انگلیسی

به عشقتان به انگلیسی صبحت بخیر عزیزم بگویید

آیا دوست دارید به عشقتان به انگلیسی صبحت بخیر عزیزم بگویید؟ “پگاه خوش” ، “بامداد نیک” ، “روز به کام”، “بامدادتان شاد” تمام این عبارات می توانند برای بیان صبح بخیر در زبان فارسی مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین گفتن جملاتی مانند “روز خوبی داشته باشی” هم می تواند جایگزین خوبی برای صبح بخیر باشد. در زبان انگلیسی هم می توان ترکیبات و جملاتی را یافت که با این هدف مورد استفاده قرار بگیرند. در این مقاله قرار است معادل های پر کاربرد جمله ” صبحت بخیر عزیزم” را به زبان انگلیسی به شما معرفی کنیم. پس تا پایان ایم مقاله همراه باشید تا از جملات تکراری برای گفتن “صبح بخیر” خلاص شوید.

به انگلیسی صبحت بخیر عزیزم چه طور گفته می شود؟

عبارت اول : مبتدی ، ساده و کاربردی

Good Morning darling

صبح بخیر عزیزم

این جمله ساده ترین ترکیب ساختاری برای بیان جمله “صبح بخیر عزیزم” است. واژه Good Morning از دو جزء morning به معنای صبح و Good به معنای خیر و خوشی تشکیل شده است. همچینی در بسیاری از موارد از جملات زیر به عنوان جایگزین Good Morning استفاده می شود:

روز خوبی داشته باشید

Have a good day

روز خوبی داشته باشید

Have a nice day

روز عالی داشته باشید

Have a great day

روز توپی داشته باشید

Have a rock & roll Day

عبارت دوم: صمیمانه و سرعتی!

morning!

انسان است دیگر ، گاهی سر صبحی حال گفتن جمله ندارد ، می خواهد با یک کلمه سرو ته ماجرا را هم بیاورد. در این مواقع معمولا به جای گفتن Good Morning از مخفف این جمله یعنی Morning استفاده می شود.

عبارت سوم : کوتاه و کار راه بنداز!

GM

خوشبختانه این دو حرف در کنار هم به تنهایی جایگزین جمله Good Morning می شوند. از این رو در بسیاری از استوری های اینستاگرام از این روش برای صبح بخیر گفتن استفاده می شود.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =