اینستاگرام

علت مشکل عوض نشدن عکس و یوزرنیم اینستاگرام چیست؟

حل مشکل تغییر نام و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

اگر قصد عوض کردن یوزرنیم یا عکس در اینستاگرام دارید و با مشکل عوض نشدن عکس و یوزرنیم اینستاگرام روبرو می شوید، این مقاله از آی آر سوشیال را بخوانید.

علت مشکل عوض نشدن عکس و یوزرنیم اینستاگرام چیست؟

اگر در ذخیره نمایه خود با مشکل مواجه هستید، ممکن است به این دلیل باشد که مجوزهای سرویس های مجاز به خطر افتاده است. یک بار پروفایل خود را ویرایش کنید و سپس نمایه خود را ذخیره کنید.

علت مشکل تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

اگر ارور تغییر عکس پروفایل اینستاگرام مواجه می شوید، یکی از دلایل این است که فرمت تصویر شما نادرست است. برای این کار بهتر است عکس پروفایل خود را به صورت JPEG ذخیره کنید و سپس عکس پروفایل خود را تغییر دهید. برای تغییر فرمت عکس پروفایل اینستاگرام خود می توانید به یکی از سایتهای تغییر فرمت عکس مراجعه کنید.

کافیست برای اینکار عبارت online image converter را در گوگل جستجو کنید تا لیست زیادی از سایتها را مشاهده کنید. این سایتها با دریافت تصویر فعلی شما، فرمت جدیدی از تصویر به شما خواهند داد.

رفع ارور Sorry we couldn’t update your profile picture اینستاگرام

اگر خطای Sorry we couldn’t update your profile picture در اینستاگرام در حین تغییر عکس پروفایل دریافت می کنید و پیغام “متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروزرسانی کنیم” را مشاهده می کنید، دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد، اما یک راه حل بسیار ساده برای حل آنها وجود دارد. فراموش نکنید که اگر نیاز به تغییر فرمت عکس پروفایل خود دارید، می توانید از ابزارهای قالب بندی عکس آنلاین استفاده کنید.

به روز نبودن برنامه اینستاگرام یکی از دلایل بروز مشکل است

یکی دیگر از راه های حل این مشکل، آپدیت نرم افزار اینستاگرام است. اپلیکیشن های خود را با استفاده از گوگل پلی استور پیدا کنید و به بخش برنامه و بازی های من بروید و اگر نسخه جدیدی برای اینستاگرام شما منتشر شد، با انتخاب گزینه آپدیت گزینه آپدیت را انتخاب کنید و آن را آپدیت کنید تا دیگر درگیر سوالاتی نظیر چرا نمیشه عکس پروفایل اینستا گذاشت نشوید.

پاک کردن کش برای حل مشکل ادیت نشدن عکس اینستاگرام

شاید بعد از تست روال بالا باز هم بپرسید چرا پروفایل اینستاگرام ادیت نمیشه؟ برای اینکار بهتر است کش اینستاگرام خود را پاک کنید.

دلیل عوض نشدن یوزرنیم اینستاگرام و راه حل آن

پیش از این اینستاگرام به کاربران خود اجازه می داد هر زمان که می خواهند نام یا همان یوزرنیم پیج خود را تغییر دهند، اما اکنون این پلتفرم امکان تغییر نام را به دو بار در هر 14 روز محدود کرده است.

به همین دلیل در صورتی که بیش از دو بار در هر 14 روز تلاش کنید، این پیغام را دریافت خواهید کرد:

How To Change Instagram Name/Username More Than Twice in 14 Days.

دلیل این حرکت اینستاگرام شاید این است که گامی در جهت کاهش کلاهبرداری یا انتشار اطلاعات نادرست در پلتفرم اینستاگرام برداشته شود. اغلب دیده می شود که کاربران دائماً نام خود را تغییر می دهند و وانمود می کنند که شخص دیگری هستند. هدف اصلی از نام در اینستاگرام این است که بتوان فرد را با نام (نام کامل، نام مستعار یا نام شرکت) شناسایی کرد. پس این تصمیم، تصمیم درستی باید باشد.

محدودیت های تغییر نام در اینستاگرام چیست؟

شرایط و محدودیت تغییر نام در اینستاگرام موارد زیادی هستند. ما قبلا روشهایی برای رفع مشکل تغییر نکردن عکس پروفایل اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم، اما اگر به دنبال دلیل عدم تغییر یوزرنیم یا نام پروفایل اینستاگرام خود هستید، باید بدانید که شرایطی وجود دارد که برای موفقیت در آن باید رعایت کنید.

همانطور که اشاره شد؛ اینستاگرام دو بار در هر 14 روز اجازه می دهد نام شما تغییر کند. اگر به این آستانه رسیده اید، بهتر است صبر کنید تا 14 روز بگذرد. و همچنین دلایل زیر:

  • دلیل عدم تغییر نام در اینستاگرام ممکن است استفاده نکردن از نام کاربری منحصر به فرد باشد.
  • دلیل عدم تغییر username در اینستاگرام ممکن است استفاده از نام کاربری بیش از 30 کاراکتر باشد.
  • نام کاربری شما شامل ایموجی است. یعنی نمادها و کاراکترهای غیر مجاز (نام کاربری باید شامل اعداد و حروف باشد).

بین نام کاربری و نام نمایشی تفاوت وجود دارد. این دو را با هم اشتباه نگیرید.

امیدواریم با این راه حل ها، مشکل تغییر نام در اینستاگرام برای شما حل شده باشد. اگر هنوز در تغییر نام مشکل دارید، کافیست از بخش کامنت ها سوال بپرسید. حتما شما را به صورت تصویری راهنمایی خواهیم کرد.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =