سرگرمیعمومی

آشنایی با بهترین مسافرخانه‌های مشهد

این روزها هزینه‌های سفر بالاست که باعث می‌شود برخی از خانواده‌ها از عهده‌ی هزینه‌های آن بر نیایند و به طور کلی سفر را از برنامه‌های خود حذف کنند. اما اگر شما هم جزو عاشقان و ارادتمندان امام رضا باشید، خیلی اوقات دلتان برای زیارت و حرم تنگ می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای اقامت در هتل‌ یا سوئیت‌های گران‌قیمت، مسافرخانه‌های مشهد را برای اقامت انتخاب کنید.

این مطلب در مورد معرفی بهترین و تمیزترین مسافرخانه‌های مشهد است که هزینه‌‌ی اقامت در آن‌ها بالا نیست. توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تور مشهد از تهران به صورت هوایی، زمینی و ریلی برگزار می‌شود و قیمت‌ها و خدمات متنوعی دارد که تمام افراد متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارند بتوانند مناسب‌ترین تور را برای سفر انتخاب کنند.

مهمان‌پذیر نوید

یکی از اقامتگاه‌های قیمت مناسب مشهد، مسافرخانه نوید است که در خیابان طبرسی قرار دارد. امکانات رفاهی این مسافرخانه نسبی است اما می‌تواند جای مناسب و متناسب با بودجه‌ی شما باشد و حداقل‌ها را برای شما فراهم کند.

مسافرخانه نوید دارای سوئیت‌های دو تخته، آپارتمان‌های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه دارد که تا 6 نفر ظرفیت دارند. در این مهمان‌پذیر می‌توانید از آشپزخانه مشترک برای پخت و پز استفاده کنید و هزینه‌های خورد و خوراک را هم کاهش دهید. داخل اتاق‌ها هم تلویزیون، سرویس ایرانی و وسایل مورد نیاز برای آشپزی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

موقعیت مکانی مهمان‌پذیر نوید از حال دسترسی به حرم بسیار مطلوب است. چون فاصله‌ی کمی تا حرم دارد و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید بدون نیاز به خودروی شخصی به حرم بروید. البته بهتر است بدانید این مهمان‌پذیر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و در هر ساعتی که بخواهید نمی‌توانید از اتومبیل شخصی استفاده کنید.

مهمان‌پذیر منتظران مهدی

یکی دیگر ازاقامتگاه‌های قیمت مناسب مشهد، مهمان‌پذیر منتظران مهدی(عج) است که در سال 1396 بازسازی شده است. پس می‌توانید از تمیز بودن فضای اتاق‌ها و راهروها اطمینان داشته باشید. از مزیت‌های خاص این مهمان‌پذیر این است که در خیابان امام رضا(ع) قرار دارد و فاصله‌ی زیادی تا حرم ندارد. پس برای رفت و آمد به حرم نیازی به وسایل حمل و نقل عمومی یا خودروی شخصی ندارید و می‌توانید فاصله‌ی 700 متری تا حرم را پیاده طی کنید.

اگر فکر می‌کنید با اقامت در این مهمان‌پذیر ارزان قیمت امکانات و خدمات بسیار محدودی در اختیار خواهید داشت، باید به شما بگوئیم که اشتباه می‌کنید. چون با وجود اینکه هزینه‌ی کمی بابت اقامت در مهمان‌پذیر می‌پردازید، اما می‌توانید داخل اتاق از یخچال و تلویزیون، سرویس بهداشتی تمیز و تخت و ملافه‌های تمیز و نو استفاده کنید. در مورد نظافت روزانه‌ی هتل آپارتمان هم خیالتان راحت باشد، چون پرسنل خدماتی، به خوبی از عهده‌ی انجام این کار برمی‌آیند و می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

پس فرقی نمی‌کند چه مقدار بودجه برای سفر به مشهد در اختیار داشته باشید، در هر حال می‌توانید با صرف هر مبلغی که توانایی آن را دارید، از زیارت امام رضا(ع) بی‌بهره نباشید.

آژانس مسافرتی همسفرها خدمات رزو بلیت برای سفرهای داخلی و خارجی، همچنین رزرو هتل برای اقامت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. برای استفاده از خدمات آژانس فقط کافی‌ست با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست خود را به آن‌ها اعلام کنید.

سوئیت آپارتمان هدایتی

سوئیت آپارتمان هدایتی بهترین پیشنهاد به مسافرانی است که از طریق تورهایی مانند تور مشهد از تبریز دنبال اقامتگاه نزدیک به حرم با قیمت ارزان هستند. این اقامتگاه واحدهای اقامتی یک خوابه دارد که برای پذیرایی حداکثر 5 نفر مناسب هستند. امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد شامل آشپزخانه مشترک با وسایل پخت و پز، تلویزیون و یخچال و سرویس بهداشتی ایرانی و حمام است.

کسانی که با اتومبیل شخصی به مشهد سفر کرده‌اند می‌توانند از پارکینگ سوئیت آپارتمان استفاده کنند، حتی برای گشت و گذار داخل شهر هم تاکسی سرویس در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. اما برای رفتن به حرم لازم نیست نگران باشید، چون این اقامتگاه فاصله‌ی کمی تا حرم دارد و در خیابان امام رضای 5 قرار دارد.

درصورتی‌که فرد سالمند یا کودک همراه دارید که پیاده رفتن تا حرم برای آن‌ها سخت است می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

از ویژگی‌های مثبت دیگر سوئیت آپارتمان هدایتی این است که پرسنل وظیفه‌شناسی دارد که برخورد خوبی با مهمانان دارند و خدمات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

سوئیت غروی در مشهد

برای اقامت ارزان و مناسب برای مسافران تور مشهد از اصفهان می‌توانید به سوئیت غروی مراجعه کنید. مزیت اقامت در این مکان این است که فاصله‌ی آن تا حرم 5 دقیقه است و می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد استفاده کنید. پس لازم نیست نگران سختی رفت و آمد به حرم باشید.

سوئیت چندین اتاق 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته دارد که می‌توانید هر کدام را که مایل بودید رزرو کنید. با اقامت در این سوئیت امکان استفاده از تلویزیون و یخچال داخل اتاق‌ها وجود دارد. همچنین می‌توانید از نظافت روزانه و تمیز بودن ملافه‌های سوئیت اطمینان داشته باشید. اگر می‌خواهید هزینه‌های خوراک را هم کنترل کنید می‌توانید از آشپزخانه‌ای که در سوئیت غروی در اختیار شما قرار می‌گیرد استفاده کنید.

با توجه به اینکه سوئیت غروی در خیابان امام رضای 5 قرار دارد، امکان دسترسی آسان به بازار قدیمی امام رضا و بازار سرشور برای شما وجود دارد. با تمام این توضیحات می‌توانیم به این نتیجه برسیم که به جای حذف برنامه‌ی سفر به مشهد می‌توانید هزینه‌های سفر را مدیریت کنید و اقامتگاه‌های ارزان کثل سوئیت غروی را انتخاب کنید.

جمع بندی

تصور خیلی از ما برای سفر کردن اقامت در هتل‌های لوکس و گران‌قیمت است. اما برای زیارت مضجع شریف امام رضا(ع) می‌توان با بودجه‌ی کم و اقامت در مهمان‌پذیر هم برنامه‌ی سفر را مهیا کرد. در این مطلب بهترین مهمان‌پذیرهای مشهد که ارزان‌قیمت هستند اما امکانات و خدمات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌دهند را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد و بتوانید یک سفر ارزان قیمت به مشهد دااشته باشید.

این صفحه دارای یک دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =