آرایش پوستسلامت پوست

آشنایی با اتو برنزهای بدن و کاربرد آنها

از جمله لوازم آرایش پرطرفدار در بین خانم‌ها اتو برنز است که مانند ضد‌آفتاب‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و دیگر وسایل آرایشی به کرات از آن‌ها استفاده می‌شود. مشخص است که کاربرد این نوع لوازم برای برنزه شدن پوست است؛ اما با این تفاوت که در این روش برنزه شدن در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود.

ضمناً توجه داشته باشید که طبق نظر متخصصان پوست و مو برنزه شدن پوست با استفاده از آفتاب، آسیب‌های جدی را به بافت پوست وارد می‌کند و حتی ممکن است سبب مشکلات عمیق‌تر مانند سرطان شود. حال به همین علت در این مقاله قصد داریم درباره انواع اتو برنزها صحبت کنیم تا اگر به برنزه کردن پوست‌تان علاقه‌مند هستید، بتوانید از بهترین محصولات آرایشی استفاده کنید.

برنزه کننده پوست

برای برنزه کردن پوست صورت می‌توان از انواع کرم برنزه‌کننده به کار گرفت. البته این نوع محصولات پوست را برای مدت زمان مشخصی برنزه نگه می‌دارند. در این بین به کارگیری از اسپری، ژل، موس و پدهای اتو برنز نیز کاربردی هستند که هر کدام به عنوان برنزه‌کننده استفاده می‌شوند. حال در ادامه سعی می‌کنیم به بررسی بهترین محصولات برنزه‌کننده اشاره کنیم که خانم‌ها می‌توانند از نوع دلخواه برای برنزه شدن پوست استفاده کنند.

معرفی بهترین اتو برنز بدن

در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین محصولات برنزه‌کننده پوست بپردازیم:

 برنزه‌کننده سلف‌تان

این برنزه‌کننده بدن که محصول استرالیاست ماندگاری مناسبی دارد و با توجه به اینکه خاصیت ضدآفتاب ندارد امکان استفاده از آن در یک شبانه‌روز وجود دارد. در این اتو برنز از کره کاکائو و عسل به کار گرفته شده است که کیفیت محصول را افزایش داده است.

برنزه‌کننده کلارنس

از ویژگی‌های این محصول معطر بودن آن است و برنزه شدن پوست‌تان در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و فوق‌العاده قدرت جذب بالایی دارد. گفتنی است که این محصول از ویتامین E و عصاره آلوئه ورا استفاده شده است.

اسپری اتو برنز اوریاژ

این محصول هیچ‌گونه پارابنی نداشته و در حدود 100 میلی‌لیتر است که در صورت استفاده بدون اینکه به آفتاب نیاز داشته باشید، پوست‌تان را برنزه می‌کند. رنگ طبیعی و دوام عالی این اسپری که فاقد الکل است از دیگر مزیت‌های استفاده از این برنزه‌کننده پوست به شمار می‌رود.

برنزه‌کننده دارک انرژی سون سانز

این محصول تولیدشده کشور آمریکاست و برای ویتامینه کردن پوست مفید است و رایحه تمشک دارد. گفتنی است با توجه به اینکه این اتو برنز خاصیت ضدآب و ضدآفتاب ندارد، در تولید آن از مواد آنتی اکسیدان استفاده شده است و بهترین محصول برای برنزه کردن پوست خواهد بود.

لوسیون اکسترا دارک مانگو تنیمکس

در این لوسیون برنزه‌کننده ویتامین و مواد معدنی به کار رفته است که حتی پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌کند. همچنین با توجه به ویتامین‌های A تا C در نحوه تولید این محصول امکان خشک شدن پوست نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

کرم برنزه‌کننده آردن

تولید این کرم با ماده دی‌هیدروکسی‌استون است که پس از استفاده، سبب شکل‌گیری دانه‌های قهوه‌ای رنگ روی پوست می‌شود و در واقع بهترین عملکرد را در اتو برنز پوست‌تان خواهد داشت. گفتنی است که قبل از به کارگیری از این محصول حتماً باید پوست‌تان را تمیز کنید تا جذب این کرم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اسپری برنزه‌کننده گارنی

ویتامین‌هایی که در این اسپری قرار داده شده‌اند به خوبی توانایی ایجاد نرمی و لطافت پوست را داراست و با توجه به اینکه این اسپری لایه‌ای به شکل یک هاله طلایی ایجاد می‌کند سبب برنزه شدن پوست شده و زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد. گفتنی است که این محصول برای انواع پوست بدن و صورت قابل استفاده خواهد بود.

ژل اتو برنز پریم

اگر به یک پوست طبیعی و برنزه نیاز دارید، می‌توانید از ژل برنزه‌کننده پریم استفاده کنید. ویتامین‌های موجود در این ژل سبب کاهش چین و چروک پوست می‌شود و با توجه به اینکه ماندگاری فوق‌العاده‌ و کیفیت رنگ بالایی دارد از بهترین محصولات برنزه‌کننده پوست به شمار می‌رود.

کرم برنزه‌کننده باباریا

این کرم هویج و نارگیل باباریا پوست‌تان را به شکل طبیعی برنزه می‌کند و برای تمامی فصول نیز قابل استفاده است. از مهم‌ترین مزیت‌های به کارگیری از این اتو برنز می‌توان به خاصیت نرم‌کنندگی و قیمت فوق‌العاده عالی آن اشاره کرد و همچنین در دسترس اکثر افراد به جهت خرید وجود دارد.

اسپری برنزه‌کننده سایکلکس

استفاده از این نوع اسپری پوست را پس از چند ساعت برنزه می‌کند و بهترین حالت را به وجود می‌آورد. ضمن اینکه برای به کارگیری از این اسپری نیازی به آفتاب برای برنزه شدن پوست ندارید. از ویژگی‌های این اسپری می‌توان به کیفیت و ماندگاری قابل توجه روی پوست اشاره کرد که قابل توجه خانم‌ها قرار گرفته است.

اسپری برنزه‌کننده دالگون

این اسپری برای همه انواع پوست موثر است و دارای ویژگی‌هایی مانند قدرت جذب قوی و بادوام بودن است. ناگفته نماند که نه تنها برای پوست بدن بلکه برای پوست صورت نیز قابل استفاده است و حتی پوست را در برابر اشعه مضر آفتاب مراقبت می‌کند. خاصیت ضد‌آب و نرم‌کنندگی پوست از دیگر مزیت‌های این اتو برنز است.

کرم برنزه‌کننده avene

این برنزه‌کننده برای پوست‌های خشک عملکرد عالی بر جای خواهد گذاشت. گفتنی است که در این محصول روغن هویج بدون پارابن به کار رفته است و حداقل تا 48 ساعت پوست‌تان را برنزه نگه می‌دارد. قیمت عالی این محصول و محبوبیت آن نسبت به سایر محصولات برنزه‌کننده صورت از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم است.

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بهترین انواع اتو برنز آشنا کنیم. در واقع همانطور که می‌دانید بسیاری از خانم‌ها علاقه‌مند به برنزه کردن پوست‌شان هستند که برای این منظور ممکن است دست به روش‌های غیرتخصصی بزنند که احتمال آسیب را نیز افزایش می‌دهد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از اتو برنزهایی که در این مقاله اشاره کردیم، به بهترین نحو ممکن به برنزه کردن پوست بدن و صورت‌تان بپردازید. البته ناگفته نماند که قبل از استفاده از هر کدام از این محصولات حتماً پوست‌تان را تمیز کنید تا اثربخشی بهتری دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شانزده =