عمومی

امنیت شیشه های بالکن چقدر است؟

چکیده : شیشه بالکن به عبارت ساده، محافظ تراس شماست و امنیت بالکن شما را تضمین میکند، این شیشه ها قدرت محافظت بالایی دارند و در برابر عوامل بیرونی مانند الودگی های صوتی و رعدوبرق و گردوقبار مقاوم هستند…

شیشۀ بالکنی چیست؟

شیشه بالکن به عبارت ساده، محافظ تراس شماست و امنیت بالکن شما را تضمین میکند، این شیشه ها قدرت محافظت بالایی دارند و در برابر عوامل بیرونی مانند الودگی های صوتی و رعدوبرق و گردوقبار مقاوم هستند. حتی گاهی مردم بیشتر به دنبال رفاه و اسایش و استفاده بهتر از فضای بالکن هستند مانند یه دورهمی یا یه عصرانه در بالکن با فضایی دلباز و ارام.

به صورت کلی شیشه های بالکن نوعی محافظ برای بالکن هستند که با استحکام زیاد ، امروزه در اکثر ساختمانها مسکونی و اداری از ان استفاده میشود. اگر تمایل داشته باشید که بالکن خود را شیشه ای نمایید و نگران امنیت ان هستید پس بگذارید حقیقتی را به شما بگوییم، و ان این است که شیشه های بالکن بر خلاف تصور ، نشکن و کاملا ایمن هستند بدلیل اینکه این شیشه ها از جنس سکوریت نشکن هستند و طول عمر بالایی دارد و به راحتی دچار آسیب نمیشود. البته یراق الات مورد استفاده از در بالکن شیشه ای شما بسیار مهم هستند به همین دلیل سعی کنید از شرکتهای معتبر اقدام به خرید و نصب شیشه بالکن نمایید، یکی از شرکتهای معتبر در ایران زمینه در طی سالهای اخیر، شرکت شیشه بالکن سورین میباشد که میتوانید با جستجو در گوگل به ادرس سایت این شرکت دسترسی پیدا کنید و اطلاعات بیشتری از آنها کسب نمایید.

مزایای شیشه سکوریت نشکن

شیشه های سکوریت امروز در دنیا از مقاوم ترین شیشه ها در صنعت ساختمان به شمار می آیند، این شیشه ها بسیار مقاوم و ایمن هستن که این ایمنی بدلیل حرارت بالایی که در ساخت این شیشه ها بکار رفته شده بوجود اماده است.

به صورت خلاصه برخی از مهمترین مزایای شیشه سکوریت برای بالکن را برای شما ارائه کرده ایم:

  1. افزایش ایمنی: این شیشه‌ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی و ضربات محکم می‌باشند، که ایمنی بالکن یا تراس را افزایش می‌دهد.
  2. کاهش نفوذ صدا: شیشه‌های سکوریت بالکنی علاوه بر افزایش امنیت، خاصیت عایق صدا و گردوغبار را نیز دارند.
  3. مهار اشعه ماوراء بنفش: این شیشه‌ها توانایی جذب اشعه ماوراء بنفش (UV) را دارند که می‌تواند از ورود آنها به داخل فضاها جلوگیری کند.

شیشه های تراس یا همان بالکن که از سکوریت ساخته میشوند به عنوان عایق خوبی برای صدا نیز هستند، به طوری که در محیطهای پرسروصدا، صدای بیرونی بیش از 50 درصد کاهش پیدا میکند، و این یک مزیت بزرگ برای اپارتمان هایی است که در حاشیه خیابان یا کوچه های اصلی هستند که افراد ساکن در اپارتمان با صدای بوق و آژیر از خواب بیدار نشوند.

امنیت شیشه بالکن

اگر واحد مسکونی شما در طبقات پاییتر اپارتمان باشد احتمالا یکی از دغدغه های اصلی شما، امنیت منزل شما از طرف تراس هست که بتوانید امنیت خانه خود را تامین کنید، لذا استفاده از شیشه های بالکنی میتواند این نگرانی شما را برای همیشه برطرف سازد، زیرا امکان نفوظ به این شیشه ها و شکست انها تقریبا غیرممکن است.

از نکات امنیتی دیگر در مورد شیشه های بالکنی میتوان به نفوظ ناپذیری گردوغبار و الاینده های هوا اشاره کرد.

بالکن شیشه ای را میتوان در هر شرایط آب و هوایی نصب کرد حتی ضخامت و مقاوت آن ها را تغییر داد و با توجه به فضای بالکن شما، ان را شخصی سازی کرد، شاید برای شما جالب باشد که بدانید شیشه های بالکنی در برابر بادهایی تا 300 کیلومتر بر ساعت هم مقاومت میکنند.

شیشه های تراس در شکل ها و اندازه مختلف با توجه به نیاز مشتری تولید میشود ، به عنوان مثال شیشه بالکنی اگر به صورت متحرک باشد میتوانید در فصول مختلف آن را باز یا بسته نگه دارید و همچنین زمانی که کودکی در خانه دارید اسفاده از این نوع شیشه میتواند محل تراس یا بالکن خود را ایمن نگه دارد و از کودکان شما محافظت کند.

مزایای استفاده از شیشه های تراس

  • زیباتر کردن ساختمان با روشهای جدید و اصولی
  • تبدیل فضای تراس از یه محیط بسته به محیط دلباز
  • بهره مندی از نور خورشید در تمام ساعات روز
  • جلوگیری از ورود الاینده های هوا و حشرات مزاحم
  • محافظت از کودکان و سالمندان در بالکن
  • مقاومت بالا و نشکن بودن شیشه در قبال عوامل خارجی
  • امکان پیاده سازی با اشکال دلخواه و اندازه مختلف
  • ضد زنگ و رطوبت و همچنین ضد فرسودگی

نتیجه گیری

اجازه دهید بر خلاف باورهای نادرستی که از شیشه بالکن وجود دارد، واقعیت را به شما یاداور شویم:

ایا میدانید شیشه های سکوریتی بکار رفته در بالکن به هیچ عنوان اسیب پذیر نیست؟ ایا میدانید حتی اگر با ضربه بسیار بسیار سنگین تکه شود، تکه های خورد شده آن به جان افراد اسیب نخواهد زد؟ ایا میدانید شیشه های سکوریت در برابر انواع الودگی ها مقاوم هستند و ارامش شما در منزل افزایش میدهد؟

در شیشه های تراس از جدیدترین تکنولوژی ها و متریال استفاده شده است و شرکتهای معتبر ساختمانی همانند شرکت سورین که یکی از این شرکتهای معتبر و با سابقه در ایران میباشد از بهترین متریال وارداتی و شیشه های سکوریت نشکن استفاده میکنند تا نگرانی امنیت بالکن را تبدیل به ارامش و خیال آسوده نماید.

لذا میتوانید با توجه به توضیحاتی که در مورد امنیت شیشه تراس یا همان شیشه سکوریت گفته شد، با خیال راحت تر تصمیم گیری نمایید و اپارتمان خود را مجهز به این شیشه های مقاوم نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

بگرفته از: کلیدموفقیت | همتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =