریخ تولد می توانید مطمئن باشید در صورتی که سن خود را در زمان ثبت نام به درستی وارد کرده باشید، بازگشت به صفحه اینستاگرام بدون مشکل امکان‌پذیر خواهد بود.

ارور اینستاگرام you may not be old enough to use Instagram

اگر به پیام اخطاری که اینستاگرام نشان می دهد نگاه کنید، به این نتیجه می رسید که احتمالا به سن کافی برای استفاده از اینستاگرام نرسیده اید.
اینستاگرام می گوید اگر نتوانید ثابت کنید که حداقل 13 سال دارید، اطلاعات شما را به 30 روز محدود می کنیم (یعنی برای واجد شرایط بودن باید بالای 13 سال سن داشته باشید تا بتوانید صفحه ای در اینستاگرام داشته باشید). اگر 30 روز بگذرد و نتوانید ثابت کنید که بالای 13 سال دارید، پیج شما حذف خواهد شد و هرگز قابل استفاده مجدد نخواهد بود و هیچ روش دیگری نیز کارساز نیست.

راه حل اشتباه زدن سن در اینستاگرام چیست؟

اگر سن تان را به هر دلیلی اشتباه وارد کرده اید علاجش تنها یک راه است. آن هم تکمیل فرم درخواست تجدید نظر اینستاگرام است تا شاید بتوانید با این درخواست پیجتان را برگردانید. تا اینجا دلیل محدود شدن صفحه اینستاگرام خود را به دلیل سن فهمیده اید، اکنون برای حل مشکل سن در اینستاگرام باید مراحل زیر را طی کنید:

در مرحله اول روی دکمه تجدید نظر یا appeal کلیک کنید تا اپلیکیشن فرم حذف مشکل سن در اینستاگرام را باز کند.

پس از کلیک روی این دکمه به صفحه راهنما و پشتیبانی اینستاگرام هدایت می شوید.

پس از باز کردن صفحه لازم است فرم درخواست اصلاح سن را در اینجا پر کنید.

نکته مهم: لطفا توجه داشته باشید که برای ورود به این صفحه باید از فیلتر شکن استفاده کنید زیرا در غیر اینصورت دکمه تقویم نمایش داده نمی شود و ممکن است بخش های دیگری از فرم نیز به درستی کار نکند.

اطلاعات زیر را باید در فرم وارد کنید:

نام کامل: نام و نام خانوادگی را وارد کنید.

آدرس ایمیل: آدرس ایمیلی را وارد کنید که می توان با شما تماس گرفت. همچنین ایمیلی که شما صفحه اینستاگرام خود را با آن ایجاد کرده اید. اگر به ایمیلتان دسترسی ندارید متاسفانه این یک مشکل حاد و بزرگ است و باید تاوان این بی دقتی که داشته اید را بپذیرید وقید پیجتان را بزنید.

نام کاربری اینستاگرام: نام کاربری اینستاگرام یا آیدی اینستاگرام خود را وارد کنید.

تاریخ تولد: تاریخ تولد خود را در تقویم میلادی وارد کنید. اگر تاریخ تولد خود را در تقویم میلادی نمی دانید، می توانید از سایت time.ir استفاده کنید و به راحتی تاریخ شمسی را به میلادی تبدیل کنید. برای رفع مشکل سن اینستاگرام، باید تاریخ تولد خود را در فرم درخواست وارد کنید.

شناسه شما: در اینجا باید مدارکی مانند پاسپورت یا گواهینامه را آپلود کنید. لطفا توجه داشته باشید که عکس مدرک مورد نظر واضح باشد تا اینستاگرام بتوانید ببیند و بررسی و تایید کند که شما بالای 13 سال دارید.

برای اینستاگرام پاسپورت و گواهی نامه کاربران ایرانی، یک سند معتبر محسوب می شود. کارت ملی، شناسنامه و مدارک دیگر ممکن است رد شود.

پس از وارد کردن این آیدی، باید در قسمت اطلاعات تکمیلی مشکل خود را کمی توضیح دهید، سپس فرم را ارسال کنید و پس از انجام این اقدامات، منتظر بمانید تا صفحه اینستاگرام شما مجددا باز شود. البته اگر خوش شانس باشید.

نکته مهم در قسمت آخر فرم این است که به اینستاگرام بگوییم در تنظیمات اکانت سن را اشتباه وارد کرده ام و طبق مدارکی که دارم سن من از 13 سال بیشتر است. می توانید متن زیر را کپی کنید و در قسمتی از متن زیر که تاریخ تولد نوشته شده است، تاریخ تولد خود را بنویسید و فرم را ارسال کنید.

متنی که باید ارسال کنید:

I found that my Instagram account was deleted due to a text violation due to spamming. I did not know the Instagram Terms of Service, so I would like to inform you that this violation was simply an ignorance. With this in mind, I wanted to help you get back into my account. Having read the Instagram Terms of Service from top to bottom, we can fully guarantee that no such comments will be broken in the future. We would appreciate your cooperation as soon as possible.

I mistakenly entered my date of birth in the solar calendar and my exact date of birth in Georgia is 01/01/1987.

پس از ارسال این فرم، باید دو یا هفت روز کاری منتظر بمانید تا اطلاعات حساب شما توسط اینستاگرام بررسی شود و محدودیت سنی از صفحه شما برداشته شود و صفحه اینستاگرام شما مجدداً نوآوری شود و بتوانید به پیج خود وارد شوید. پس از گذشت زمان تعیین شده، اینستاگرام مجدداً سن شما را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام از شما می پرسد، این بار به یاد داشته باشید که تاریخ تولد انتخابی خود را وارد کنید و در قسمت تاریخ تولد مشخص کنید. حواستان باشد که دوباره اشتباه نکنید. چون در این صورت ممکن است برای همیشه لازم باشد با پیجتان خداحافظی کنید.

ارور  your information couldnt be submitted log in to your account to get back on facebook or to further instructions هنگام ثبت فرم تایید سن اینستاگرام

ممکن است بسیاری از کاربران هنگام ثبت فرم تایید سن بالای 13 سال در صفحه اینستاگرام با این خطا مواجه شوند. اغلب این خطا به این دلیل رخ می دهد که حساب اینستاگرام شما به حساب فیس بوک شما پیوند داده شده است یا از همان اطلاعات شناسایی برای ایجاد هر دو حساب استفاده کرده اید. در این صورت باید از طریق لینک زیر وارد سایت فیسبوک شوید و از طریق سایت فیس بوک تایید کنید که بالای 13 سال سن دارید.

https://www.facebook.com/help/contact/183000765122339

کار چندان مشکلی نیست. ابتدا باید عکس کارت گواهی یا پاسپورت خود را آپلود کنید و ایمیل خود را در فیلد بعدی وارد کنید و برای ارسال پیام روی Send کلیک کنید. اما مانند مراحل قبل، باید تقریبا 2 هفته منتظر بمانید تا اینستاگرام اطلاعات سال تولد شما را تأیید کند. پس از انجام این مراحل دیگر نیازی به تایید سن خود در اینستاگرام ندارید و به راحتی می توانید به اکانت اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

همه مراحل رو انجام میدم اما ارور میده و میگه 24 تا 36 ساعت دیگه امتحان کن. راه حل چیست؟

برای حل این مشکل باید تا 36 ساعت هیچ اقدامی در سایت اینستاگرام انجام ندهید زیرا سرور اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات می شناسد و ممکن است دیگر به شما اجازه ورود به فرم را ندهد. به طور معمول، می توانید پس از 36 ساعت دوباره فرم را وارد کنید. اگر بعد از 36 ساعت دوباره همان پیام را دریافت کردید، باید یک هفته صبر کنید.

برای رفع مشکل سن زیر 13 سال در قسمت سن فرم تجدیدنظر تاریخ وارد می کنم قبول نمی کند. چه کنم؟

در برخی از گوشی ها نمی توان سن را با دست وارد کرد و باید تاریخ تولد را از تقویم نشان داده شده در فرم انتخاب کنید.

آیا حتما باید تاریخ تولد را برای اکانت اینستاگرام وارد کنم؟

به طور معمول اگر قصد عضویت در اینستاگرام را دارید ممکن است این سوال از شما پرسیده نشود اما در سیستم جدید متا این سوال کاملا از همه کاربران پرسیده شده است تا افراد بالای سن قانونی بتوانند به محتوای اینستاگرام دسترسی داشته باشند.

چگونه بفهمیم که مدارک سن را صحیح ارسال کرده ایم؟

پس از ارسال مدارک، در صورتی که هر یک از فیلدهای مورد نیاز به اشتباه وارد شده باشد، با رنگ قرمز مشخص می شود و باید فیلد مورد نیاز را دو باره بررسی کنید. اگر بعد از 24 تا 36 ساعت پیامی دریافت کردید و مجبور شدید دوباره امتحان کنید، بهتر است چند روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید. و اگر پس از ارسال فرم، صفحه راهنمای اینستاگرام برای شما باز شد، به این معنی است که ارسال با موفقیت انجام شده است و باید از دو روز کاری تا یک هفته منتظر بمانید تا درخواست شما را تایید کنند. در صورت وجود نقص در مدارک ارسالی و یا عدم تایید آنها از طریق ایمیل ثبت شده در فرم به اطلاع شما خواهد رسید.

برای ارسال مدارک سن به اینستاگرام چقدر مهلت دارم؟

برای رفع مشکل محدودیت سنی اینستاگرام، حداکثر ظرف مدت 30 روز می توانید مدارک خود را ارسال کنید و در صورت عدم ارسال مدارک در مدت 30 روز، صفحه شما برای همیشه مسدود می شود. توجه داشته باشید که برای ارسال مدارک 30 روز فرصت دارید، اما با توجه به درخواست فوق، ممکن است پاسخگویی به درخواست شما بیش از 30 روز طول بکشد و در صورت ارسال درخواست در مدت زمان تعیین شده، توجه داشته باشید که جای نگرانی نیست.

آیا ارسال بیش از یک بار مدارک از طریق فرم بر سرعت بازگشت پیج تأثیر می گذارد؟

خیر، ارسال مکرر مدارک و پرکردن فرم نه تنها مشکل را به سرعت حل نمی کند، بلکه سرور اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات می شناسد و ممکن است به شما اجازه ارسال فرم را ندهد یا حتی صفحه شما را برای همیشه مسدود کند.

آیا امکان ارسال فرم به همراه مدارک هویتی دیگران وجود دارد؟

اگر به مدارک مورد نیاز (گذرنامه و گواهینامه) دسترسی ندارید و عکسی در صفحه ندارید، می توانید فرمی را بر اساس مشخصات یکی از بستگان خود پر کنید تا گواهی یا پاسپورت دیگری را ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر مدارکی را از شخص دیگری ارسال می کنید، این خطر وجود دارد که درخواست رد شود. الگوریتم های اینستاگرام را دست کم نگیرید. بسیار حساس و هوشمند هستند.

بعد از آپلود سند یک ضربدر قرمز در کنار عکس ظاهر می شود آیا سند ارسالی مشکلی دارد؟

خیر، این ضربدر برای حذف تصویر و درج مجدد تصویر استفاده می شود. به عنوان مثال، ممکن است به طور تصادفی تصویر دیگری را به جای سند اصلی آپلود کرده باشید، در این صورت فشار دادن دکمه افقی باعث می شود که تصویر ظاهر شود و اندازه تصویر دیگری تغییر کند.

برای ارسال مدارک سن اینستاگرام چه اصولی را رعایت کنیم؟

اولا تنها مدرک معتبر برای ایرانیان عکس گذرنامه است و مدارکی مانند کارت ملی، شناسنامه و … به هیچ عنوان نباید همراه باشد. هیچ محدودیتی برای اندازه و حجم عکس ها در این فرمت وجود ندارد، اما تصاویر روی کاغذ شما باید مستقیم و بدون پوشش یا کثیفی از فاصله نزدیک و خوانا گرفته شوند.

برخی از کاربران اینترنت اعلام کرده‌اند که می‌توانند با ارسال عکس کارت ملی کشور خود، صفحات خود را بازگردانند. این مورد توسط کارشناسان آی آر سوشیال تست و تایید نشده است اما در صورت عدم امکان اخذ گواهی یا پاسپورت می توانید با ارسال عکس کارت ملی اعتراض نمایید. البته توجه داشته باشید که در قسمت اطلاعات بهتر است مشخصات کارت ملی، تاریخ تولد، ماه و تاریخ را وارد کنید.

امیدواریم که با این آموزش مشکل سن در اینستاگرام هرچه سریع تر برای شما رفع شود و بتوانید پیج خود را برگردانید.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 14 =