اینستاگرام

علت و رفع ارور Your Account Has Been Temporarily Blocked در اینستاگرام

بلاک شدن موقتی اینستاگرام

ارور اینستاگرام Your Account Has Been Temporarily Blocked یکی از خطاهایی است که ممکن است هر کاربری حداقل یکبار آن را تجربه کند. این خطا می گوید “حساب شما به طور موقت مسدود شده است“. قصد داریم در این نوشته راه های رفع و حل این مشکل را به شما ارائه دهیم. دلایلی که باعث مشاهده این خطا می شود ممکن است این موارد باشد:

  • فالو آنفالو کردن های سریع و پی در پی
  • لایک کردن های بیش از حد مجاز
  • ارسال پست های زیاد در مدت زمان کم
  • ارسال دایرکت های تکراری و تبلیغاتی در مدت زمان کم
  • ارسال کامنت های تکراری و تبلیغاتی در مدت زمان کم
  • و…

علت خطای Your Account Has Been Temporarily Blocked چیست؟

رایج ترین نوع ممنوعیت توسط اینستاگرام، مسدود کردن موقت حساب است. این نوع ممنوعیت معمولاً با یک پیام پلتفرم ثابت به کاربر نشان داده می شود و در پیام حذف ممنوعیت از اینستاگرام برای مدت معینی که ممکن است از چند ساعت تا چند هفته متغیر باشد و معمولاً 24 ساعت است، نقل شده است. زمانی که اقدامات شما در این برنامه مشکوک باشد یا در مدت زمان کوتاهی از فعالیت خاصی مانند پست، لایک، فالو و … استفاده کرده باشید و در معرض خطر اسپم شدن قرار بگیرید، اکانت شما توسط اینستاگرام مسدود می شود و Your Account Has Been Temporarily Blocked را مشاهده خواهید کرد که این یعنی حساب شما به طور موقت مسدود شده است و به زودی رفع می شود.

روش حل مشکل “حساب شما به طور موقت مسدود شده است و به زودی رفع می شود” چیست؟

این خطا به دلیل موقتی بودن پس از بازه زمانی مشخص شده به صورت خودکار رفع می شود و می توانید منتظر بمانید تا مدت زمان مشخص شده به پایان برسد. همچنین با توجه به اینکه پس از انجام فعالیت مورد نیاز، مجددا پیغام خطا برای شما نمایش داده می شود، در صورت وجود گزینه Tell us، می توانید به راحتی با لمس این گزینه اینستاگرام را از ممنوعیت پیج خود مطلع کنید و درخواست رفع باگ کنید.

گاهی ممکن است این ممنوعیت موقتی باشد، اما در پیامی که به صورت خطا نمایش داده می شود، بازه زمانی خاصی برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام وجود ندارد، گاهی اوقات گزینه ای به نام به ما بگویید وجود ندارد. در چنین مواقعی، از آنجایی که نمی دانید چقدر طول می کشد تا توسط اینستاگرام رفع بلاک شوید، باید درخواست حذف ممنوعیت را به صورت دستی ارسال کنید. در این صورت باید مسیر زیر را طی کنید:

در مرحله اول باید وارد صفحه اصلی اینستاگرام خود شوید و سپس آیکون سه نقطه سمت راست صفحه را لمس کنید.

حال با لمس گزینه Settings وارد صفحه تنظیمات اینستاگرام خود شوید.

حال برای درخواست رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام، منوی Help را انتخاب کنید.

از میان گزینه های نمایش داده شده، گزینه Report a problem را انتخاب کنید تا گزارشی به اینستاگرام ارسال شود. به همین سادگی.

نکات رفع مشکل Your Account Has Been Temporarily Blocked در اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام دارید، بهتر است ابتدا چند پست در آن قرار دهید، اما اگر آن پست ها همزمان ارسال شوند، به احتمال زیاد به عنوان یک ربات شناخته می شود و در نهایت شما بن می شوید. سعی کنید پست ها را در فواصل زمانی مختلف قرار دهید و از ارسال تعداد زیادی پست که می تواند عکس و فیلم باشد خودداری کنید. اگر به یکباره تعداد لایک ها زیاد شود قطعا بن می شوید. تعداد مجاز برای لایک کردن در شصت دقیقه فقط سیصد و پنجاه بار خواهد بود. سعی کنید تعداد فالوورهای خود را کنترل کنید و هر صفحه ای را که می بینید فالو نکنید. حداکثر تعداد فالو کردن ها در یک دوره شصت دقیقه ای بیست نفر خواهد بود. این اعدادی که گفته شد تقریبی هستند و هیچ عدد دقیقی وجود ندارد.

چه کنیم دیگر این ارور را در اینستاگرام نبینیم؟

اینکه چه کنیم دیگر این ارور را در اینستاگرام نبینیم کار مشکلی نیست. مواردی را که در این صفحه توضیح داده شده است را کافیست رعایت کنید. البته بستگی به این دارد که چند بار تابحال مسدود شده اید. این معمولاً بین چند ساعت تا دو روز طول می کشد. البته، تلاش مجدد برای انجام کاری که از انجام آن منع شده بودید هم می تواند حساسیت اینستاگرام را روی پیجتان زیاد کند، بنابراین ابتدا صبور باشید و سعی کنید همان کار را بارها و بارها انجام ندهید.

با همین تکنیک های ساده می توانید جلوی ارور اینستاگرام Your Account Has Been Temporarily Blocked را بگیرید و برای همیشه از شر این خطا راحت شوید.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫8 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. سلام
    من با این مشکل مواجه شدم
    ولی از من کد تأیید میخواد
    بعد یه ایمیل و یه شماره تلفن که فقط دو رقم آخرش مشخصه رو میاره
    که نه میدونم شماره‌ هه چنده
    و نه میدونم ایمیله چیه
    چیکار باید بکنم

  2. سلام ما که نمیتونیم وارد صفحه اصلی اینستاگرام بشیم فقط میتونیم اون صفحه که نوشته Your Account Has Been Temporarily Blocked را مشاهده کنیم هیچ کاری نمیتونیم بکنیم یک کد تایید میخاد که نمیتونم دریافت کنم چون شماره ای که ثبت شده مسدود شده چیکار کنم😞😞😞

  3. سلام
    من با این مشکل مواجه شدم
    ولی از من کد تأیید میخواد
    بعد یه ایمیل و یه شماره تلفن که فقط دو رقم آخرش مشخصه رو میاره
    که نه میدونم شماره‌ هه چنده
    و نه میدونم ایمیله چیه
    چیکار باید بکنم

  4. وقتی من این پیغام رو دریافت کردم یعنی نمیتونم وارد صفحه اصلی پیجم بشم چطور میگید وارد صفجه اصلی اینستاتون بشید و گزینه سه نقطه رو بزنید و فلان و فلان . میخوام بدونم وقتی من این پیغام رو دریافت کردم دیگه ک نمیتونم وارد صفحه پیجم بشم . اگه راه دیگه ای می دونید لطفا راهنمایی کنید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سیزده =