عمومی

معیارهای خرید پرده هوا فراز کاویان

در این مقاله قصد داریم ساختار و مشخصات یکی از سیستم های تهویه مطبوع را بررسی نماییم و معیارهای خرید پرده هوا فراز کاویان را معرفی کنیم. این سیستم دستگاهی است که بالای درب نصب می شود و با ایجاد پرده فشرده ای از هوا از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و همچنین مانع ورود حشرات به محیط های بسته می شود.

در واقع طرز کار این پرده به این شکل است که هوای دو فضا را جدا می کند. پرده فشرده ای از هوا را به صورت عمودی از بالا به پایین منتقل می کند. این پرده خاصیت آن را دارد که از تبادل حرارت بین فضای محیط و بیرون جلوگیری می کند که به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. همچنین هوای داخل را تمیز نگه می دارد و مانع ورود دود و گرد و غبار به آن می شود. در زمینه معیارهای خرید پرده هوا فراز کاویان باید در نظر داشت که می توان پرده هوا را در فروشگاه ها، سالن‌ ها، لابی های برج ها، کارخانه های صنعتی، پاساژها، صنایع خودروسازی و داروسازی به کار برد. برای بررسی قیمت پرده هوا فراز کاویان می توانید وارد صفحه مربوطه آن در فروشگاه دماپویا شوید و پس از مقایسه آن ها دست به انتخاب بهترین مدل بزنید. دماپویا فروشگاه اینترنتی تاسیسات ساختمانی است که می توانید تمامی سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع را از آن سفارش دهید و محصولاتی اصلی را با گارانتی و خدمات دریافت نمایید.

برندهای متعددی اقدام به ساخت این سیستم ها می کنند و در مدل های مختلف طراحی می شوند. شرکت سازنده فراز کاویان از برندهای معتبر و شناخته شده می باشد که بهترین دستگاه ها را مجهز به فناوری های روز دنیا می سازد که ظرفیت گوناگونی دارند. این کمپانی بیش از ۷۵ سال قدمت و موفقیت در زمینه ساخت انواع پرده هوا دارد. سیستم های ساخته شده توسط فراز کاویان دارای گواهینامه CE اروپا طراحی می شود. همچنین برای بررسی معیارهای خرید پرده هوا فراز کاویان باید در نظر داشت که محصولات این برند دارای گواهینامه ISO 14001 می باشد که حاکی از مطابق بودن آن با اصول محیط زیستی و استانداردهای آن است.

مدل های مختلف پرده هوا فراز کاویان شامل سری های سقفی توکار، طرح کابین لوکس، سری های ایستاده و دکوراتیو می باشد. مدل های هر سری نیز ابعاد و حجم هوادهی منحصر به فرد خود را دارند که بایستی با توجه به نیاز محیط خود، بهترین مدل را خریداری کنید. از لحاظ موقعیت نصب نیز می توان گفت این سیستم در مدل های افقی و عمودی یا ایستاده طراحی می شود. مدل های افقی را بالای درب و مدل های ایستاده در کنار آن نصب می شود که در یک سمت یا دو سمت درب قرار می گیرد.

برای آشنایی با معیارهای خرید پرده هوا فراز کاویان می توان اضافه کرد که برخی از مدل های پرده هوای ساخته شده توسط این شرکت مجهز به کیت اینورتر می باشند که مصرف انرژی دستگاه را به مراتب کاهش می دهد‌. از دیگر ویژگی های مثبت آن ها این است که مجهز به فناوری لیمیت سوئیچ اند. می توان این سیستم را به وسیله ریموت کنترل از راه دور تنظیم کرد و کاربری ساده ای دارد. پرده هوای ساخته شده توسط برند فراز کاویان به صورت اتوماتیک خاموش و روشن می شود. می توان از آن ها برای مصارف صنعتی سنگین و نیمه سنگین استفاده نمود.

ناگفته نماند که ابعاد پرده هواهای ساخته شده توسط شرکت فراز کاویان در طول های 90 الی 200 سانتی متر است که از لحاظ رنگ و ظاهر متنوع می باشد. البته برخی از مدل های طراحی شده این برند امکان نصب کویل آبگرم یا المنت برقی را دارند که می توان با برقراری این اتصالات هوای گرم مورد نیاز محیط را نیز فراهم کرد. از جهت مصرف برق در خصوص معیارهای خرید پرده هوا فراز کاویان باید بدانیم که این محصولات مجهز به الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز می باشند. در نظر داشته باشید که ابعاد و نوع منبع تغذیه بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است. برای بررسی بیشتر می توانید مشخصات فنی مدل های مختلف این سری را که با نام تجاری FM 40 Ly New ، RM40  Sy_WRM40 _ Sj _3D S _ INS ارائه می شوند، در فروشگاه دماپویا مشاهده نمایید و پس از مقایسه بهترین مدل را انتخاب کنید. سپس می توانید مدل متناسب با نیاز را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =