تعبیر خواب

تعبیر خواب آب (دیدن آب در خواب چه تعبیری دارد؟)

دیدن آب در خواب تعابیر متفاوتی دارد که در ادامه تعابیر متفاوتی از آن را به روایت از افراد متفاوت بیان خواهیم کرد.

تعبیر خواب آب (محمد بن سیرین)

اگر ببیند که آب زلال و گوارای زیادی می خورد ، عمر او طولانی می شود و در زندگی سعادتمند می شود.

اگر ببیند دارد آب نمک می نوشد ، تعبیر برعکس است.

اگر بیند که آب گوارا از دریا می نوشد ، همان اندازه از جانب پادشاه ثروت و برکت می آید.

اگر ببیند که تمام آب دریا را می خورد ، پادشاهی کل جهان را به دست می گیرد.

اعتقاد بر این است که هرچه مه از آب دریا جذب شود ، اگر آب صاف و شفاف باشد ، او به عظمت ، ثروت و برکت دست می یابد و اگر آب تیره باشد ، رنج خواهد برد ، سختی خواهد گرفت ، ترس و وحشت نصیبش خواهد شد.

اگر ببیند دارد آب گرم می نوشد ، بیمار می شود.

اگر ببیند که آب گرم بر روی او ریخته اند ناآگاهانه بیمار می شود و بسیار ناراحت می شود.

اگر ببیند که در آب افتاده است ، رنج خواهد برد.

اگر ببیند که یک جام آب برمی دارد ، فریب ثروت را می خورد و فریفته خواهد شد.

تعبیر خواب آب (امام جعفر صادق)

غوطه وری و فرو رفتن در آب را می توان به پنج روش تفسیر کرد

مسلم – قطعی

قوت

کار سخت

همدم شدن و صحبت با کسی

در خدمت یک مقام مهم شهری بودن

تعبیر خواب آب (حضرت دانیال)

اگر ببیند باغها و مزارع از نهرها و رودخانه ها سیراب می شوند ، تعبیر او این است که به مال می رسد و از اندوه رهایی می یابد.

اگر بیند که به مردم آب می دهد ، نشانگر دین داری و کارهای نیک است.

اگر ببیند بدنش غوطه ور و سالم است ، کارهای مهمی انجام می دهد و مشاغل مناسبی پیدا می کند. او به مرحله ای مانند ریاست و سروری می رسد و سخنرانی او پذیرفته می شود و می تواند مشکلات آن شغل را حل کند.

اگر بیند که در آب زلال رفته و آب بدن او را پوشانده است ، نشانگر قدرت دین و اعتقاد او ، و توکل او به خداوند متعال است و نشانگر درست و اراده آنچه انجام می دهد ، است. نتیجه دلخواه را بدست خواهد آورد.

اگر ببیند که در حال آبیاری باغ است ، در انتخاب و انتخاب همسر موفق خواهد بود.

اگر ببیند که آب تمیز روی او ریخته اند ، به این دلیل است که حسن نیت او به دیگران رسیده و اگر جعبه ای با خود بیاورند ، هم سود می برند و هم لذت می برند.

اگر بیند که آب کثیف و تیره ای بر او ریخته شده ، دلیل که حسن او به دیگران نرسد و همیشه به فکر خود باشد تا دیگران و در امور خود را به دیگران ترجیح دهد.

تعبیر خواب آب (منوچهر مطیعی تهرانی)

دیدن آب در خواب خوب است و نشانه نور و خلوص است ، اما باید دید وضعیت آب چگونه است و کیفیت و کمیت آن چگونه است. بهترین نوع آب در خواب آب شفاف ، صاف و کم عمقی است که در جو جاری است و سنگریزه های جو یا نهر دیده می شود.

آب جوی بهتر از آب راکد یک برکه یا مخزن است زیرا جریان شفاف آب زندگی رویاپرداز را منعکس می کند و اگر ماهی در چنین آب جریانی دیده شود بهتر است. مخصوصاً ماهی قرمز و سفید که در استخر نگهداری می کنیم. آب راکد و تاریک غم و اندوه و آب گل آلود رنج است. رنج از مسائل دست و پا گیر که باعث دردسر و پریشانی می شود و آرامش را از انسان سلب می کند.

موج از ظلم و ستم است که با اندوه و نگرانی به سراغ شما می آید ، اما اگر موجی بلند شود و شما را ترک کند و شما را به ساحل یا پایین دست پرتاب کند ، پس از مدتی تحمل ناراحتی ، نجات پیدا خواهید کرد و آسوده خاطر خواهید شد.

آب زلال ، همانطور که گفته شد ، منبع شادی ، خوشبختی و زندگی طولانی است و بهتر است اگر در آب روان با آب زلال و زلال قدم بزنید ، زیرا از رفاقت شما می گوید.

بوی تعفن آب و تاریکی آن یک بیماری است. آب مایع و روان ، اما زیاد و خروشان ، به شرطی که آن را تماشا کنید ، نه داخل آن ، نشانه قدرت است که با آن همراه شده و با آن روبرو می شوید. اگر در چنین آبی غوطه ور شوید ، با زور دست و پنجه نرم می کنید ، که احتمالاً به شما آسیب نمی رساند ، اما باعث صرف تمام انرژی شما می شود.

اگر از آبهایی مانند رودخانه و جویبار خروشان یا سیل عبور کنید که از یک جوی باریک و بستر عبور کرده و به انتهای رودخانه برسد ، از وحشت و ترس از طاعون خلاص می شوید. اگر از آب رودخانه یا طغیان بگیرید و بنوشید ، دو راه وجود دارد. آب یا کثیف است یا شفاف. آب کثیف اموالی است که از طریق نامشروع و غلط به شما تعلق می گیرد و آب زلال چیزی مادی و مالی است که شما آن را به خوبی می گیرید و از آن بهره مند می شوید.

اگر آب روی زمین ریخته شده و جمع شده است به طوری که نمی توانید بدون آلودگی پا از آن عبور کنید ، این نشانه این است که شما کار ناخواسته ای انجام می دهید. اگر شما تمایلی به خواب ندارید و نمی خواهید از آن مکان آبکی عبور کنید ، اتفاقی می افتد که دوست ندارید و دست و پا گیر است ، اما اگر مشتاقانه بخواهید از آن عبور کنید ، چیز سرگرم کننده ای برای شما پیش می آید که در پایان بی ضرر است یا کم ضرر است.

اگر در خواب ببینید که با یک لیوان یا یک کاسه آب می نوشید ، در یک جشن مهمانی و لذتبخش شرکت می کنید که متعلق به شما نیست و احتمالاً آن را به عنوان مهمان شریک خواهید کرد.

نوشیدن آب گرم تحت هیچ شرایطی برای خواب خوب نیست و این نشانه بیماری است که باید طی دو هفته آینده از سلامتی خود مراقبت کنید. اگر در خواب ببینید کسی آب داغ را روی شما پاشیده یا روی آن آب بریزد ، این آب کثیف و آلوده است. اگر بوی تعفن داشت ، شما در مقابل بیماری هستید و اگر می بینید که بر روی کسی آب گرم ریخته اید ، اگر آن شخص شناخته شده و شناخته شده باشد ، به او ظلم خواهید کرد یا به یکی از بستگان فصلی خود آسیب می رسانید ، و اگر آن شخص ناشناخته است ، قصد شما چیز بدی در شما وجود دارد که بهتر است از آن اجتناب کنید و در روزهای آینده کاری نکنید که نتیجه بد توسط مردم مشاهده شود. جوشاندن آب اغوا کننده است. اگر سماور پر از آب جوش است ، همسر بدخلق و عصبانی است.

یک کوزه یا سفال پر از آب دوست مهربانی است و این دوست می تواند یک زن باشد. اگر کوزه ای پر از آب داشته باشید و آن را بشکنید و آب آن روی زمین ریخته شود ، از دوستی شفیق ناشکری کرده و نعمتی را از دست خواهید داد. اگر دیدید شخصی با لیوان یا ظرف یا ظرف دیگر در حال نوشیدن آب است ، شیفته آنچه فکر می کنید به نفع شما باشد ، خواهید شد. آب ناودان اگر صاف باشد رحم است و اگر گل آلود و کثیف باشد آزار دهنده است.

شناور روی آب می تواند نمادی از شناور شدن ، احساسات و سازگاری ما با ناخودآگاه باشد. معلق در هوا همان معنی پرواز دارد. شناور معمولاً احساسات ، آرامش و آزادی ، همه و جریان شما را نشان می دهد. از جنبه منفی ، شناور بودن یا تعلیق بودن می تواند نمادی از درونگرایی ، سردی ، انزوا ، فقدان معاشرت و برقراری ارتباط یا ضرورت آموزش و تحصیل باشد. دهید معانی و تعابیر همه خواب ها بسیار شخصی و ویژه خواب بیننده است.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =