آموزش زبان

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه روش ها و منابع متنوع و زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به روش های مختلف که می توانند یادگیری را جذاب و کاربردی تر نمایند زبان فرانسه را به خوبی آموزش ببینید.

در این مطلب به بررسی و ارائه یک سری از منابع آموزش زبان فرانسه پرداخته شده است که بتوانید زبان فرانسه را آموزش ببینید و از آن لذت ببرید.

برنامه های یادگیری زبان فرانسه

برنامه های گوناگونی وجود دارند که می توانید از طریق آن ها زبان فرانسه را آموزش ببینید. این برنامه ها دارای ویژگی ها و دوره های مختلف آموزش زبان فرانسه می باشند که می توانند به شما در یادگیری زبان فرانسه کمک نمایند. از جمله بهترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. Babel

2. Mondly

3. MosaLingua

4. Busuu

5. WordDive

نرم افزارها و دوره های آموزش زبان فرانسه

تکنولوژی همواره به دنبال رسیدن به روش های راحت تر و ساده تر برای یادگیری و آموزش می باشد. یکی از مواردی که می توانید زبان فرانسه را با آن آموزش ببینید نرم افزارهای آموزش زبان فرانسه و برنامه های آموزشی است که به شکل های مختلف به شما ارائه می کنند. با این کار بدون شرکت در یک کلاس درس می توانید زبان فرانسه را آموزش ببینید البته نه به صورت کامل و در سطح پیشرفته اما این نرم افزارها می توانند برای شروع و یادگیری یک سری موارد ضروری مناسب باشند. از جمله این نرم افزارهای آموزشی زبان فرانسه عبارتند از:

1. RocketLanguages

2. RosettaStone

3. Pimsleur

4. Comme Une Francais

5. Français Authentique

وب سایت هایی برای پیدا کردن مدرس نیتیو زبان فرانسه

با دسترسی به اینترنت شما می توانید با مدرسین مختلفی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و زبان فرانسه را از طریق مدرسین فرانسوی زبان یا نیتیو آموزش ببینید برای پیدا کردن این معلمان می توانید به یک سری وب سایت سر بزنید و با بررسی مدرسین مختلف و انتخاب مدرس مناسب به آموزش زبان فرانسه بپردازید از جمله وب سایت هایی که می توانند در این خصوص به شما کمک نمایند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. italki

2. preply

3. live lingua

4. wyzant

5. rype

استفاده از پادکست ها برای آموزش زبان فرانسه

امروز پادکست ها جایگاه خاصی را در تولید محتوا برای موارد و موضوعات گوناگون از جمله آموزش پیدا کرده اند. یکی از بهترین منابع آموزش زبان فرانسه پادکست های فرانسوی زبان می باشند که می توانید با استفاده از آن ها و گوش کردن مستمر به این پادکست ها زبان فرانسه خود را متحول نمایید. مانند:

1. Coffee Break French

2. Learn French by Podcast

3. Fluidite

4. French Blabla

5. News in Slow French

بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه

کتاب های آموزشی زبان فرانسه همواره جز اولین منابع معتبر و مهم برای یادگیری این زبان بوده اند. کتاب ها منابع باارزشی می باشند که با استفاده از آن ها می توانید اصول اساسی یک زبان را فرابگیرید و برخی از آن ها مراجع مناسبی برای زبان فرانسوی می باشند. در ادامه به یک سری از کتاب های مناسب و معتبر برای آموزش زبان فرانسه اشاره شده است.

1. Practice Makes Perfect: Basic French

2. The Useful French Textbook

3. Les Exercices De Grammaire

4. French Today Audiobook

5. French with Ease Assimil

کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان فرانسه

دنیای سوشال مدیا و دسترسی آسان به آن و همچنین دریافت کلی ویدیو و آموزش مفید و رایگان بحث یادگیری را متحول کرده است. یکی از بهترین پلتفرم های محبوب یوتیوب می باشد که افراد بسیاری با تجربه بالا و روش های مختلف به آموزش زبان فرانسه می پردازند. شما با استفاده از یوتیوب می توانید اطلاعات زیادی را در هر زمینه ای برای یادگیری زبان فرانسه براحتی کسب کنید و زبان فرانسوی خود را در تمامی مهارت ها متحول نمایید. از جمله کانال های معتبر زبان فرانسوی در یوتیوب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. Français Authentique

2. Comme une Francaise

3. Inner French

4. PL Cloutier

5. FrenchPod101

فیلم ها و سریال های فرانسوی زبان

دیگر منبعی که با استفاده از آن می توانید با لذت بردن از آن زبان فرانسه را یاد بگیرید استفاده از فیلم ها و سریال های فرانسوی زبان است. شما با تماشای فیلم و سریال های فرانسوی می توانید واژگان و اصطلاحات مختلف را یاد بگیرید و با کاربرد آن ها در جمله بهتر آشنا شوید و همچنین یکی از بهترین منابع برای یادگیری اصطلاحات عامیانه می باشد.

1. Les Aventures des Tintin

2. Night on Earth

3. Nailed It! France

4. The Hook Up Plan

5. Intouchables

6. Amélie

7. Plus belle la vie

8. Engrenages

9. Caméra Café

10. Braquo

کلاس های آموزش زبان فرانسوی در موسسه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با توجه به نیاز و استقبال افراد برای آموزش زبان فرانسوی به آموزش و برگزاری کلاس های زبان فرانسوی به صورت حضوری و آنلاین پرداخته است.

این کلاس های زیر نظر اساتید مجرب و نیتیولایک و با استفاده از منابع بروز و معتبر زبان فرانسه با روش های تدریس نوین به صورت جذاب برگزار می شوند.

شما می توانید در کلاس های گروهی و خصوصی به صورت ترمیک، فشرده، نیمه فشرده و فوق فشرده به آموزش زبان فرانسه بپردازید و براساس شرایط خود این زبان را آموزش ببینید.

کلاس های آنلاین زبان فرانسه موسسه در پلتفرم اختصاصی موسسه با بهترین کیفیت و با استفاده از ابزارهای لازم به صورت شبیه سازی کامل از کلاس حضوری برگزار می شوند تا بهترین بازده ای را به زبان آموزان ارائه نماید.

تعیین سطح و مشاوره زبان فرانسه به صورت رایگان بوده که شما بعد از آن می توانید شروع به یادگیری زبان فرانسه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =