اینستاگرام

خطای اینستاگرام کمی صبر کنید در حال راه اندازی فارسی هستیم را چگونه برطرف کنیم؟

به گزارش آی آر سوشیال، خطای اینستاگرام کمی صبر کنید در حال راه اندازی فارسی هستیم یکی از ارورهای رایج در اینستاگرام است که حل این خطا نیازمند انجام مراحلی است که در ادامه ذکر می شوند.

کمی صبر کنید در حال راه اندازی فارسی هستیم

نحوه و راه حل برطرف کردن خطای مشکلی رخ داده است اینستاگرام در هنگام راه اندازی زبان فارسی و سفید شدن طولانی مدت صفحه را در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد. این خطا عموما به صورت “کمی صبر کنید در حال راه اندازی فارسی هستیم” نمایش داده می شود و صفحه سفید می شود.

روش های حل مشکل راه اندازی فارسی اینستاگرام

برای برطرف کردن خطای تغییر زبان و سفید شدن صفحه لازم است دو راه حل زیر را امتحان کنید.

نصب اینستاگرام رسمی به جای غیر رسمی

اگر از برنامه‌های غیررسمی اینستاگرام استفاده می‌کنید، آن‌ها را حذف و نسخه اصلی را از Google Play نصب کنید. همچنین مطمئن شوید که اپلیکیشن اینستاگرام شما به آخرین نسخه آپدیت شده است.

حل خطای راه اندازی فارسی اینستاگرام با تنظیمات زبان

خطایی که دریافت می کنید معمولا با این پیغام است که “درحال حاضر هنگام راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی با مشکل مواجه شدیم. می توانید دوباره امتحان کنید یا هم اکنون از فارسی به زبان انگلیسی (آمریکایی) استفاده کنید.”. برای حل این مشکل باید یک بار زبان اینستاگرام را به انگلیسی تغییر دهید، سپس یک بار گوشی را ری استارت کنید و دوباره زبان برنامه را به فارسی برگردانید.

بنابراین باید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله 1 – منتظر بمانید تا خطا تکمیل شود و وارد شوید، سپس صفحه پروفایل خود را باز کنید و گزینه سه خط را لمس کنید.

مرحله 2 – از منوی جدیدی که باز می شود، تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3 – وارد بخش Account شوید.

مرحله 4 – گزینه زبان را لمس کنید و سپس از صفحه ای که به تازگی باز شده گزینه English را انتخاب کرده و یکبار موبایل خود را ری استارت کنید.

مرحله 5 – اکنون آدرس IP خود را از طریق یک اپلیکیشن تغییر دهید سپس مراحل بالا را مجددا انجام دهید اما این بار زبان را به فارسی تغییر دهید. مشاهده می کنید که مشکل خطای راه اندازی فارسی اینستاگرام حل شده است.

حل مشکل زبان فارسی اینستاگرام با ورود مجدد

بسیاری از کاربران با خروج از سیستم و ورود مجدد موفق به حل این مشکل شده اند. البته پاک کردن حافظه کش هم برای حل این مشکل مفید است.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نوزده =