اینستاگرام

ورود به اینستاگرام از طریق شماره تلفن، ایمیل و یوزرنیم و یا بدون آنها

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در جهان و همچنین ایران می باشد. در این مقاله قصد داریم مشکلات رایج و مختلفی را که مربوط به ورود به اینستاگرام است بررسی کرده و در صورت امکان برای آنها راه حل هایی نیز لحاظ نمائیم.

پیش از هر چیزی لازم است دو مورد خدمت شما ارائه گردد. مورد اول ثبت کردن ایمیل و شماره همراه در حین ثبت نام می باشد. در بخش آموزش ساخت پیج اینستاگرام، نحوه ساخت پیج از طریق ایمیل را توضیح داده ایم. کافیست پس از ساخت پیج به بخش تنظیمات رفته و شماره همراه خود را نیز ثبت نمائید.

مشکل ورود به اینستاگرام (there was a problem with your request)

گاهاً برای ورود به اینستاگرام با اخطار there was a problem with your request  رو به رو می شوید که در اغلب مواقع به علت وجود مشکل از سمت سرورهای اینستاگرام می باشد. اما به خاطر داشته باشید که به احتمال بسیار بالا با ورود به اینستاگرام از طریق سایت و یا مرورگر، مشکل برطرف خواهد شد. بنابراین در صورتی که از طریق اپلیکیشن قصد ورود به اینستاگرام را داشتید که با ارور فوق مواجه شدید، مطابق توضیحاتی که در ادامه می آید از طریق سایت اینستاگرام اقدام به ورود کنید.

ورود به اینستاگرام با سایت

برای ورود از طریق سایت کافیست به آدرس instagram.com مراجعه کرده و بر روی گزینه login کلیک کنید. اکنون در کادر اول از شما می خواهد که یوزرنیم، شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد نمائید. شما می توانید به دلخواه یکی از این موارد را وارد کنید.

در فیلد دوم می توانید کلمه عبور خود را وارد کرده و روی گزینه Login کلیک کنید.

ورود به اینستاگرام

اکنون وارد پیج خواهید شد. چنانچه ورود دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کرده باشید، اینستاگرام پیش از انتقال شما به صفحه اصلی سایت، یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد که می توانید با وارد کردن کد پیامک شده در کادر مخصوص به خود در سایت اینستاگرام، وارد آن شوید. همواره پیشنهاد می کنیم جهت افزایش امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام، ورود دو مرحله ای اکانت اینستاگرام خود را در حالت فعال نگه دارید.

ورود به اینستاگرام با شماره موبایل

جهت ورود به اینستاگرام با شماره موبایل، کافیست شماره موبایل خود را با صفر اول به صورت 09123456789 و یا به صورت بین المللی و بدون صفر به عنوان مثال 989123456789+ وارد کرده و بعد از وارد کردن کلمه عبور و انتخاب گزینه Login وارد پیج شوید. در این حالت نیز در صورت فعال بودن ورود دو مرحله ای، لازم است کد پیامک شده را در کادر مخصوص وارد نمائید. لازم است به خاطر داشته باشید که تنها زمانی می توانید از این حالت در ورود استفاده نمائید که قبلا شماره همراه خود را در بخش تنظیمات پیج خود وارد کرده باشید و یا پیج خود را از طریق شماره موبایل ساخته باشید.

ورود به اینستاگرام با ایمیل

با وارد کردن ایمیل خود در کادر مخصوص می توانید پس از وارد کردن پسوورد وارد پیج شوید. در این مورد نیز لازم است به خاطر داشته باشید که تنها زمانی می توانید از این حالت در ورود استفاده نمائید که قبلا ایمیل خود را در بخش تنظیمات پیج خود وارد کرده باشید و یا پیج خود را از طریق ایمیل ساخته باشید.

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

ساده ترین راه و معمولا رایج ترین راه برای ورود به اینستاگرام، استفاده از یوزرنیم جهت ورود به پیج می باشد. یعنی در کادر مخصوص به خود، با وارد کردن یوزرنیم پیج و در ادامه کلمه عبور آن، وارد پیج شوید.

ورود به اینستاگرام فارسی

تا لحظه نگارش این مقاله، صفحه فارسی ورود به اینستاگرام از طریق سایت وجود نداشته و تنها می توانید از صفحه ورود به زبان انگلیسی  و چندین زبان دیگر استفاده نمائید. ممکن است در آینده زبان فارسی نیز به لیست زبان های پشتیبانی شده اضافه گردد.

حل مشکل ورود به اینستاگرام

گاهاً پس از وارد کردن اطلاعات ورود، خطاهایی را دریافت می کنیم. یکی از رایج ترین خطاها، خطای اشتباه بودن پسوورد و یا “Sorry, your password was incorrect. Please double-check your password” می باشد. این خطا به ما نشان می دهد که پسوورد را اشتباه وارد کرده ایم و لازم است مجددا و به طور صحیح وارد نمائیم.

ورود به اینستاگرام و فراموشی پسوورد و ریست کردن پسوورد و بازیابی پسوور اینستاگرام

خطاهای دیگری که گاها ممکن است مشاهده کنیم، خطای اشتباه بودن یوزرنیم و یا موجود نبودن آن است. این خطا اغلب با متن “The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again” نمایش داده می شود. این خطا به ما می گوید یوزرنیمی که وارد کرده ایم به هیچ اکانتی تعلق ندارد یا به عبارتی تاکنون چنین اکانتی ساخته نشده است. این اخطار گاها زمانی که پیج شما غیرفعال و یا دیسیبل (disable) شده است نیز نمایش داده می شود.

ورود به اینستاگرام و فراموشی پسوورد و ریست کردن پسوورد و بازیابی پسوور اینستاگرام

فراموش کردن پسوورد و رمز اینستاگرام

در صورتیکه مطمئن هستید یوزرنیم، تلفن و یا ایمیل و همچنین پسوورد پیج اینستاگرام خود را صحیح وارد کرده اید و همچنان اخطار اشتباه بودن بودن رمز را دریافت می کنید، لازم است که رمز اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید. در ادامه روش های مختلف بازیابی رمز اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد.

در ابتدا برای ورود به صفحه بازیابی رمز اینستاگرام کافیست به این آدرس مراجعه نمائید تا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود.

ورود به اینستاگرام و فراموشی پسوورد و ریست کردن پسوورد و بازیابی پسوور اینستاگرام

اکنون از طریق یوزرنیم، شماره تلفن و یا ایمیل قادر خواهید بود رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید که حالت های مختلف را در ادامه شرح خواهیم داد.

بازیابی رمز اینستاگرام با یوزرنیم

کافیست یوزرنیم خود را در کادر صفحه بازیابی وارد نمایید. این حالت برای زمانی است که شما دقیقا نمی دانید کدام ایمیل و کدام شماره تلفن را قبلا به پیج اضافه کرده اید. پس از ورود یوزرنیم و انتخاب گزینه send login link، اینستاگرام به انتخاب خود، لینک تغییر پسوورد را به ایمیل و یا شماره همراهتان ارسال می کند. زمانی که شما بر روی گزینه send login link کلیک می کنید، پیشنمایشی از شکل اختصاری ایمیلی و یا شماره ای که لینک به آن ارسال شده است برایتان نمایش داده می شود که بتوانید به یاد بیاورید باید به کدام ایمیل و یا شماره تلفن مراجعه کنید. سپس به ایمیل و یا تلفن مورد نظر مراجعه کرده و روی لینک دریافتی کلیک کنید و پسوورد جدید خود را وارد کرده و تایید نمائید. اکنون پیج شما با پسوورد جدید قابل بازگشایی خواهد بود که کافیست به یکی از روشهایی که در بالا اشاره شد وارد پیج شوید.

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره تلفن (از طریق پیامک)

بدون ورود یوزرنیم در صفحه بازیابی، کافیست شماره تلفن خود را وارد نمائید. اکنون لینک موردنظر شما به طور مستقیم به تلفن همراهتان پیامک خواهد شد که می توانید وارد لینک شوید و کلمه عبور جدید خود را تعریف نمائید.

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بدون ورود یوزرنیم در صفحه بازیابی، کافیست ایمیل خود را وارد نمائید. اکنون لینک موردنظر شما به طور مستقیم به ایمیلتان ارسال خواهد شد که می توانید وارد ایمیل شده و روی  لینک کلیک کنید و کلمه عبور جدید خود را تعریف نمائید.

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

بدون ورود ایمیل و شماره تلفن تنها قادر خواهید بود از طریق یوزرنیم اقدام به ورود نمائید. در صورتیکه به شماره همراه و یا ایمیل خود دسترسی نداشته باشید، امکان ورود به پیج تحت هیچ شرایطی برای شما امکان پذیر نخواهد بود. به همین خاطر پیشنهاد می گردد حتما در پیج های خود ایمیل و شماره همراه معتبری را وارد کرده و تایید نمایید.

وارد شدن به اینستاگرام بدون کد امنیتی

اگر قبلا برای پیج خود کد امنیتی تنظیم کرده اید و یا اینکه به دلیل فعالیت های غیرمجاز، اینستاگرام شما را مجبور کرده ایت که کد امنیتی یکبار مصرف را وارد کنید، در صورتی که خودتان قبلا آن را فعال کرده باشید، حتما لازم است این کار انجام شود. یعنی باید کد را وارد کرده تا بتوانید به اکانت خود بروید. اما در صورتیکه خودتان فعال نکرده اید و فعالیت های شما باعث شده است صفحه ورود رمز امنیتی را ببینید، بهتر است مدتی از پیج استفاده نکنید مشکلتان حل شود. معمولا با گذر زمان حساسیت ها کاهش یافته و محدودیت ها برداشته می شود و دیگر از شما کد نخواهد خواست. اما در صورتی که همچنان مشکل پابرجا بماند لازم است تحت هر شرایطی کدی که برای شما پیامک می شود وارد کنید.

اگر در دریافت کد مشکل دارید پیشنهاد می کنیم مقاله رفع مشکل دریافت پیامک کد اینستاگرام را ببینید. در صورتی هم که شماره خود را قبلا اشتباه وارد کرده اید راه زیادی ندارید.

در صورتیکه هنوز مشکلی در این زمینه دارید و مشکلتان حل نشده است از طریق بخش دیدگاه ها در پایین همین مطلب، سوالات و مشکلات خود را به طور کامل ارسال نمائید تا در اسرع وقت پاسخ تیم پشتیبانی آی آر سوشیال" href="/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">آی آر سوشیال برای شما در همین صفحه منتشر گردد.

توجه داشته باشید که در حین نوشتن دیدگاه ها:

  • از ذکر شماره موبایل خود داری کنید.
  • از نوشتن ایمیل در متن سوالات خود خودداری کنید.
  • از ذکر یوزرنیم پیج خودداری کنید.
  • از نوشتن پسوورد پیج تان در بخش دیدگاه ها خودداری کنید.

تمامی دیدگاه ها حداکثر ظرف 12 ساعت پاسخ داده می شود. لطفا پس از ارسال درخواست، صبورانه منتظر پاسخ برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام خود بمانید.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫245 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. سلام وقت بخیر من گوشیم ریست شده واینستام پاک شده والان چون رمزاینستام یادم نیست نمیتونم واردپیجم بشم لینک هم نمی فرسته می‌نویسه بدلیل تنظیمات امنیتی امکان ارسال پیام وجودنداردوقتی بالب تاب هم میزنم بعضی وقتها لینک می‌فرسته اما نمیتونم واردپیجم بشم لطفاکمکم کنید خیلی ممنونم

  2. سلام،من پیجمو دی اکتیو کرده بودم به مدت یک هفته،همیشه راحت میتونستم دوباره واردش بشم،ولی اینبار نشد،هم دسترسی به ایمیلم دارم هم شماره تلفنم،برای هر دو هم لینک و کد میاد،وارد صفحه ی تغییر پسوورد هم میشم ولی توی همون قسمت گیر میکنه،پسوورد عوض میشه چون اگر دوباره بخوام همون پسوورد رو ثبت کنم میگه نمیشه از پسوورد قبلیتون استفاده کنید،مشکل چیه؟چرا نمیتونم واردش بشم؟؟

  3. سلام. من بعد از دو سال خواستم وارد اینستام بشم. یوزر و پسورد رو وارد کردم. گفت کد امنیتی برای ایمیلتان ارسال شد(اسم ایمیلم رو هم نوشت) ولی کدی ارسال نشد کلا ۳بار در خواست دادم والان ۳ روزه منتظرم ولی کدی به ایمیلم نمیاد. چیکار باید بکنم؟

  4. سلام خسته نباشید
    من پسورد و اسم پیجمو داخل یه برنانه دانلودکردن استوریای اینستا زدم بعد موقع ورود به خود اینستا ازم یه کدامنیتی میخواست که به شماره ای که قبلا باهاش وارد اینستاشده بودم فرستاده ومن دیگه اون شماره‌روندارم‌آیا راهی هست؟🥲

  5. سلام وقت بخیر من گوشیم ریست شده واینستام پاک شده والان چون رمزاینستام یادم نیست نمیتونم واردپیجم بشم لینک هم نمی فرسته می‌نویسه بدلیل تنظیمات امنیتی امکان ارسال پیام وجودنداردوقتی بالب تاب هم میزنم بعضی وقتها لینک می‌فرسته اما نمیتونم واردپیجم بشم لطفاکمکم کنید خیلی ممنون

  6. سلام ببخشید من رمز و اکانت انستام رو به صورت صحیح میزنم ولی چون دومرحله ی رو فعال کردم میگه باید کد فعال سازی رو به جیمیل ارسال کردیم رو وارد کنید
    درصورتی که جیمیل من یه اسم دیگه س. وقتی داخل جیمیلم میشم کدی نمیاد لطفا راهنمایی کنید

  7. سلام وقت بخیر
    پیجم پریده . قبلا داخل اینستا رمز دو مرحله ای رو فعال کردم الان هرچی کد 6 رقمی (برنامهauthenticator) رو میزنم میگه کد اشتباهه ولی من کدرو درست وارد میکنم

  8. درود من گوشیمو عوض کردم اینستا رو نصب کردم مشخصات قبلی رو زدم وارد نشد شماره ای که باهاش نصب شد اینستا سوخته با ایمیل هر کاری میکنم وارد نمیشه چیکار کنم ؟؟؟؟

  9. سلام بنده به ایمیل دسترسی ندارم در قسمت یوزرنیم شماره موبایل میزنم لینک ارسال میشه ولی لینک وارد قسمت لاگین میشه و نه تعریف پسورد جدید ایراد کجاست؟

  10. سلام خسته نباشید ببخشید چرا پیج اینطور میاره
    Help Us confirm you own this accountمیاره بدش کد رو میزنم
    Please wait a few minutes before you try againمیاره
    میشه لطفاً کمک کنید 😞😞😞

    1. سلام
      زیاد درخواست کد دادید و موقتا بلاکتون کرده. باید صبر کنید رفع بلاک بشید.

  11. من لینک برام میاد ولی لینک اصلا باز نمیشه
    اگر از نظر اینستاگرام کار خلاف قوانین کردیم و بخاطر این باز نمیشه
    باید چکار کرد؟؟

  12. رمز و گوگل و همچی اکانتم طی بازگشت ب کارخانه پاک شده .فقط اسم اکانتم رو میدوونستم اکانتم توسط یک هکر هک شد رمز نداد بهم بلاکم کرد .
    الان میتونم وارد اکانت هک شدم بشم ??هیچی ندارم چون با جیمیل وارد شده بودم رمط جمیلی و خودشم یادم رفته

  13. سلام من ب شماره تلفنم دسترسی ندارم ولی ب ایمیلم دسترسی دارم ولی هرچی با یوزرنیم میزنم ک برام پیوندو بفرستن ب ایمیل نمیفرستن میگه پیامو فرستادیم ب شماره تلفونتون….باید چیکار کنم تورو خدا دوساله مت درگیر این پیجم همه راه حلا شمارم امتحان کردم

    1. سلام
      اینستاگرام خودش انتخاب میکنه که پیوند رو به ایمیل یا تلفن ارسال کنه. بنابراین خیلی نیازی نیست تلاش نکنید.

  14. The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.

    سلام من با این مشکل مواجه شدم، اکانتم در دسترس نیست لطفا راهنمایی کنید
    ممنونم

  15. سلام و وقت بخیر
    من گوشیمو ریست کردم و مجدد اینستارو نصب کردم. رمز عبور و نام کاربریم رو کاملا درست وارد کردم ولی وارد یه پیج جدید شد
    بعد شماره تلفنی که باهاش وارد شدم رو وارد کردم و رمز عبور رو که میزنم باز وارد همون پیج جدید میشه فراموشی رمز عبور رو هم که میزنم برام کد نمیفرسته
    ایمیلم رو هم کاملا درست وارد میکنم ولی میگه نادرسته
    پیج کاریم هست خواهش میکنم کمک کنید

  16. سلام وقتتون بخیر باشه وقتی میخوام وارد پیجم بشم مینویسه که تایید کنید ربات نیستید صدها بار تایید کردم ولی همش چند تا عکس میاد که مینویسه راستی آزمایی کنید . چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      احتمالا فیلترشکنتون روشن هست. خاموشش کنید.

  17. سلام من اینستام رمزم یادم رفته ایمیل هم به همین شکل فراموش کردم و ندارمش ۲ روزه اصلا نمیتونم وارد اینستام بشم میگه بدلیل شرایط امنیتی که فعال کردین با شمارتون نمیتونیم کد بفرستیم به این شماره لطفا راهنمایی کنید من چیکار باید بکنم ممنکن

  18. سلام قبلا روی یه گوشی دیگه اینستاگرام نصب کرده بودم و ایمیل هم رمزش رو یادم رفته و همینطور رمز خود اکانت اینستا رو و شماره هم در بخش تنظیمات اضافه کرده بودم. گوشی قبلیم رو دزدیدن.حالا چند وقتی هست گوشی جدید خریدم برای ورود به اکانتم تلفن رو انتخاب می کنم و بعد که ادامه رو می زنم یه لینک میاد از اینجا به بعد رو نمی دونم باید چکار کنم.تلگرام راحته یه کد میاد رو خط اون و می زنه و ادامه ولی اینستا اینطور نیست یه لینک میاد. الان دقیقا گیج شدم نمی دونم چکار کنم.لطف می کنید بنده رو راهنمایی کنید.ارادتمند شما

  19. سلام خسته نباشید من ب اجبار برام از طرف اینستا هی چنج پسورد میاد عملا نمیتونم کاری کنم هی میاد چنچ پسورد اما پسورد قبلیم یادم نیست آیا بازم باید بازیابی پسورد انجام بدم. واینکه میخام وارد بشم هم بد اینکه پیامش میاد بازم اون کد 8 رقمی میخاد ک من متاسفانه ذخیره نکردم چکار باید کنم ممنون میشم کمکم کنید🙏

    1. سلام هروقت بخوام وارد بشم شما یاایمیل میگه دوباره امتحان کنیدلطفا بگید باید چیکار کنم

  20. سلام من یوزر نیم و پسورد حسابم رو بلدم ولی تایید دو مرحله ای که فعال کردم جیمیل اشتباهی زدم عکس از خودم هم داخل حساب دارم باید چیکار کنم ؟

  21. سلام و خسته نباشید
    من رمز اینستگرام خودمو یادم نیست و ایمیلی هم که داده بودم هم یادم نیست رمزشو و اینکه از طریق پیامک میخوام وارد شم نمیشه میگه از متوده دیگه استفاده کنید این استفاده شده . من چطور میتونم با همون متود وارد پیجم بشم؟ و اینکه این دومین پیجم هست با متود sms وارد پیج اولیم شده بودم!

    1. سلام
      اگر از طریق پیامک قادر به ورود نباشید به ناچار مجبور هستید به ایمیل دسترسی داشته باشید.

    2. سلام بنده فقط ایمیل کامل پیج اینیستاگراممو میخوام بدونم
      ولی موقع ارسال مثال به این صورته
      a*******6@gmail.co

  22. سلام ببخشید الان دو روزه که من نمیتونم وارد اکانتم بشم چون ازم شماره تلفن میخواد من قبلا با ایمیلم وارد میشدم
    اما الان به سیمکارتم دسترسی ندارم چیکار باید بکنم؟

  23. سلام من دچار ربات شدم راست آزمایی قبول شدمتیک خورد پیامک از طرف اینستا برام امد کد زدم نوشته بودتا بیست چهار ساعت باز می شه الان نوشته شما از سیستم خارج شدید برای باز یابی حسابتون درخواست کنید میشه کمکم کنید

  24. سلام..لینک بازیابی برام‌ارسال میشه ولی هرکاری میکنم نمیتوانم واردپیجم‌بشم یعنی فقط واردبرنامه میشه و اون‌دوتاکادرکه مربوط به واردکردن رمزجدیدهس نمایش داده نمیشن

    1. اگر فعالیت های خلاف قوانین اینستاگرام انجام دادید چنین مشکلی طبیعی هست.

  25. سلام من اینستا لینک واسم میفرسته تو پیامک گوشی اما لینک سیاست ن ابی و نمیشه وارد شد چکار کنم ؟لطفا ج بدین

  26. سلام.من پیج اینستام یهو چند روزی بسته شده نمیدونم واقعا چرا؟اگر میشه لطفا راهنماییم کنید پیجم و برگردونم

    1. سلام
      یهویی معمولا بسته نمیشه. باید دلیلش رو پیدا کنید.

    2. سلام من اینستاگرامم رو چند ساله که باز کردم
      الان یهویی نوشته که پوشش خبری بازخوانی نمیشود
      میشه کمکم کنید مشکلم رفع شه

    3. ماله منم بسته شد حذف کردم دوباره نصب کردم دیگه نتونستم وارد پیجم بشم

  27. سلام
    من ایمیلی که در پیجم ثبت کردم رو فراموش کردم و حتی شماره تلفن من هم در پیج ثبت نیست و از من کد ۶ رقمی برای پس گرفتن پیجم درخواست کرده ولی من ایمیل ثبت شدع تو اکانتم رو اصلا یادم نیست ، چطوری میتونم به پیجم برگردم لطفا کمکم کنید 💙

    1. سلام
      متاسفانه شدنی نیست.
      برای همین تاکید میکنیم که در حین ساخت پیج شماره و ایمیل معتبر بدید که در ورود به اینستاگرام به مشکل نخورید.

  28. سلام من رمزم رو فراموش کردم و وقتی میزنم برای ارسال کد ی سایت نوشته شده پیوند حساب همون رو نمیدونم باید چی جوری و کجا وارد کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. نیازی نیست جایی وارد کنید. روی لینک بزنید تا وارد پیج بشید و پسوورد رو تغییر بدید.
      البته بهتره در مرورگر گوشی این لینک رو باز کنید.

  29. من به اینستا ورود کردم اما میگه سنت کمتر از 18 هست و نمیتونی ادامه بدی. ولی من 26 سالمه. میشه بگین این یعنی چی؟ دیگه پیجم بر نمیگرده؟

    1. سلام
      سنتون رو اشتباه زدید خواهر من! ورود به اینستاگرام برای افراد دارای سن خاصی مقدور است. وقتی دارید ثبت نام می کنید، تاریخ تولدتون رو باید صحیح بزنید.

    2. سلام من مقاله و خوندم وقتی فورگت پسورد میزنم یک لینک میاد ک لینک و که میزنم هیچی باز نمیشه لطفا راهنمایی کنین

  30. سلام من شماره وارد میکنم لینک میاد ولی لینکو میزنم میره صفحه اول اینستاگرام

  31. سلام من با ایمیل وارد اینستا شدم ولی گوشیم مشکل پیدا کرد ،دیگه به اکانتم دسترسی پیدا نکردم، میخواستم دوباره وارد اکانتم بشم رمز رو فراموش کردم همه این راهها رو هم گفتین بلدم فقط مشکل اینجاست من آخر ایمیلم رو بجای ۳۷ ،۷۳ زدم و این رو موقع بازیابی فهمیدم الان باید چیکار کنم،پیج کاریم هست واقعا نیاز دارم بهش

    1. سلام
      متاسفانه بدون دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن، امکان ورود وجود نداره.

  32. پسورد اینستگراممو را تغییر دادم از طریق ایمیل.اما باز هم همان پیغام رو میده.وقتی ایدیمو میزنم و پسوردرو وارد میکنم داخل پیج میشه و اون پیغام تایید هویت رو میده .
    (حتی وقتی با یه گوشی دیگه ایدی و پسوردمو وارد میکنم به ایمیلم پیغام میاد که فلان گوشی وارد پیج شما شده )
    تایید هویت رو چطوری انجام بدم که بجای اینکه کد رو به شماره بفرسته به ایمیلیم بفرسته او کد رو

    1. یکبار از طریق ایمیل پسوورد رو چینج کنید و مجدد تست کنید.

    2. سلام خسته نباشید من پسوردم یادم رفته نمیتونم پیجمو بالا بیارم بعد اینکه میرم ت کمک هایه بیشتر که کد برام ارسال کنه مینویسه چند دقیقه بعد امتحان کنید شمارم میزنم نمیاره میشه کمکم کنید ترو خدا

  33. سلام.من تو بخش تنظیمات اینستگرامم هم ایمیلم رو وارد کرده بودم هم شمارمو.الان وقتی رمز و ایدیمو میزنم
    این پیام میاد:
    help us confirm you own this account
    و بعدش به شماره ای ثبت کردم مثل این که کد فرستاده میشه.اما مشکل اینجاس که من اون شماره رو فعلا ندارمش سوخته.حالا باید چیکار کنم؟ !
    (هم ایدیمو میدونم و هم پسوردم و هم ایمیلمو.آیا راهی برای درست کردن پیجم هست؟ !

    1. یکبار پسووردتون رو از طریق ایمیل تغییر بدید و مجدد تست کنید.

  34. سلام
    من پیجم ٩ماه دی اکتیو بوده
    و الان پسوردم رو فراموش کردم ایمل و شماره تلفنمو ک میزنم یه پیج فیک باز میشه
    یا مینویسه بااین نام کاربری وجود نداره😐😐
    میشه کمکم کنید 😭
    لطفاااااااااا

  35. سلام من رمز همه چیو درست میزنم ولی بازم بالا نمیاد ایمیل بازیابی پیامک خم برام ارسال نمیشه چیکارکنم ؟>

    1. سلام
      علت ارسال نشدن بازیابی پیامک احتمالا زیاد زدن هست. اگر زیاد بزنید بلاک میشید. باید صبر کنید رفع بلاک بشید.

  36. سلام من اینستا خودبه خود بازنمیشه ایمیلی هم که وارد کرده بودم از گوشیم پاک شده ودسترسی ندارم بهش اما نام کاربری ویوزرم رو دارم آیا میشه پیجم رو برگردونم لطفا کمکم کنید

    1. برای بازیابی باید به ایمیل دسترسی داشته باشید.

  37. سلام من پیج اینستا دارم و گوشیم رو به تنظیمات کارخونه بردم والان پسووردم رو فراموش کردم ولی پیجم روی شماره تلفن هست وقتی میزنم ارسال پیامک برام لینک میفرسته ولی وقتی روی لینک میزنم وارد نمیشه باز می ره از اول میشه لطفا کمکم کنید از طریق وب‌سایت http://www.instagram.com هم امتحان کردم همینجوری شد لطفا بگید چیکار کنم

    1. سلام
      قاعدتا نباید مشکلی باشه مگر اینکه فعالیت های اسپم انجام داده باشید و اینستاگرام رو حساس کرده باشید.

  38. من اکانت اینستاگرامم با شماره قبلیمه و الان سوخته اگه برم بگیرمش اکانتم میاد بالا

    1. اگر تنها با موبایل ساخته شده باشه بله. اگر با ایمیل هم ساخته شده باشه، ممکن هست دسترسی ایمیل هم لازم باشه.

  39. سلام.من پیج اینستاگرام دارم و رمز عبورش رو به خاطر ندارم.وقتی خواستم رمز پیج رو بازیابی کنم از طریق پیامک به من لینک تغییر رمز ارسال شد ولی وقتی روی لینک کلیک میکنم نمی توانم وارد قسمت تغییر رمز شوم یعنی اصلا وارد نمی شودلطفا راهنمایی فرمائید.

  40. سلام و وقت بخیر
    من پسورد اینستاگرام رو فراموش کردم
    احتمالا ایمیل موقع ثبت نام وارد نکردم
    کد ارسالی برای موبایلم که ارسال میشه خطا و نادرست بودن رو نشون میده
    واقعا نمیدونم چیکار کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. اگر کد رو دریافت میکنید نباید مشکلی وجود داشته باشه.
      از طریق وبسایت اینستاگرام به آدرس instagram.com امتحان کنید.

  41. سلام
    من برای ورود به اینستا شماره موبایلم و میزنم بعد روی گزینه بعد که میزنم اصلا هیچی نمیاره فقط میگه منظور شما (شماره سیم کارتم و میاره) بود منم که بله و میزنم کلا دیگه هیچی نمیاره
    لطفا راهنمایی کنید

  42. سلام وقت بخیر… من میخوام با جیمیل وارد اینستا شم ولی ارور میده میگه نتونستیم درخواستتون رو اجرا کنیم چند لحظه صبر کنید.. الان چند روزه دارم امتحان میکنم همینو میگه… باید چیکار کنم؟

    1. سلام وارد اینستا میشم پسورد وارد میکنم هم شماره میخواد که سوخته ندارمش هم ایمیل ندارمش یادم نیست چطوری درست میشه با تشکر

    2. سلام
      اگر به ایمیل و شماره دسترسی ندارید قابل بازگردانی نیست.

  43. سلام من چند روزه می خوام با جیمیل یه اکانت جدید اینستا بسازم ولی با اپلیکیشن میکه مشکل پیش اومده بعدا امتحان کن و با سایت اینستا هم میگه رمزی که به جیمیلت ارسال شده وارد کن ولی هیج رمزی روی جیمیلم نمیاد.باید چیکار کنم؟

  44. سلام خسته نباشید من اینستام به مشکل بر خورده این جوری میاد your account compromised روی لینک میزنم میره تو رمز جدید و قبلیمو میخواد که من رمز قبلیمو فراموش کردم الان چیگار کنم لصفا همراهی کنید

    1. سلام کد تایید برای شماره تلفنم نمیاد
      آیا با ایمیل میشه کد تایید گرفت

  45. سلام
    من رمز اینستام رو میدونم میخوام عوضش کنم میتونید بگید چجوری باید این کارو بکنم ؟

  46. سلام من اکانت اینستاگرامم تایید دو مرحله ایی داره چند روز پیش گوشیم ریست شد و برنامه Google Authenticator رو داشتم ولی نمیدونم چطوری باز یابی یا حذف کنم ایمیلم رو اکانت ولی هرکاری میکنم نمیشه ریست پسوردم میدم عوض میکنم ولی بازم کد دو مرحله ایی میاد نمیدونم باید چکار کنم

    1. سلام من تو قسمت تنظیمات اینستاگرام شماره تماس گذاشته بودم و الان شماره خودم رو عوض کردم و دیگه اجازه ورود به من نمیده . اول از فیس بوک وارد میشم بعد از ایمیل در مرحله آخر میگه کد میاد به شماره تلفنت که متاسفانه من دیگه اون شماره رو ندارم . راهی وجود داره که بشه شماره رو عوض کرد . مثلا به اینستاگرام پیام بدم یا هرچیز دیگه ای ؟
      ممنون

  47. سلام وقت بخیر اکانت اینستامو دی اکیتو کردم حالا ک میخوام وارد شم رمزش یادم نمیاد فراموشیو میزنم برام لینک ارسال میشه ولی بعدش ک پسورد جدیدو میزنم خطا میده

  48. سلام
    من میخوام اکانت قبلیم را وارد کنم اسم اکانتم که میزنم هیچ دوکمه نشون نمیده حتی ارسال پیامک هم وجود نداره؟؟؟

  49. سلام ببخشید میخاستم بدونم میشه مشخصات سیستم فردی که میخاسته وارد اینستاگرامم بشه رو در اورد؟

  50. سلام. من میخوام وارد شم یوزر و وپسوردمو درست میزنم. میره یه جا میگه رمز به إیمیل میاد اما من ایمیلو یادم نمیاد چیکار کنم

  51. سلام .مت میخام پیجمو برگردونم زدم فراموشی پسورد میگه کد میاد رو خطم ولی الان نیم ساعت شد و هنو نیومد..چیکار کنم لطفا کمکم کنید.ممنون

    1. سلام
      شماره شما موقتا بلاک شده.
      باید صبر کنید تا رفع بلاک بشید.

    2. سلام من اکانت درست کردم بعد از اکانتم اومدم بیرون الان یادم نیست شماره تلفن و ایمیلی به آن وصل نبوده نام کاربری و پیدا کردم اما وقتی می زنم میگوید ورود به سیستم فیک بوس اما میزنم چیزی نمیاره

    3. سلام خسته نباشید من باشماره وارد اینستا شدم
      اینستام حذف شد و رمزش یادم رفته روز اول شماره رو میزدم پیامک برام میومد ولی به هیچ عنوان وارد اینستا نمیشد وقتی شمارم رو میزنم میگه همچین شمارهایی وارد اینستا نشده با نام کاربری هم می رم برای کمک به ورود فقط ارتباط با فیسبوک رو نوشته و شمارم بالا نمیاره
      دوروز پیش تو قسمت کمک برای ورود هم از طریق پیامک نوشته بود هم از طریق فیسبوک ولی امروز فقط از طریق فیسبوک نوشته

  52. سلام اینستای من یه دفعه از کار افتاد و الان اکانتم حذف شده و دیگ اسمی ندارم در اینستا… دلیلش چیه و ایا میتوتم برگردونم بازم؟؟

  53. سلام ببخشید من پیج اینستام ادرس جیمیل داره ولی اون خط موبایلم گم شده الان هرکار میکنم با ادرس جیمیل هم نمیشه آخرش میگه رمز برای خط همراهتون ارسال شد چیکار کنم بدون اون خط تلفن واردش بشم😔

  54. من اینستاگرام را از طریق فیسبوک باز میکنم اماالان بازنمیشه وارور نشون میده چون ی بار دیلیت اکاند زدم بعد از طریق فیسبوک یکی دیگه درست کردم الان دباره که بازمیکنم پیج جدیدی بازمیشه

  55. سلام من برای بازیابی حساب خودم شمارم دادم برام اس ام اس میاد میزنم روش اجرا نمیشه مشکل چیه؟؟؟؟

    1. سلام من هیچ کاری نکردم پیجم غیر فعال شده الان یک هفته میشه چکار باید کرد خودش درست میشه یا باید کاری کرد

  56. سلام من با یه شماره موبایلی اینستامو ساختم که الان خاموشه و به اون سیم کارت دسترسی ندارم برای ورود به اینستا کد امنیتی به اون خط ارسال میشه حالا من چکار کنم که بتونم وارد اینستا بشم

  57. سلام من یه سری از فالورامو آنفالو کردم بعدش اینستام Eurrr داد من از توی اینستام اومدم بیرون و حالا نمیتونم برم داخل شماره موبایلی هم که باهاش وارد شدم رو هم ندارم که کدش بیاد ولی پسوردمو میدونم با وجود پسورد بازم داخل پیجم نمیتونم برم…😭😭😭

  58. سلام من میخام وارد پیجم بشم رمزوآیدی دارم اما هویت دوعاملی روشنه و اینستابرام رمزنمیفرسته به یکی که کارش این بود گفتم میگه باید ب اطلاعات اولیه دسترسی داشت.. من این پیج سال 2016 ساختم ندارم اطلاعات..

  59. سلام وقت بخیر من رمز اینستامو فراموش کردم و ایمیلی ک وارد کردم در دسترس نیست هرچیم که گزینه ارسال پیامک و میزنم واسم رمز نمیاد میشه راهنماییم کنید

  60. سلام وقت بخیر من رمز اینستامو فراموش کردم و ایمیلی ک وارد کردم در دسترس نیست هرچیم که گزینه ارسال پیامک و میزنم واسم رمز نمیاد میشه راهنماییم کنید

  61. سلام خسته نباشید من اینستامو log out کردم. الان میخوام برم داخل اینستام کد امنیتی میخواد شماره موبایلمم وارد کردم. ولی هیچ کدی ب من ارسال نمیشه. فقط لینک میاد ک اونم میرم داخلش بازم کد امنیتی میخواد. قبلا روی همون خط هم ی اینستا نصب کرده بودم. امکان نداره بازیابی بشه؟

  62. سلام
    من گوشیم فلش کردم نمی تونم اینستارو برگردونم هیچی یادم نیست با شماره رفتم یا جیمیل اگه امکانش هست بگید خیلی ممنون

  63. سلام من اینستاگرام رو پاک کردم و دو باره می خوام وار بشم و همچی رو درست می زنم ولی کد برای من پیامک نمی شه حتی رمزم رو عوض کردم و دو باره کد به شماره من پیا مک نشد لطفا راهنمایی کنید

  64. سلام من میخوام با اینسیور فیلم و عکس از اینستا ذخیره کنم یوزر پس اینستا میخواد ازم ندارم فراموشی رمز عبورمیزنم لینک میفرستن من اون لینک رو کجا بزنم؟!

  65. وبعد اینکه من اکانتمو درست کردم لاگین شدم ولی وقتی تاریخ تولدو اورد من نکست رو نزدم امکان داره اکانتم درست شده باشه؟؟؟

  66. سلام وقت بخیر
    من ازطریق مرورگر ویندوز می خوام وارداینستا بشم اونم با ایمیل. بدون شماره موبایل وسیم کارت. ممکنه مخاطبین گوشیم که با اون شماره من ایمیلو درست کردم منو بشناسن؟؟ پیجمم فیکه به اسم خودم نیست

  67. سلام
    اگه با یه شماره دوتا پیج داشته باشیم و پسورد یکی رو فراموش کرده باشیم بازم میشه از طریق شماره پیج رو برگردوند؟یوزرنیم پیج رو میدونم ولی پسوردش یادم نیست

    1. سلام من یک پیج قدیمی دارم که می خواهم ان را بازیابی کنم ایمیل را فراموش کرده ام اما سیم کارت را دارم لینک از طریق پیامک ارسال می شود ولی پیج باز نمیشود

  68. سلام من اکانتمو با ایمیل ساختم ولی بعدا به جای ایمیل شماره تلفن گذاشتم حالا که میخوام بازیابی رمز بزنم واسه شمارم چیزی نمیاد چیکار کنم؟

    1. سلام
      دلایل زیادی میتونه داشته باشه.
      ممکن هست شماره تون رو اشتباه زده باشید.

    2. اینستا بهم ارو your acout was compromised
      میدونم ک باید پسورد رو عوض کنم ولی هر چی پسورد قبلی رو میزنم پیغام میده ک پسورد قبلی اشتباه هست
      نمیدونم چجوری دوباره میتکنم ب اکانتم برگردم لطفا راهنمایی کنید

  69. سلام وقت بخیر
    ببخشید من اکانت اینستامو دومرحله ای کردم
    الان وقتی میخام وارد بشم برام کد نمیاد
    راهی هست ک بتونم پیجمو برگردونم؟⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩🥺

    1. سلام
      احتمالا شماره شما به دلیل درخواست های زیاد بلاک شده. باید صبر کنید تا رفع بلاک بشه.

  70. سلام من دو پیجم فک کنم سوییچ شده باهم .پیچ خودمو دخترم
    الان میزنم ایدی رمز یادم رفته بازیابی رمز میزنم میاد پیج خودمو دخترمو مارک میکنم وارد پیج دخترم میشم بعد از قسمت صفحه اصلی ولرد اکانت خودم که میخوام بشم میزنه کد امنیتی ولی ارسال نمیشه به شماره تلفن چکار کنم 😢😢😢

    1. سلام
      ممکنه شماره رو اشتباه به پیجتون داده باشید.
      یا اینکه به دلیل درخواست های زیاد، شماره شما بلاک شده.

  71. اگه اکانت قبلیم با ایمیل و شماره ای باشه ک بخاطر ندارم میدونم ک برگشته نمیشه
    اما راهی هست ک کلا پاک بشه یا حداقل عکس و آیدیم برداشته یا عوض بشه؟

  72. سلام مجدد
    ببخشید، من چن تا اکانت ساختم با شماره موبایلم.
    وقتی وارد میشم با شماره همه اکانت ها رو میاره به صورت لیستی.
    چیکار کنم اصلا نیاره بالا با شماره تلفن؟
    لطفا کمکم کنید.
    صد سال سیاه نمیخوام هیچ وقت بالا بیان.
    ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میتونم دسترسی به اکانتمو هم از طریق ایمیل و هم از طریق شماره موبایل از بین ببرم و کسی با گوشی من نتونه اونارو بازیابی کنه.
    ممنون از لطف و زحمات تون.
    سپاس

    1. سلام
      بهتر هست هر پیج با یک ایمیل معتبر ساخته بشه.

  73. سلام وقت تون بخیر.
    من چندین بار با شماره موبایلم اکانت ساختم.
    یعنی با بک شماره مثلا 5 تا اکانت پشت سر هم ساختم.
    من اگه الان دوباره با همین شماره بخوام بازیابی اکانت بزنم؟ کدومو برام میاره؟
    هیچ کدوم از یوزرنیم ها رو هم ندارم.
    پیج آخری رو میاره یا اصلا هیچ کدومو نمیاره؟

    1. سلام من با یک شماره چند اکانت ساختم اما اکانت اولمو لازم دارم حالا شمارمو میزنم دوتای دیگه بالا میاره اولیو بالا نمیاره چکارکنم؟

  74. سلام
    رمز پیجم را فراموش کردم و نمیدانم با چه شماره ای هست پیجم لطفا اگه میشه بگید چجور بدونم با چه شماره یا ایمیلی هست که بتونم برگردونمش یا اگه راه دیگه ای هست؟؟؟؟

    1. سلام
      از قابلیت ریست کردن پسوورد استفاده کنید.

  75. سلام من شماره ام رو به پیجم داده بودم
    الان زمزم فراموش شده درخواست ارسال لینک دارم اییستاگرام این پیام رو به من میده(به دلایل امنیتی از فرستادن کد یه این شماره نمیتوانیم پیوندی ارسال کنیم) امکانش است با لیسبون بازیابی کنم ؟

  76. با سلام من با ایمیل وارد ایمیل شدم اما زمان بازیابی ایمیل برای من ارسال شد ومن متوجه نشدم دالان هم رمزجدیدی میخواد رو ک گفته میزنم با پیام منقضی شدن پسورد اعلام میشه ..ایا امکانش.هست بازیابی بشه ممنونم راهنمایی کنید

    1. سلام
      باید مجدد درخواست لینک بازیابی رمز بکنید.

    2. سلام من وقتی میخوام وارد اینستا بشم هرچی ایمیلمو میزنم میگه اشتباهه شمارمم ک میزنم میزنه چند دقیقه دبگه دوباره امتحان کنید برای ایمیلم حتی چند باری از اول یکی دیگ ایمیل ساختم ولی بازم میزنه اشتباه چیکار باید بکنم؟؟
      لطفا راهنماییم کنید
      ممنون

  77. سلام من میخوام وارد پیج قبلی خودم بشم ولی رمزشو فراموش کردم ن کد پیم میشه و ن ایمیلم باز میشه چیکار کنم

    1. سلام
      باید حتما به شماره یا ایمیل دسترسی داشته باشید.

  78. سلام .من پسوورد اینستامو داشتم الان بازنمیکنه اررو میده میشه راهنماییم کنید میخام‌همون پیچم و باز کنم هم شماره هم ایمیل میزنم بالا نمیاره اصلا

  79. الان ایمیلم رو ندارم و رمزمم فراموش کردم چطوری وارد اینستاگرامم بشم

  80. با سلام این پیام برای بنده میاد

    We sent an email to j*****i@h**.in with a link to get back into your account.

    در صورتی که چنین ایمیلی ندارم.من معلوم نیست چی هست

    1. سلام
      احتمالا ایمیلتون رو قبلا تغییر دادید یا اینکه حساب شما هک شده.

  81. من نه به ایمیل دسترسی دارم ونه به شماره تلفن چه طوری باتیستا را باز کنم رمز را هم فراموش کردم

    1. سلام من رمز اینستامو فراموش کردم
      ایمیلی ک وارد کردم یادم رفته و هرچی میزنم که ب گوشیم کد بیاد واسم ارسال نمیشه
      دلیلش چیه؟

  82. سلام. من برای بازیابی پسورد، یوزر نیم اکونت میدم، پیامک بهم میرسه ولی وقتی رو لینک میزنم دوباره همون صفحه اول اینستا باز میشه و صفحه عوض کردن پسورد جدید نمیاد. چندین بار این کار کردم ولی هر دفعه که لینک جدید میاد بازم همون صفحه اول اینستا میاد و صفحه پسورد جدید نمیاد. مشکل از کجاست؟

    1. سلام
      در صورتی که قصد دارید پیج شما به طور اختصاصی بررسی بشه، فرم همین صفحه رو تکمیل بفرمایید.

  83. سلام
    من یع اکانت داشتم با شماره ولی پسوردشو فراموش کردم میتونم بدون اینکه پسورد قبلیمو عوض کنم وارد اکانت بشم؟؟؟

  84. فقط میخام به کسانی که شمارمو دارند نفهمند برای اینکه نفهمند چیکار کنم

    1. هیچ راه تضمین شده ای نداره. صرفا میتونید پیج رو با ایمیل بسازید. اما عرض کردم که امکانش وجود داره که دیگران متوجه بشن.

    2. آخه شما گفتین که اگه با ایمیل بسازیم و دسترسی مخاطب رو ببندید متوجه نمیشن

    3. من کی گفتم میتونید با ایمیل دسترسی رو ببندید؟
      من گفتم با ایمیل هم احتمال لو رفتن هست.
      چرا؟
      چون هوش مصنوعی اینستاگرام قوی هست و به راحتی تشخیص میده.
      خصوصیات تلفن همراه شما به طور کامل داخل دیتابیس اینستاگرام ذخیره شده.

    4. آخه شما گفتین اگه با ایمیل بسازیم و دسترسی مخاطب رو ببندیم متوجه نمیشن

    5. به احتمال چند درصد ممکنه متوجه بشند و احتمال هم داره که اصلا متوجه نشند

    6. اگه سیم کارتم به اسم خودم نباشه چی میشه
      و اینکه اگه دسترسی مخاطبان رو ببندم چی میشه

    7. هر راهی ممکنه عمل کنه و ممکنه عمل نکنه. اینستاگرام روشهای خاصی برای جمع آوری اطلاعات داره و صرفا با مخاطب در ارتباط نیست.

    8. اگر با ایمیل ناشناس پیج بسازم چی میشه یا فرقی نمیکنه

    9. ما از قاعده فعالیت اینستاگرام به طور کامل اطلاعی نداریم و نمیدونیم چه نتیجه ای میده.

    10. پس از کجا میدونین که اگه با ایمیل هم بسازیم شاید متوجه بشن

      و اینکه احتمال هم میدین که اصلا متوجه نشن

    11. راههای تشخیص اینستاگرام محدود به ایمیل نیست.
      از طرفی کمتر دیده شده با ایمیل پیجی لو بره.
      دیگه ریسک کردن یا نکردن به شما بستگی داره.

    12. اگه متوجه بشن چجوری متوجه میشن یعنی اینیستاگرام چجوری به مخاطب اطلاع میده

    13. از بخش “ممکن است فلان فالوور را بشناسید” در اینستاگرام.

    14. پس همون‌طور که احتمال میدین متوجه میشن احتمال هم میدین که متوجه نشن

    15. احتمالش هم هست که لو نره ؟؟؟
      یعنی مثلاً مادر من می‌فهمه که من اینیستا نصب کردم ؟؟؟

  85. سلام من میخواستم بدونم که اگه با ایمیل اینیستا گرام نصب کنیم و شماره نزنیم باز هم مخاطبان میفهمند یا نمی‌فهمند ؟؟؟؟
    لطفا جواب بدین

    1. سلام
      اینستاگرام هوش مصنوعی قدرتمندی داره.
      در حالت عادی با ایمیل خیر. اما احتمال اینکه آیدی شما به دیگران معرفی بشه هست.
      بستگی به میزان تعامل شما با افراد دیگه داره.

    2. فقط میخام به کسانی که شمارمو دارند نفهمند برای اینکه نفهمند چیکار کنم

    3. البته میخام فن پیج بزنم اما میخام کسانی که شمارمو دارند متوجه نشن اینیستا نصب کردم

    4. یعنی هیچ راهی نیست که مخاطبان متوجه نصب کردن اینیستا ی من نشن

    5. راهش همین استفاده از ایمیل هست. اما تضمین شده نیست. یعنی ممکنه عمل نکنه.

  86. سلام آقا من پیج اینستاگرام م ممنونم پیدا کنم ایمیل م اشتباه و شماره تلفن هم عوض شده چیکار میشه کرد

    1. سلام
      بدون دسترسی به شماره و ایمیل، پیج قابل دسترسی نیست.

  87. سلام وقت بخیر من یه اکانت دارم که زندگیم رو اون میچرخید که از دیروز از طرف اینستا بسته شده راهنمای کنید باید چکار کنم هر کاری میکنم میگه کاربر یافت نشد تورو خدا کمک کنید

    1. سلام
      اگر منظور شما دیسیبل شدن اکانت هست متاسفانه کمکی از دست ما فعلا بر نمیاد. باید به اینستاگرام درخواست بازگشایی بدید. ممکن هست برطرف بشه.

  88. سلام وقت بخیر من یه اکانت دارم که زندگیم رو اون میچرخید که از دیروز از طرف اینستا بسته شده راهنمای کنید باید چکار کنم هر کاری میکنم میگه کاربر یافت نشد

  89. سلام من اینستارو لغو نصب زدم مجدد که میخام وارد شم نام کاربری پسفورد ک میزنم یه صفحه میاد میزنه باید حسابتان را حذف کنیم زیرا سنتان کمتر از ۱۳

    1. سلام. سن خودتون رو زیر 13 زدید و اجازه فعالیت به شما داده نمیشه.

  90. سلام نمیتونم به اکانتم برم اسممو می نویسم رمزمو هم می نویسم ولی نمیره توش اینترنت هم قویا ولی نشد تورو خدا بگید چیکار کنم

    1. سلام
      چنانچه در ورود به پیج مشکل دارید جهت بررسی های بیشتر و بازگردانی با هزینه لطفا با ما در ارتباط باشید.
      آیدی تلگرام پشتیبانی : @online_portal

    2. سلام فیلم و عکس را نمیتونم از اینستاگرام دانلود کنم میگه باید وارد حساب اینستاگرام بشم، چطور باید وارد بشم

  91. سلام وقت بخیر من به سیمکارتی که قبلا باهاش وارد اینستاگرام شدم به هیچ وجه دسترسی ندارم.وقتی هم از طریق ایمیل اقدام میکنم هیچ کد شش رقمی برام ارسال نمیشه و میگه متوجه تلاش مشکوک شدیم خواهش میکنم کمکم کنید

    1. سلام
      در صورتی که مشکلی در ورود دارید. جهت بررسی و رفع مشکل (در صورت قابل حل بودن) با هزینه مختصر با ما در ارتباط باشید.

  92. سلام خسته نباشید. من چند وقتیه که به پیجم با کروم میرفتم اینستا ورود کاربر رو سرچ کردم بعد Login instagram رو این لینک کلیک میکردم بعد یوزرنیم و رمزمو میزدم و وارد اکانتم میشدم ولی متاسفانه از دیروز login instagram رو که میزنم میگه شما به این سایت دسترسی ندارید .توروخدا بگید چیکار کنم الان؟

    1. سلام
      کش مرورگر رو به طور کامل پاک کنید و مجدد تست کنید.

  93. درود بر شما
    برای دلیت کردن فریز شدن یک آپلود در اینستاگرام چه راهکاری هست یک عکس به مدت دو هفته است که در حال آپلوده و به همین دلیل نمی توانم سویچ کنم به اکانت دیگری که دارم

    1. سلام
      کش و دیتای اینستاگرام رو از تنظیمات گوشی کاملا پاک کنید و مجدد به پیج لاگین کنید.

    2. سلام برا من لینک تغیر گذرواژه میاد اما هرچی میزنم بر میگرده صفحه اول و اون صفحه ک گزرواژه روعوض میکنه نمیاد واسم

  94. سلام من پیامک لینک رادریافت می کنم ولی وقتی واردلینک میشم صفحه ای که بایدرمزرا بازنشانی کنم نمیاد
    یک صفحه بالامیادکه بایداکانت جدیدبسازم
    چی کارکنم تااون صفحه بالابیاد؟

    1. سلام
      در صورتی که مشکلی در بازیابی اکانت دارید و قادر به رفعش نبودید با ما تماس بگیرید تا با هزینه مناسب بررسی و در صورت امکان مشکلتون برطرف بشه (09036232333).

  95. درود بر شما
    من دو هفته پیش عکسی را می خواستم آپلود کنم در اینستا و چون نت ضعیف بود در آپلود مونده بود ولی وقتی نت خوب شد هنوز در حال آپلود بود و تا الان که دو هفته می گذره و جالبه بازم در طی این مدت عکس های دیگه را اپلود می کنه جز اون عکس را مثل اینکه فریز شده و مساله اینجاست که اجازه نمی ده سوییچ کنم به اکانت دیگه ام که کاریه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم که پست هامو از دست ندم

    1. سلام
      کش و دیتای اینستاگرام رو از تنظیمات گوشی کاملا پاک کنید و مجدد به پیج لاگین کنید.

    2. سلام من یه پیج داشتم چندروز پیش اخطار اومد که مشکوکیم پسوردتو عوض کن من عوض کردم بعدش برای امنیتش شمارمو و ایمیلمم عوض کردم بعدش الان لاگین نمیشه ،فقط نام کاربری رو شناسایی میکنه شماره و ایمیلمو وارد یوزرنیم کردم میگه اشتباهه یوزرنیم ،بعدش رمزم درسته ولی فراموشی میزنم برای امتحان میگه ارسال شد ب ایمیل ولی پیامش نمیاد ،بعد دوباره میگه که چند دقیقه دیگه صبرکنید ممنون از سایت خوبتون

  96. سلام رمز عبور فراموش کردم روی بازیابی کلیک میکنم کد میاد ولی روی لینک میزنم میره توی اینستا ولی صفحه خالی میاد ؟؟؟

    1. سلام
      در صورتی که در بازیابی مشکل دارید لطفا با ما در ارتباط باشید.

  97. سلام من ی اپلیکیشن دانلود فیلم و عکس اینستا دان کردم ولی الان میگه باید وارد حساب از طریق وب بشم اما من پسوردمو و اکانتو درس میزنم ولی همش میگه اشتباهه الان باید چیکار کنم

    1. سلام
      سعی کنید پسووردتون رو در هر اپلیکیشنی وارد نکنید.

  98. سلام خسته نباشید من یک پیج اینستا دارم ک روی اپیل ایدیم ساخته شده بود ولی الان گوشی اندروید دارم وهنگامی ک میخواهم وارد اکانتم بشم ارور میده رمز اینستا رو هم یادم رفته بعد شماره تلفنم +۱خورده اولش و کدی برایم نمیاد ایا هیچ کاری میشه کرد

    1. سلام. اگر ایمیل به اکانتتون وصل نکرده بودید، خیر متاسفانه کاری نمیشه کرد.

  99. سلام خسته نباشید من قبلا ازهمین طریق وارد اکانتم میشدم.اماحالاکه اکانتم رودی اکتیو کردم دیگه نمیتونم وارد حساب کاربری دیگه ای بشم.چون درگوگل ازاکانتی ک دی اکتیوشده خارج نشدم.بایدچیکارکنم؟

  100. سلام.من چندباری ازطریق کامپیوتر واردحساب ایمستاگرام خودم شدم ولی امروز نتونستم مینوشت گدرواژه اشتباه است حالااومدم از طریق گوشی وارد بشم از اونجاهم نشد اشتباهی sing inروزدم حساب جدیدی برام باز شد که دیگه نمیتونم به حساب قبلم برگردم حتی از طریق اکسپلور حساب جدید0حساب قدیمم روپیداکردم ولی نمیتونم واردش بشم.چکارکنم؟؟//

    1. با سلام خدمت شما
      راه های ورود در این صفحه توضیح داده شده. در صورتی که همچنان موفق به ورود به پیج نشدید، این کار با هزینه ای کم توسط همکاران ما قابل انجام هست. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

  101. سلام خسته نباشید من قبل از اینکه سیم کارتمو بردارم تو اینستاگرام حساب باز کردم و بدون ایمیل هست
    و وقتی سیم کارتمو برداشتم توی ورود و خروج اکانتم مشکلی نبود ولی امروز ک خواستم وارد حسابم بشم ی پیام اومد ک باید هویت رو تایید کنم با استفاده از کدی ک شمارم میاد و اون سیم کارت نیست توی گوشیم
    راهی هست بدون شماره تلفن وارد حسابم بشم ؟ … از طریق ایمیل چی؟

    1. با سلام خدمت شما
      اگر ایمیلی ثبت کرده باشید بله این امکان وجود داره و مشکلی نباید باشه.
      داخل همین صفحه ورود با ایمیل هم توضیح داده شده اما بهترین روش تغییر کلمه عبور یا همون بازیابی پسوورد هست.

  102. سلام.وقت بخیر.سال نو مبارک.من رمز اکانت اینستامو فراموش کردم.بعد از کلید کردن روی فراموش کردن رمز لینک ریست پسورد برام میاد.اما وقتی روی لینک میزنم Your Account was Compromised. این ارور میاد.و پایین این صفحه چنج پسوورد داره.در صورتی ک وارد این صفحم میشی پسورد قدیمی مورد نیازه ک من ندارم.ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. با سلام خدمت شما
      سال نو شما هم مبارک
      اینستاگرام به ip ها حساس هست. بنابراین سعی کنید از طریق مرورگر (در حالت private) و با ip ایران و بدون فیلترشکن اقدام به ورود به پیجتون کنید.
      روش های ورود رو هم در همین مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

  103. سلام من گوشیمو عوض کردم میخام وارد اینستا بشم ایدی و رمز و میزنم کد هویت میخاد سیمکارتمم گم کردم ک بهش اسمس رمز بیاد باید چیکار کنم همون کدی ک اینستا میگه میخام مطمین شم شما همون فردید ک میخاین وارد اینستا بشید بعد کد میزنه ب این شماره ارسال میکنیم اون شماره دیگ‌در دسترس نیس

    1. با سلام خدمت شما
      چاره ای جز دسترسی به خط خودتون ندارید. بدون دسترسی امکان بازیابی وجود نداره مگر اینکه پیج خودتون رو با ایمیل ساخته باشید.

  104. سلام من گوشیمو عوض کردم میخام وارد اینستا بشم ایدی و رمز و میزنم کد هویت میخاد سیمکارتمم گم کردم ک بهش اسمس رمز بیاد باید چیکار کنم همون کدی ک اینستا میگه میخام مطمین شم شما همون فردید ک میخاین وارد اینستا بشید

  105. سلام من هم یوزرنیم و هم پسورد اینستامو دارم اما وقتی میخوام وارد شم یه کدی به ایمیلم ارسال میشه اما هرچی فکرکردم نمیدونم چه ایمیلی بهش دادم هرچی که به فکرم رسید رو امتحان کردم اما نبود که نبود توروخدا کمک کنید جطور میتونم ایمیلو پیداکنم کلمه اول و اخرشو میگه.یااینکه جطور میتونم بدون اون کد تایید وارد بشم خیلی حیاتیه توروخدا یه راهی جلوم بذارید

    1. با سلام خدمت شما
      بدون کد تایید امکان ورود به اینستاگرام وجود نداره.
      قابلیت مشاهده ایمیل هم وجود نداره و اینستاگرام جهت امنیت بیشتر تنها حروف اول و آخر رو به کار نمایش میده.
      شما تنها می بایست کلیه ایمیلهای خودتون رو جداگانه بررسی کنید.
      پوشه spam ایمیل هارو هم بررسی کنید.

  106. سلام من توی اینیستاگرام بعد login کردن اینیستا باید اون پیامکی رو که به ایمیلم فرستاده رو اونجا بنویسم ولی وقتی ایمیلمو نگا میکنم میبینم هیچ پیامی برام فرستاده نشده چیکار کنم؟

    1. با سلام خدمت شما
      لازمه پوشه اسپم ایمیلتون رو هم چک کنید.
      بررسی کنید که دقیقا به ایمیلی که به پیجتون دادید مراجعه کردید.

  107. سلام خسته نباشید
    من از طریق یوزرنیم برای بازیابی رمز اینستا اقدام میکنم ی لینک هم به شماره تلفنم ارسال میشه اما وقتی رو لینک میزنم خود اینستا از اول باز میشه و چیزی نمیاد که من رمز جدید درست کنم چرا؟؟؟

    1. با سلام خدمت شما
      لینکها پس از مدتی مشخص منقضی میشن. لینکها رو بلافاصله بعد از دریافت در حالت پرایویت مرورگری دیگه باز کنید و مجددا امتحان کنید.

  108. سلام خسته نباشید من موقع ورود بعد از اینکه ایدی و پسوورد رو میزنم کد امنیتی میاد از طریق سایت اینستاگرام نه اپلیکیشن وقتی کد رو میزنم میگه there was a problem in your request

    1. با سلام خدمت شما
      می بایست با حالت های مختلف مرورگر خودتون تست کنید (ترجیحا با مرورگر دسکتاپ و در حالت private (برای فایرفاکس) و incognito (برای کروم)) و همچنین در حین انجام ورود، حتما آی پی خودتون رو تغییر بدید.

  109. سلام من میخوام از طریق ایمیل اکانت اینستا بسازم که میگه حساب کار نمیکنه و دوتا ایمیل دارم و هردورو ارور میده و هر دو هم درست هستن و فعال

    1. با سلام خدمت شما
      در صورتی که قبلا با ایمیل های خودتون اکانتی ساختید، مجدد امکان ساخت اکانت با ایمیل ها وجود نداره. هر ایمیل تنها برای ساخت یک ایمیل کاربرد داره.

    2. سلام من نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام رو دارم ولی ایمیلی که وارد کردم دسترسی ندارم
      برای نصب کد به ایمیلی ارسال میشه که دسترسی ندارم
      چه باید کرد

    3. سلام
      باید حتما به ایمیل دسترسی داشته باشید.

  110. سلام خسته نباشید اقا من یوزر پسمو میزنم میگه برای ورود از سیستم کمک بگیرید نمیدونم چیکار کنم موندم نه شمارم روشه نه ایمیلم اگه امکانش هست کمکم کنید

    1. با سلام خدمت شما
      اگر منظور شما این هست که در حین ورود از شما تقاضای تایید هویت توسط موبایل و ایمیل میکنه، میبایست به یکی از این دو دسترسی داشته باشید در غیر این صورت قادر به ورود نیستید.

  111. من چند وقتیه که هرچی پسوورد اینستاگرامم رو وارد می کنم میگه اشتباهه. ایمیل هم دارم اما اینستا برام نمیفرسته. لطفا راهنمایی کنید که چطوری باید مشکلمو حل کنم؟

    1. مشکل شما قابل حل هست. برای رفع این مشکل لطفا با پشتیبانی در ارتباط باشید.

    2. سلام چرا پیج اینستام بالا نمیاد وارور میده تورو خدا کمک کنین از صبح دارم گریه میکنم من پیجمو میخوام

    3. سلام☹️اینیستا منو از پیجم انداخته بیرون هرچیم میزنه میگه شما ربات هستید🙁چیکار کنم!؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =