سئو (SEO)

چگونه با بک لینک رایگان ، رتبه سایت را افزایش دهیم؟

قبل از هر چیزی لازم است مجددا بک لینک را تعریف کنیم. بک لینک ، به لینکی گفته می شود که به سایت شما توسط دیگر وب سایت ها داده می شود. این لینک ها می توانند از هر نوعی باشند. بک لینک ها می توانند از نوع کامنتی، پروفایلی، وبلاگی و … باشند. هر نوعی از بک لینک ارزش و اعتبار خاص خود را دارد. در این میان سایت هایی وجود دارند که می توانید از آنها بک لینک رایگان بگیرید. اما نکته ای که می بایست به آن توجه نمائید این است که ساخت بک لینک رایگان به تنهایی کافی نیست.

بک لینک رایگان اما قوی

شما اغلب با گرفتن بک لینک های رایگان بلافاصله قدرت خاصی را به سایتتان منتقل نمی کنید. چون بسیاری از آن ها مدتها طول می کشد تا توسط گوگل ایندکس شوند. حتی برخی از آن ها هرگز ایندکس نخواهند شد. طبق فرض، پس از ایندکس شدن در گوگل نیز باید مدتی را پشت سر بگذارید تا نتایج آن آشکار شود. اما در حوزه کسب و کار و کسب درآمد اینترنتی، مهمترین سرمایه زمان است. اگر قرار بر این باشد که با ساخت هر بک لینک رایگان ، ماه ها صبر کرده تا نتایج آن را ببینید ، بسیاری از فرصت های بازار اینترنتی را از دست خواهید داد. بنابراین اینجاست که بحث قدرتمندسازی بک لینک ها مطرح می شود.

قدرتمندسازی بک لینک رایگان

برای قدرتمندسازی بک لینک رایگان باید مجددا برای این لینک ها لینک سازی کنید. متدها و روش های زیادی جهت قدرتمندسازی این لینک ها وجود دارند که در حال حاضر نیز، سایت آی آر سوشیال پکیجی را تحت عنوان “پکیج بک لینک تقویتی” عرضه نموده است که می توانید با استفاده از این پکیج، به قدرتمندسازی و سرعت بخشیدن به ایندکس شدن بک لینک ها و رپورتاژهایتان بپردازید.

با این پکیج برای 1 یا چند بک لینک یا رپورتاژتان می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن لینک سازی نمایید. با این لینک سازی هاست که بک لینک رایگان دریافت شده از هر سایتی را قدرتمند می کنید

درباره پکیج لینک سازی تقویتی بیشتر بدانید.

از کجا بک لینک رایگان بگیریم؟

سایت ها و منابع زیادی جهت ساخت بک لینک رایگان وجود دارند و سعی خواهد شد در آینده ای نزدیک در همین صفحه با یک بروزرسانی جدید، لیست این سایت ها را خدمتتان معرفی نمائیم. اما با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهید توانست بسیاری از این سایت ها را یافته و در آن ها لینک سازی نمائید. اما توجه داشته باشید که لینک سازی حتی به صورت رایگان و بدون خرید بک لینک و در ساده ترین شکل خود نیز تابع یک سری قوانین و مقررات می باشد که شما در صورت عدم رعایت آن ممکن است توسط گوگل جریمه شوید. بنابراین پیشنهاد می کنیم کلیه فرآیندهای لینک سازی را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید تا ریسک لینک سازی به حداقل ممکن برسد. چرا که فعالان این حوزه به خوبی با متدها و الگوریتم های گوگل آشنایی دارند و از تکنیک های ضد ترک جهت عدم شناسایی لینک های دستی استفاده می کنند.

چگونه لینک سازی رایگان انجام دهیم؟

انجام لینک سازی رایگان مستلزم صرف زمان و انرژی بسیار بالا خواهد بود و همچنین لازم است منابعی را جهت درج رپورتاژهایتان در اختیار داشته باشید یا اجاره نمائید. از این رو و به دلایلی که عرض شد، بزرگترین سرمایه هر کسب و کار، زمان است. برای صرفه جویی در زمان می توانید از متدهای لینک سازی قوی آی آر سوشیال استفاده نمائید که این متدها با قدرت بسیار بالایی که دارند و از نقشه های قدرتمندی که جهت لینک سازی استفاده می نمایند می توانند یک لینک سازی بسیار عالی را برای سایت شما انجام دهند. بهترین و موثرترین متد لینک سازی، در حال حاضر لینک سازی جامع و شبکه ای می باشد.

درباره پکیج قدرتمند لینک سازی جامع و شبکه ای بیشتر بدانید.

بنابراین لازم است در نظر داشته باشید که بک لینک رایگان خوب است اما به شرط آن که به شیوه صحیح اجرای لینک سازی رایگان و ساخت آن، تسلط کامل داشته باشید.

این صفحه دارای یک دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شانزده =