مد و زیبایی

آیا آموزش بافت مو برای موفقیت در رشته شینیون ضروری است؟

بافت مو و شینیون مو از روش های قدیمی برای آراستن و جمع کردن مو محسوب می شوند. این دو روش را امروزه می توان مکمل یگدیگر دانست. زیرا با ترکیب و تلفیق آن ها می توان مدل های جدید و بسیار زیبایی را خلق کرد. هر دوی این روش ها تحت عنوان رشته های بافت مو و شینیون مو به طور مجزا در آموزشگاه آرایشگری زنانه تدریس می شوند.

اگر شما هم به هنر آرایشگری مو علاقه مند هستید، می توانید یکی از این دو رشته بسیار جذاب و پرطرفدار را انتخاب کنید. اما ممکن است برای شما این سوال مطرح شود که آیا برای موفق شدن در رشته شینیون، لازم است که حتما دوره آموزش بافت مو را نیز بگذرانیم؟ آیا می توانیم بافت مو را نیز در حین دوره شینیون مو یاد بگیریم؟ پاسخ این سوال ها می تواند مسیر آینده حرفه ای شما را روشن کند و به شما کمک کند بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

معرفی رشته شینیون مو

شینیون یک واژه فرانسوی است که به جمع کردن موها در پشت سر اطلاق می شود. امروزه مدل های بسیار زیبا و متنوعی برای شینیون مو طراحی شده که به طور کلی به سه دسته شینیون بسته، باز، و نیمه باز تقسیم می شوند. هنرجویان در دوره آموزش شینیون مو علاوه بر آموزش مدل ها و تکنیک های متخلف شینیون،یاد می گیرند که مدل شینیون مناسب هر فرد را با توجه به فرم صورت، جنس، حجم، و قد موی او انتخاب کنند.

برای موفقیت در رشته شینیون، علاوه بر انتخاب یک آموزشگاه مناسب و تمرین و تکرار زیاد، باید همواره به روز بوده و از مدل ها و تکنیک های جدید مطلع باشید و آن ها را یاد بگیرید. زیرا سرعت تغییر مد در دنیای امروز بسیار زیاد است و اگر همگام با مد پیش نروید نمی توانید پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشید.

آموزش بافت مو برای موفقیت در رشته شینیون
آموزش بافت مو برای موفقیت در رشته شینیون

درباره رشته بافت مو چه می دانید؟

بافت مو نیز یکی دیگر از روش های آراستن مو محسوب می شود که سابقه بسیار طولانی دارد. به عنوان مثال، مردم افریقا موهای وز و پرپشتی دارند که جمع کردن و رسیدگی به آن ها کار سختی است. همچنین، دمای بالای محل زندگی آن ها باعث می شد تحمل این حجم از مو روی سر کار طاقت فرسایی باشد. به همین دلیل، خانم های افریقایی از نوعی روش بافتن مو به عنوان راه حلی برای تمام این مشکلات استفاده می کردند که امروزه هم طرفداران بسیاری دارد.

این هنر نیز مانند شینیون مو به مرور زمان پیشرفت کرده و مدل های جدیدتر و متنوع تری به آن اضافه شده است. به طوری که برای آموزش تمام مدل ها و تکنیک ها،‌ یک دوره تخصصی تحت عنوان دوره آموزش بافت مو به آن اختصاص داده شده است. یادگیری این هنر نیز مانند تمام رشته های آرایشگری به تمرین و ممارست نیاز دارد. بنابراین سعی کنید آموزشگاهی را انتخاب کنید که در دوره های آموزشی خود فرصت تمرین و تکرار را در اختیار هنرجو قرار دهد.

تلفیق شینیون و بافت مو

همانطور که توضیح دادیم، تلفیق مدل های مختلف شینیون و بافت می تواند طرح ها و مدل های خارق العاده ای را ایجاد کند. از این مدل ها می توان برای شینیون کودک، شینیون های ساده، باز، بسته، یا حتی شینیون عروس استفاده کرد. به همین دلیل، اگر به این حرفه علاقه دارید و می خواهید در کار خود موفق باشید، حتما باید دوره آموزش بافت مو را نیز بگذرانید و به تمام مدل های بافت مو مسلط باشید.

یاد گرفتن این دو هنر باعث می شود بتوانید از قدرت خلاقیت خود بهره بگیرید و مدل های جدید و جذاب مخصوص خودتان را خلق کنید. دنیای شینیون مو بی انتهاست. هر کسی می تواند طرح خود را خلق کند. فقط کافی است مهارت های خود را افزایش دهید و قدرت تخیل خود را تقویت کنید. این ویژگی می تواند باعث موفقیت بیشتر شما در کارتان شده و شما را به عنوان یک شینیون کار حرفه ای مطرح کند.

آموزش بافت مو برای موفقیت در رشته شینیون
آموزش بافت مو برای موفقیت در رشته شینیون

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه

علاوه بر مطالبی که در بالا عنوان شد، نکته بسیار مهم برای موفقیت در هر دو رشته شینیون و بافت مو، انتخاب یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای است. آموزشگاه حرفه ای آموزشگاهی است که تمام سرفصل های جدید و استاندارد را پوشش دهد، تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت کند، از اساتید و مربیان مجرب استفاده کند و بتواند هنرجویان خود را به خوبی برای ورود به بازار کار آماده کند.

آموزشگاه رز سرخ از سال ۱۳۹۷ تا کنون، با کمک مربیان مجرب و حرفه ای خود هنرجویان بسیاری را تعلیم داده و به بازار کار حرفه ای معرفی کرده است. همچنین در انتخاب مباحث آموزشی خود حساسیت ویژه ای دارد و سرفصل های آموزشی استاندارد را که از سوی سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده است، با بهترین متدهای آموزشی ارائه می دهد.

رز سرخ، بسیاری از رشته های محبوب و پرطرفدار آرایشی مانند آموزش لیفت مژه و ابرو، طراحی و کاشت ناخن، پاکسازی پوست، رنگ و مش، آرایش دائم و … را به صورت کاملا عملی ارائه می دهد.

آنچه که این آموزشگاه را نسبت به سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز می کند، کیفیت بالای کلاس های آموزشی، استفاده از تجهیزات با کیفیت، شهریه مناسب و مقرون به صرفه و برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل است که به افراد شاغل و کسانی که در شهرستان های دیگر زندگی می کنند این امکان را می دهد که بتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

بعلاوه، خدمات مهم دیگری که آموزشگاه رز سرخ با افتخار به هنرجویان خود ارائه می دهد، پشتیبانی طولانی مدت پس از پایان دوره آموزشی است. با این کار، هنرجویان پس از پایان کلاس خود می توانند برای آمادگی آزمون فنی و حرفه ای و راه اندازی کسب و کار خود از اساتید خود مشورت بگیرند و اشکالات خود را برطرف کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =