پزشکی و سلامت

بهترین متخصصین بیماری های ریه را در سراسر دنیا بشناسیم

امروزه بیماری های ریوی در سراسر جهان به شدت رایج شده اند، بیماری های ریوی عمدتا به دلیل مصرف سیگار، ایجاد عفونت و عوامل ژنتیکی بروز می کنند.

بیماری های ریوی باعث درگیر شدن دستگاه تنفسی و مشکلات قلبی می شود، این مشکلات عموما به صورت بیماری های انسدادی ریوی، محدود کننده های ریوی و عروق ریوی ظاهر می شوند.

بیماری های انسدادی، بیماری هایی هستند که بر مجرا های تنفسی و مسیر عبور هوا مانند نای، نایژه و نایژک تاثیر می‌ گذارند و عبور هوا در این مسیر ها با مشکل مواجه می شود.

بهترین متخصصین بیماری های ریه
بهترین متخصصین بیماری های ریه

آسم و بیماری های مزمن ریوی از جمله انواع بیماری های انسدادی می باشند. همچنین آمبولی ریه و فشار خون ریوی از جمله مشکلات عروقی ریه محسوب می شوند.

سینه پهلو نیز از بیماری هایی است که به دلیل فعالیت ویروس، باکتری ها و قارچ ها و انگل ها بروز می کند. سرطان ریه نیز از بیماری هایی است که به دلایلی مانند مصرف دخانیات، آلودگی هوا، گاز رادون، پنبه کوهی و دلایل ژنتیکی بروز می کند، بهترین راهکار جلوگیری از ایجاد سرطان، عدم استفاده از سیگار و دخانیات می باشد.

به صورت کلی بیماری هایی که می توانند دستگاه تنفسی ما را دچار مشکل کنند، تنوع فراوانی داشته و با توجه به این که دستگاه تنفسی به دلیل تامین اکسیژن مورد نیاز خون و همچنین دفع دی اکسید کربن، از مهم ترین دستگاه های بدن به شمار می رود.

باید در صورت ابتلا به بیماری های تنفسی، از متخصصان و پزشکان با تجربه و کار آزموده برای درمان کمک بگیرید که ما به معرفی تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین پزشکان ریه در کشور

دکتر علیرضا ثابت پور: دکتر ثابت پور از جمله فوق تخصصان ریه و متخصصان داخلی کشورمان است که عضو کالج سلطنتی متخصصان داخلی انگلستان شده است.

فلوشیپ بیماری ریه، فلوشیپ بیماری های مرتبط با پیوند ریه و فلوشیپ بیماری های سرطانی ریه از جمله سوابق تحصیلی دکتر ثابت پور هستند.

دکتر اردا کیانی: دکتر کیانی دارای مدرک فوق تخصص ریه از دانشگاه شهید بهشتی تهران در گرایش روش های تهاجمی ریه و برونکوسکوپی می باشد.

دکتر کیانی سابقه عضویت در انجمن ریه اروپا، انجمن بین المللی پولمونولوژی اروپا، کالج پزشکان قفسه صدری، انجمن برانکولوژی و روش های تهاجمی ریه آمریکا و همچنین انجمن سارکوئیدوز بیمارستان مسیح دانشوری ایران را دارا می باشد.

همچنین در زندگی کاری خود سوابقی مانند کارشناس نظام پزشکی و پزشکی قانونی جهت قصور پزشکی، ریاست بخش بین المللی پولمونولوژی و برونکوسکومی بیمارستان مسیح دانشوری و ریاست بخش روش های تهاجمی ریه در انجمن قفسه صدری ایران را دارد.

برای ارتباط با این پزشک در روز های شنبه و یک شنبه به آدرس تهران؛ سعادت آباد، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان 1مراجعه فرمایید.

دکتر مصطفی قانعی: مصطفی قانعی دارای مدرک فوق تخصص ریه از دانشگاه تهران است که هم اکنون در دانشگاه بقیه الله الاعظم به عنوان استاد، مشغول فعالیت می باشد.

وی سابقه عضویت در انجمن ریه اروپا، جامعه توراکس آمریکا، کالج پزشکان ریه آمریکا و هیئت رئیسه انجمن ریه ایران را دارد.

دکتر داوود عطاران: این دکتر تمام دوره پزشکی خود تا فوق تخصص را در دانشگاه مشهد گذرانده است و دارای فلوشیپ مراقبت های ویژه از دانشگاه تورنتو کانادا و فلوشیپ پیوند ریه از دانشگاه UCLA ایالات متحده می باشد.

همچنین دکتر عطاران متخصص ریه سابقه فعالیت در انجمن ریه آمریکا، کارشناس سازمان های نظام پزشکی و پزشکی قانونی و مدیر گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را دارد.

برای ارتباط با ایشان به آدرس مشهد، بلوار بعثت، مرکز تشخیص فوق تخصصی بیماری های تنفسی بهمن مراجعه فرمایید.

بهترین متخصصین بیماری های ریه
بهترین متخصصین بیماری های ریه

دکتر بهزاد کشاورز: دارای مدارک فوق تخصص ریه از دانشگاه تهران و سوابق عضویت در انجمن ریه ایران و اروپا بوده که در گرگان، خیابان ولیعصر، خیابان عدالت 21، ساختمان پزشکان افق مشغول به فعالیت می باشد.

دکتر ندا رشتچیان: دکتر رشتچیان دارای فوق تخصص ریه و تخصص داخلی، غدد، گوارش و آندوسکوپی می باشد.

وی سابقه عضویت در انجمن فوق تخصص گوارش، کبد ایران و انجمن متخصصان داخلی ایران را در کارنامه خود دارد.

بهترین متخصصین بیماری های ریه
بهترین متخصصین بیماری های ریه

دکتر انیس فرد موسوی: دارای مدرک فوق تخصص ریه و ICU از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که عضویت در انجمن اروپایی تنفس، هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شهید بهشتی را دارا می باشد.

دکتر بهزاد رحمانی: دارای مدرک فوق تخصص جراحی ریه و تخصص قفسه صدری می باشد، وی به عنوان رئیس بخش داخلی بیمارستان 526 ارتش، رئیس انجمن جراحان توراکس، مشاور بیمارستان بانک ملی فعالیت داشته و همچنین در کالج جراحان سینه ایالات متحده و کمیته پزشکی ایران سابقه عضویت دارد.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =