اینستاگرام

آیا پیج آماده بخریم یا فالوورهای پیج فعلی خود را افزایش دهیم؟

این سوال، یکی از پرتکرارترین سوالاتیست که کاربران از ما می پرسند که لازم دانستیم توضیحاتی در این مورد خدمتتان ارائه دهیم.
خرید پیج اینستاگرام و افزایش فالوور توسط ربات هرکدام معایب و مزایای خاص خود را دارا هستند که با هم در ادامه مرور می کنیم.
یکی از مزایای خرید پیج اینستاگرام این است که در کوتاه ترین زمان صاحب یک پیج اینستاگرام می شوید. اگر از منابع معتبر در اینترنت این پیج را خریداری کرده باشید می توانید از اصالت فالوورها اطمینان یابید اما آیا تمامی فالوورها واقعی هستند؟ مشکل دقیقا همینجاست، فیک بودن فالوورهای یک پیج به راحتی قابل تشخیص نیستند و بر خلاف تصور عامه، تعداد لایکها، ویوها و… به هیچ وجه واقعی بودن و یا نبودن فالوورها را تضمین نمی کنند. چرا که بسیاری از فروشندگان ممکن است لایکهای فیک به پیج اضافه کرده باشند. بنابراین اکیداً توصیه می کنیم که از منابع معتبر پیج خریداری نمایید.
ضمناً بخاطر داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست، قطعاً باید به فروشندگانی که پیج های بزرگ را با قیمت ناچیزی می فروشند شک کرد.
یکی از مزایای خرید پکیج های افزایش فالوور این است که پیجتان از صفر با فالوورهای هدفتان رشد می کند و روند رشد پیجتان تحت اختیار شماست. البته اگر در این مورد هم دقت نکنید و از ارائه دهندگان غیرمعتبر سرویس بگیرید ممکن است آنها نیز فالوورهای فیک را برایتان جذب نمایند.
از معایب ربات ها سرعت نسبتا کمتر جذب آنهاست. جذب توسط ربات ها بصورت تدریجی انجام می گردد و فالوورهای شما به مرور افزایش می یابد.

راه های جذب و افزایش فالوورهای واقعی اینستاگرام

به طور کل برای جذب فالوورهای حقیقی 2 راه بیشتر ندارید:
1- همه را از وجود پیجتان آگاه کنید. به عنوان مثال اگر صاحب سایت هستید، پیج خود را در سایت معرفی کنید. راه دیگر این است که از صاحبان پیج های بزرگ بخواهید که با اخذ مبلغی، پیج شما را در پیج خود تبلیغ نمایند. اما در این روش 2 مشکل وجود دارد: اول اینکه شناسایی پیج های بزرگ دارای فالوورهای تماما واقعی و همینطور مرتبط با کسب و کار شما بسیار مشکل است. ثانیا با فرض یافتن بهترین پیج جهت تبلیغ، هیچ تضمینی وجود ندارد که تعداد فالوورهای پیج شما افزایش یابد و ممکن است فالوورهای آن پیج صرفا به دیدن پیج شما بسنده کنند و بروند.
2- از اتوماسیون ها یا ربات های جذب فالوور استفاده کنید. این روش در حال حاضر بهترین و ارزان ترین و هدفمند ترین روش جذب فالوور است. توسط ربات ها می توانید از جامعه هدف خاصی فالوور جذب نمایید. در واقع ربات ها به شما کمک میکنند که مدیریت برخی از کارها را به آنها بسپارید. مثلا وقتی شما میخواهید جهت معرفی پیج خود، فالووری را فالو کنید، آن را به ربات می سپارید و ربات به جای شما شخص مورد نظر را یافته و فالو می کند و در صورتی که فالوور موردنظر، شما را فالو کرد (فالوبک داد) برایش پیغام خوش آمدگویی ارسال می کند و یا محصولاتتان را تبلیغ می کند. حتی در ساعاتی از شبانه روز که شما در حال استراحت هستید رباتتان بیدار است و به جای شما در حال فعالیت خواهد بود.
از معایب خرید پیج آماده این است که فالوورها عمومی هستند و بیشتر مناسب شروع کسب و کارها هستند و یا مناسب کسب و کارهایی هستند که جنبه عمومی دارند.
اما توسط روش جذب فالوور شما از ابتدا اهدافتان را مشخص کرده و طبق برنامه مشخصی جذب خود را انجام میدهید و در نتیجه فالوورها اختصاصی خواهند بود. از معایب جذب فالوور توسط ربات، قیمت بالاتر آن نسبت به پیج های آماده می باشد.
اگر بخواهیم جمع بندی نهایی انجام دهیم باید بگوییم که:
اگر کاری را شروع کرده اید (عمومی یا تخصصی تفاوتی ندارد) و محدودیت بودجه زیادی ندارید و می خواهید در حین شروع چند پله از دیگران بالاتر باشید پیج آماده بخرید و سپس توسط ربات ها ادامه جذب را به صورت اختصاصی انجام دهید (پیشنهاد ما به شما).
اگر کسب و کاری تخصصی دارید و قصد دارید تمامی فالوورهایتان هدفمند باشند می توانید از ابتدا از اتوماسیون های جذب فالوور استفاده نمایید.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =