اینستاگرام

تامین امنیت پیج اینستاگرام یک فریب است !

هر فضایی هرچقدر هم خوب باشد، احتمالا می تواند یک منبع فساد مناسب برای برخی از افراد باشد. اما چگونه؟

حتما شما نیز در بخش بیو یا پروفایل برخی کاربران و خصوصا افراد مشهور و سلبریتی ها عبارت هایی نظیر “تامین امنیت توسط {ذکر نام یا آیدی یک شخص}” را بارها و بارها مشاهده کرده اید. اما چه رازی پشت این ماجرا قرار دارد و این امر تا چه حد صحت دارد؟ آیا فعالیت خاصی برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن آن نیاز است؟ در یک کلمه باید بگوییم: “خیر” !

این مورد چیزی نیست جز سوء استفاده شخص به اصطلاح “تامین کننده امنیت” و همچنین “جهل کاربر” که با داشتن سواد و اطلاعات بسیار پایین در این زمینه، فریب چنین کلاهبرداران یا شیادانی را خورده اند. اغلب قربانیان، از بین سلبریتی ها و افراد مشهور بوده اند که پس از رسیدن به این اطمینان که فریب افراد کلاهبردار را خورده اند، به سرعت عبارت مورد نظر را از بیو یا پروفایل اینستاگرام خود حذف کرده اند که این اقدام تا همین میزان هم قابل ستایش است. اما متاسفانه افرادی همچنان تمایل دارند که فریب خورده باقی بمانند. در هر صورت تیم آی آر سوشیال خود را موظف می دانند که شفاف سازی های لازم را در این زمینه ارائه نمایند.

ما مدت ها پیش جهت افزایش امنیت پیج اینستاگرام نکاتی را خدمتتان ارائه نمودیم که با رعایت این موارد خواهید توانست امنیت پیج خود را تا حد بسیار بسیار زیاد، بالا ببرید. هیچ کار دیگری نه نیاز است که انجام دهید و نه شدنی ! تنها کافیست که حواستان کمی جمع باشد. در واقع نکاتی که سایت آی آر سوشیال اعلام نمود مواردی بوده اند که توسط اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده شده است و اینستاگرام به کرات تاکید کرده است که هر کاربری موظف به رعایت این موارد امنیتی می باشد و در صورت عدم رعایت این موارد، احتمال به خطر افتادن امنیت پیج وجود خواهد داشت.

نکات افزایش امنیت پیج اینستاگرام

  • انتخاب یک کلمه عبور یا پسوورد قدرتمند
  • تنظیم کردن یک ایمیل معتبر در تنظیمات اینستاگرام
  • فعال سازی ورود دو مرحله ای ایمیل شما
  • تنظیم کردن یک شماره همراه معتبر در تنظیمات اینستاگرام
  • فعال سازی ورود دو مرحله ای پیج اینستاگرام
  • عدم انجام فعالیت خاص پس از دریافت ایمیل های مشکوک

یک کلمه عبور قوی ، کلمه عبوریست که حداقل شامل 8 کاراکتر و شامل حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و علائم خاص همچون % ^ & * # @ باشد. هرچه تعداد کاراکترها و تنوع کاراکترها بیشتر باشد، کلمه عبور شما قوی تر خواهد بود. اگر قصد دارید کلمه عبور پیج خود را تغییر داده و یک پسوورد قدرتمند قرار دهید، کافیست از توضیحات موجود در صفحه ورود به اینستاگرام در سایت استفاده نمائید.

داشتن یک ایمیل معتبر و تنظیم آن در اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد که در آینده در صورت بروز هرگونه مشکل در پیج اینستاگرامتان، بتوانید به کمک آن، اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که حتما لازم است ورود دو مرحله ای ایمیل خود را فعال نمائید. برای فعال سازی قابلیت ورود دو مرحله ای ایمیل خود، به سایت ارائه دهنده سرویس ایمیلی که از آن استفاده می نمائید مراجعه نموده و مطابق توضیحات پیش بروید.

همچون ایمیل معتبر، داشتن یک شماره تلفن همراه معتبر و تنظیم آن در اینستاگرام نیز به شما کمک خواهد کرد که در آینده در صورت بروز هرگونه مشکل در پیج اینستاگرامتان، بتوانید به کمک آن، اقدامات لازم را انجام دهید.

ورود دو مرحله ای اکانت اینستاگرام خود را فعال نمائید تا جهت ورود به پیج شما، نیازمند تایید پیامکی باشید. برای انجام این کار کافیست به آموزش فعال سازی ورود دو مرحله ای یا آموزش ورود توسط پیامک به پیج اینستاگرام مراجعه نمائید.

در صورتی که ایمیل های ناشناس و مشکوکی دریافت نمودید، به هیچ عنوان بر روی لینک موجود در ایمیل ها کلیک نکنید و ابتدا از صحت ایمیل ها آگاه شوید.

این توضیحات با این هدف انجام شد که خدمتتان عرض کنیم، تامین امنیت پیج اینستاگرام می تواند به دست خودتان انجام گردد. با رعایت این نکات بسیار ساده و ابتدایی، قدرت امنیت پیج خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد و کلاهبرداران و شیادان این حوزه تحت هیچ شرایطی قادر به سوءاستفاده گری نخواهند بود.

در صورتی که سوالی برای شما مطرح است از طریق نظرات در پایین همین صفحه مطرح بفرمایید تا در اسرع وقت پاسخ آن برای شما ارسال شود و خواهید توانست با ورود مجدد به این صفحه، پاسخ خود را مشاهده نمایید.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫5 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. من یه پیج دارم ایمیل ندارم و گذرواژه من فراموش شده فقط با شماره چه کاری میتوان کرد

  2. سلام این تایید دومرحله ای چجوریه… اکثرپیجها با گرفتن هزینه ای اقدام به تامین امنیت پیجها میکنن… میخوام بدونم راسته یا همش الکیه… ممنون

  3. واقعا متاسفم برای همچین سواستفاده گرایی که از ناآگاهی مردم به نفع خودشون استفاده می کنن و ازشون دزدی میکنن.

    1. متاسفانه همینطوره. لازمه در این زمینه آگاهی بخشی بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =