آرایش مو

10 مدل مو کوتاه پرطرفدار برای سال 2021

مدل موهای کوتاه برای خانم ها

اگر همه شما دارای موهای دارای تأثیر بالا هستید ، یک مدل مو کوتاه زیبا می تواند همه چیز باشد. مدل موهای کوتاه آسان ، نسیم و کاملاً فردی است! و گزینه های بسیار زیادی وجود دارد! مدل های کوتاه مو از برش pixie تا لبه یا لوب گرفته تا لایه لایه ای کوتاه شده ، به شما آزادی سبک نامحدود و قابلیت انعطاف پذیری نامحدودی را می دهند. اگر شما هم به دنبال مدل مو کوتاه مجلسی، مدل مو کوتاه دخترانه برای عروسی، مدل مو کوتاه برای صورت گرد و … میگردید به شما توصیه میکنیم در ادامه با ما همراه باشید. در اینجا 10 مدل موی کوتاه پرطرفدار را به شما معرفی میکنیم.

مدل مو باب با لبه های گرد

اگر شما و موهایتان از موج های ساحلی ساکن یا بافت صاف و شیشه ای خسته شده اید ، زمان آن فرا رسیده است که شکلی جدید و پر طراوت را به موهای خود بدهید. با استفاده از یک برس دور و موس حجم دهنده، از شکل چاپلوس و کرکی لذت ببرید. قسمت مرکزی و رنگ موی قره قاط باعث می شود که ظاهر شما مضطرب و سرگرم کننده باشد.

مدل مو باب با لبه های گرد
مدل مو باب با لبه های گرد

مدل مو پیکسی کات با هدبند

اگر فکر می کنید با کوتاه کردن موهای کوتاه پیکسی خود نمی توانید یکی از سربندهای مد روز را بپوشید ، دوباره فکر کنید. هدبندها به موهای کوتاه حالتی سرگرم کننده و بی دغدغه می بخشند. در صورت تمایل به انجام وظیفه ساقدوش عروس ، از لوازم جانبی محبوب مانند سربند مخملی تزئین شده با مروارید ، باند بند 40 ‘یا نوار فلزی باریک پاشیده شده با بدلیجات استفاده کنید.

مدل مو پیکسی کات با هدبند
مدل مو پیکسی کات با هدبند

کوتاه shag با موی چتری

به همین دلیل هر چند سال یک بار دیگر مدل موی شگی ظاهر می شود – همه کاره ، آسان و بسیار بسیار جالب است! در این فصل ، با الهام گرفتن از تجدید حیات مد ، موسیقی و یادگاری های دهه 80 ، چند تکه کفال وجود دارد. برای بدست آوردن ظاهر ، آرایشگر شما تعداد زیادی لایه مخلوط ایجاد کرده و انتهای بدن را برای حداکثر حرکت و بدن خرد می کند. نگران این نباشید که این مدل مو را بیش از حد کامل کنید – بافتی نامرتب و ایجاد شده با اسپری مخصوص مدل سازی مو که نمک تزریق می کند ، اتمام عالی برای ایجاد یک راک اند رول است.

کوتاه shag با موی چتری
کوتاه shag با موی چتری

مدل موی براق پیکسی با بارت

افسانه دیگری نابود شد: شما قطعاً می توانید لوازم جانبی موهای زیبا مانند بارت های رنگارنگ را در موهای کوتاه خود تکان دهید! سعی کنید ژل حالت دهنده را برای مرطوب کردن مو استفاده کنید ، با استفاده از شانه چند موج عمیق در کنار آن ایجاد کنید ، سپس امواج را با باریکه ببندید. آنها نه تنها در موهای شما زیبا به نظر می رسند ، بلکه وقتی موهایتان خشک است می توانید آنها را به بیرون بلغزانید ، با انگشتان خود و پره ها مو را نرم کنید! موهای کوتاه پیکسی شما پر ، کرک و موج دار ظاهر می شود.

مدل موی براق پیکسی با بارت
مدل موی براق پیکسی با بارت

مدل موی کوتاه گره های بانتو

وقتی موهای کوتاه کوتاه خود را در آغوش گرفتید ، وقت بازی است! به عنوان مثال ، طرفین را به عقب بکشید و آنها را با چند گره تزئینی بانتو تزئین کنید. هر قسمت از موها را با یک کرم مخصوص فرم دادن به فرم مو بپوشانید ، محکم بپیچانید تا گره ایجاد شود و با یک سنجاق بابی در قسمت پایه گره قرار بگیرید.

مدل موی کوتاه گره های بانتو
مدل موی کوتاه گره های بانتو

مواج، باب زاویه دار

وقتی صحبت از باب می شود باید زاویه جدیدی را در نظر گرفت. داغترین روند امسال باب کمی زاویه دار از عقب به جلو است ، سپس به آرامی برای یک فضای بی دغدغه دست تکان داد. هنگام ایجاد امواج ، جهت هر قسمت را به عقب و جلو عوض کنید ، اما مطمئن باشید که قسمت های جلو به دور از صورت هدایت می شوند. برای جلوه ای راحت تر ، انتهای آن را بدون درز بگذارید و با کمک یک اسپری مرطوب کننده به قسمت های میانی کار کنید تا به تعریف امواج کمک کند.

مدل مو مواج، باب زاویه دار
مدل مو مواج، باب زاویه دار

پلاتین مخروطی باب

زیبایی و مد تحت تأثیر دهه های Roaring 20s در سال 2020 بازگشت دارند و هیچ چیز نمی گوید که دوران گتسبی مانند یک باب مخروطی است که برای مناسب بودن در آغوش گرفتن ، از پشت مخروطی شده است. شکل را با خشک کردن موها با برس مخصوص حالت دهی صاف نگه دارید تا از ریزش زیاد ریشه ها جلوگیری کنید ، سپس با یک آهن صاف کوچک رشته های سطح را صاف کنید. برای پایان بدون وز ، با یک اسپری موی ضد رطوبت مه بزنید.

پلاتین مخروطی باب
پلاتین مخروطی باب

پیکی کوتاه مجعد

موهای طبیعی خود را با فر و موج های مجسمه سازی شده زیبا جلا دهید. بخشهای جانبی محکم و تاج کامل ، یک شبح چاپلوس را برای هر شکل صورت ایجاد می کند. موهای کوتاه بوم مناسب برای آزمایش رنگ مو است.

مدل مو پیکی کوتاه مجعد
مدل مو پیکی کوتاه مجعد

پلاتین بلانت کات باب

بسیاری از مردم نمی دانند که یک باب برش تیز واقعاً چقدر همه کاره است. می توانید آن را همانطور که هست بپوشید و همیشه صیقلی و شیک به نظر برسید. اما مخلوط کردن آن با افزودن چند موج در وسط ، با صاف کردن مجدد آن با استفاده از ژل محکم یا جمع کردن قسمت های فوقانی و کناری آن در یک گیره یا بارت برای یک سبک نیمه بلند ، آسان است. یک باب زیبا و براق همچنین هر رنگ مو را به کمال نشان می دهد ، پس چرا به دنبال سایه ای نیست که واقعاً چشمگیر باشد؟

مدل مو پلاتین بلانت کات باب
مدل مو پلاتین بلانت کات باب

مدل مو لوب منحنی S

در این فصل ، موج های نامرتب ساحلی جای خود را به شکل موج ساختار یافته تری می دهند. این امواج S با قرار دادن اتو در فواصل در امتداد هر قسمت عمودی و چرخاندن موها به سمت بالا و پایین روی اتو هنگام حرکت به سمت پایین رشته ، با یک آهن صاف ایجاد می شوند. موج S کاملاً درخشان است بنابراین موها را با یک اسپری مرطوب کننده و تقویت کننده درخشش قبل از خشک شدن آماده کنید.

 

مدل مو لوب منحنی S
مدل مو لوب منحنی S

ترجمه شده از : Ten Trending Short Hair Styles For 2021

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =