اینستاگرام

نحوه مدیریت صحیح پیج اینستاگرام و شبکه های اجتماعی + استخدام ادمین

این روزها اهمیت شبکه های اجتماعی برای همه ما اثبات شده است. بسیاری از کسب و کارها نه تنها یکی از راهها بلکه مهمترین منبع درآمدشان شبکه های اجتماعیست. به راستی که آنها چگونه به این حجم از پیشرفت در فروش و شهرت رسیده اند؟

 

استخدام ادمین مدیریت و تولید محتوا پیج اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

 

تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی یک فعالیت تخصصی و طبق برنامه می باشد. اگر قصد دارید در این فضا فعالیت داشته باشید لازم است فعالیت های صحیح را در زمان صحیحی به انجام برسانید. به همین دلیل ما عقیده داریم که چند اصل در شبکه های اجتماعی به شدت مهم و موثر هستند. اولین اصل داشتن انسجام در محتوا و مطالب ارسالی و انتشار به موقع آنها می باشد. دومین اصل نگارش، طراحی و انتشار محتوای مناسب، تخصصی، بهینه و مرتبط با حوزه فعالیت می باشد. اصل سوم گرافیک است. شما حتی اگر دارای محتوای متنی مناسبی باشید، در صورت مناسب نبودن ظاهر پست های طراحی شده، به احتمال بسیار زیاد نتیجه مناسبی نخواهید گرفت. به عنوان مثال محتوای شما لازم است تنوع زیادی داشته باشد و تنها شامل متن یا تصاویر ساده نبوده و لازم است گاه به گاه به ویدئو مارکتینگ هم روی آورده و محتوای موشن گرافیک هم استفاده گردد. به همین دلیل است که برای موفقیت در این فضا نیازمند فرد یا گروهی هستیم که تمامی این اصول را برای شبکه های اجتماعی ما خصوصا اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی پر مخاطب پیاده سازی نمایند. ممکن است خودمان نیز تخصص کافی در این زمینه داشته و طبق این اصول صفحات شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنیم اما همواره باید به یاد داشته باشیم که مدیریت اکانت اینستاگرام و شبکه های اجتماعی یک فعالیت حرفه ای بوده و لازم است به افرادی سپرده شود که در این زمینه به طور حرفه ای فعالیت نموده اند.

چنانچه صاحب پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرام، اکانت فیسبوک، لینکدین، توییتر، پینترست و… هستید و به دلیل حجم و مشغله کاری، فرصت مدیریت آنها را ندارید، پیشنهاد ما به شما استخدام ادمین مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعیست. می توانید با استخدام یک یا چند مدیر، تولید محتوا در اینستاگرام یا کانال های تلگرام و شبکه های اجتماعی خود را به آنها بسپارید.

 

استخدام ادمین مدیریت و تولید محتوا پیج اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

بله درست است، شاید به این موضوع فکر می کنید که چگونه می توان به یک فرد یا گروهی اعتماد کرد؟ قطعاً شناخت مهارت و حرفه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی اینستاگرام و دیگر شبکه ها کار آسانی نیست. تیم مدیریت محتوای آی آر سوشیال، پیش از ثبت نهایی سفارش، به درخواست مشتریان گرامی، اقدام به طراحی یک یا دو طرح رایگان به عنوان نمونه کار در حوزه تخصصی شما می نماید. مشتریان گرامی می توانند طرح های موردنظر را بررسی کرده و پیشنهادات اصلاحی خود را به تیم تولید محتوای شبکه های اجتماعی آی آر سوشیال منتقل کنند. این ارتباطات دو سویه باعث رسیدن به یک جمع بندی و آشنایی با سلایق طرفین خواهد شد و باعث می گردد فعالیت های آتی در بهترین حالت انجام گرفته و تولید محتوا در نهایت به سلایق مشتری نزدیک تر باشد. تیم تولید محتوا پیشنهادات لازم را به کلیه مشتریان گرامی خواهند داد و در این مورد به طور کامل و دقیق مشاوره رایگان انجام خواهد شد.

بحث اعتماد به تیم مدیریت پیج اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، تنها به مهارت تیم ختم نمی گردد. اعتماد از این دیدگاه نیز مطرح می گردد که چگونه کلمه عبور شبکه های اجتماعی و یا پیج اینستاگرام را در اختیار این تیم قرار دهیم و آیا امنیت کافی بر قرار خواهد بود یا خیر؟ بسیاری از مشتریان نگران موضوع امنیت پیج خود هستند. ما برای حل این مشکل و آسودگی مشتریان چندین راه حل داریم. 

راه حل اول داشتن مجوزهای اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت (نماد اعتماد) می باشد که طبق این مجوز، مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده به تیم آی آر سوشیال اعتماد کنند. لوگوی مجوز در پایین سایت درج گردیده که با کلیک بر روی آن می توانید از اعتبار آن استعلام بگیرید. مجوز دیگری که آی آر سوشیال دریافت نموده، مجوز مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد. ضمن اینکه با دارا بودن مجوز پرداخت آنلاین و امن زرین پال، خیالتان از بابت پرداخت های امن نیز آسوده خواهد بود و کلیه سفارشات خود را نیز می توانید به صورت آنلاین و امن پرداخت نمایید.

 

استخدام ادمین مدیریت و تولید محتوا پیج اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

 

راه حل دوم استفاده از نکات امنیتی ساده در پیج اینستاگرام و شبکه های اجتماعیست. ما همواره به مشتریان خود تاکید می کنیم که برای تمامی شبکه های اجتماعی خود کلمه عبور و پسووردی قوی انتخاب نمایند. پسوورد قوی پسووردی است که حداقل دارای 10 کاراکتر بوده و شامل حروف کوچک و بزرگ لاتین و اعداد و علائم خاص مانند @ $ # % & ^ * ( ) باشند. در صورت اعمال چنین کلمه عبوری به راحتی امکان هک یا نفوذ به اکانت های شما امکان پذیر نخواهد بود. پیشنهادات دیگری نیز به مشتریان گرامی پس از ثبت سفارش و پیش از شروع فعالیت ارائه خواهد شد و تمامی تلاش مجموعه، به حداکثر رساندن امنیت اکانت های مشتریان می باشد.

پس از استخدام ادمین پیج اینستاگرام و شبکه های اجتماعی چه فعالیت هایی انجام خواهد گرفت؟

همانطور که پیشتر ذکر گردید، ابتدا با مشاوره قبلی و طراحی نمونه کارهای تولید محتوا، با مشتریان گرامی به یک جمع بندی خواهیم رسید. در صورت نیاز و به درخواست مشتریان گرامی، اقدام به طراحی لوگو تایپوگرافی جهت درج در طرح های گرافیکی خواهیم نمود. پس از مشخص شدن هدف نهایی و تعیین استراتژی ها و روند کار، شروع به تولید محتوای متنی خواهیم کرد. حجم محتوای متنی با توجه به موضوع فعالیت متفاوت بوده و برخی از موضوعات نیازمند محتوای متنی نبوده و برخی نیز تمرکز اصلی شان بر روی تولید محتوای متنی خواهد بود. پس از تولید محتوای متنی، شروع به طراحی اختصاصی و سفارشی طرح های گرافیکی برای پست ها خواهیم نمود. اسکلت بندی، رنگ بندی و به طور کلی، چون و چرا و چگونگی طرح ها پس از طراحی نمونه کارهای رایگان و طبق توافق با شما مشتریان گرامی از پیش انجام می گردد تا نتیجه طرح، به ایده ها و سلایق شما نزدیکتر باشد. طرح ها می توانند برای پست ها و یا استوری ها طراحی گردند. همچنین می توانید درخواست نمایید تا به عنوان مثال، تمرکز بر روی طراحی استوری اینستاگرام و یا پست ها و غیره باشد. پس از آماده سازی محتوا (متنی و گرافیکی) ، اقدام به برنامه ریزی برای انتشار خواهیم نمود. ممکن است انتشار محتوا بنا به درخواست مشتریان گرامی روزانه و یا با فاصله های زمانی متفاوت باشد. فعالیت هایی نظیر استفاده از هشتگهای مرتبط، بهینه سازی عنوان ها، پروفایلها، متون بیوگرافی و مواردی از این دست به طور کامل برای اکانت ها انجام خواهد شد و با توجه به اهمیتی که مباحث تیترنویسی و تبلیغ نویسی دارند، این موارد با دقت فراوان و به حرفه ای ترین شکل ممکن توسط تیم مدیریت اینستاگرام آی آر سوشیال انجام می گردند.

چیزی که برای ما حائز اهمیت است، درخواست و سلایق مشتریان گرامی می باشد. تیم تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی آی آر سوشیال تمامی سعی شان بر این است که بهترین و بی نقص ترین شیوه های مدیریتی را در شبکه های اجتماعی شما پیاده سازی نمایند و شما بتوانید و هر کدام از شبکه های اجتماعی خود را که مایل هستید به طور همزمان به روز نگه داشته و اقدام به توسعه فعالیت های خود کنید. سوالات خود را می توانید از تیم پشتیبانی بپرسید. ما با افتخار در کنار شما هستیم. 

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫4 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

    1. برای اینکه از هزینه این خدمات مطلع بشید لطفا به صفحه مدیریت اینستاگرام در سایت مراجعه بفرمایید. سوالات و ابهامات خودتون رو می تونید با پشتیبانی مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نوزده =