عمومی

بهترین هتل های 3 ستاره و اقتصادی اصفهان

اصفهان، یک کلانشهر تاریخی و یکی از مقاصد گردشگری بینظیر و منحصر به فرد ایران است که هر ساله از مسافران داخلی و خارجی زیادی پذیرایی می کند. افرادی که به دنبال یک محل اقامت مناسب با قیمت مقرون به صرفه و امکانات مطلوب هستند، می‌توانند هتل های 3 ستاره این شهر را انتخاب کنند. اغلب هتل های 3 ستاره اصفهان از یک فضای خانوادگی و آرام، امکانات رفاهی مناسب و قیمت های معقول برخوردار هستند. یکی از بهترین هتل های 3 ستاره و اقتصادی اصفهان، هتل ستاره اصفهان است.

معرفی هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان شناخته شده است و شکل و ظاهری متفاوتی نسبت به سایر هتل های این شهر دارد. این هتل 3 ستاره و اقتصادی در یک ساختمان 3 طبقه قرار دارد و دارای 52 واحد اقامتی است. هتل ستاره در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر قرار دارد و دارای پرسنل خوش برخوردی است. این هتل فعالیت خود را در سال 1387 شروع کرده و در سال 1394 به منظور جلب رضایت مسافران و رفاه حال آنها مورد بازسازی قرار گرفت.

تمام اتاق های هتل ستاره اصفهان امکاناتی همچون کمد لباس، یخچال، حمام، اینترنت، سیستم خاموش کردن حریق و آباژور دارند. سایر امکانات این هتل شامل انبار مخصوص چمدان، رستوران تابستانی، کافی شاپ، چایخانه، صرافی، روزنامه، پارکینگ، خدمات تور، سیستم تهویه مطبوع و تشریفات ویژه می شود.

هتل طلوع خورشید

این هتل در بین هتل های 3 ستاره اصفهان یک اقامتگاه سنتی به حساب می آید. هتل طلوع خورشید در سال 1390 در یک ساختمان 2 طبقه با 21 واحد اقامتی افتتاح شد. این هتل معماری سنتی دارد و به جاذبه های اصفهان نزدیک است.

مسافران با اقامت در این هتل، از امکاناتی همچون میز و صندلی، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی و حمام مجزا و خدمات روزانه اتاق ها بهره مند می شوند. سایر خدمات این هتل شامل پارکینگ، خدمات ترانسفر، خدمات خشکشویی، روزنامه، تلویزیون، لابی با ظرفیت ۱۰ نفر، فروشگاه، دستگاه فکس و کپی و کافی شاپ است.

هتل شیخ بهایی اصفهان

یکی دیگر از هتل های هم رده هتل ستاره اصفهان، هتل شیخ بهایی نام دارد که در سال 1388 تاسیس شده است. پرسنل این هتل به زبان های فارسی و انگلیسی تسلط دارند؛ به همین دلیل، این هتل مورد توجه بسیاری از مهمانان خارجی قرار دارد. همچنین این هتل فاصله کمی با جاذبه های دیدنی اصفهان همچون پل خواجو و میدان نقش جهان دارد.

هتل شیخ بهایی در یک ساختمان 7 طبقه واقع شده و دارای 52 واحد اقامتی است. خدمات و امکانات مختلف این هتل شامل سرویس خواب کامل و تمیز، سیستم روشنایی و تهویه مناسب، خدمات ۲۴ ساعته نظافت اتاق ها، سیستم بیدار باش، یخچال، چایی ساز، مبلمان، صندوق امانات، اینترنت رایگان در محیط های عمومی هتل، دو نوع رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، لابی با ظرفیت پذیرایی از ۳۰ نفر، انبار چمدان، سالن کنفرانس و اجاره وسایل نقلیه می شود.

هتل اسپادانا اصفهان

برخلاف هتل ستاره اصفهان هتل اسپادانا یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های اصفهان است که امکانات مناسبی با قیمت مقرون به صرفه به مسافران ارائه می دهد. این هتل در سال 1373 تاسیس شد و بالغ بر 20 سال پذیرای مسافران بوده است. این هتل در سال 1394 بازسازی و در آن از شاخصه های معماری مدرن در کنار المان های معماری ایرانی به کار گرفته شد.

هتل اسپادانا در یک ساختمان 4 طبقه قرار دارد و دارای 32 واحد اقامتی است. امکانات اتاق های این هتل شامل تلویزیون، حمام، یخچال، لوازم بهداشتی، بالکن، کمد، اینترنت و سیستم گرمایش و سرمایش می شود. از امکانات عمومی هتل نیز می توان به لابی با ظرفیت ۷ نفر، نمازخانه، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، خدمات خانه داری، پله اضطراری و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آزادی

این هتل نیز همانند هتل ستاره اصفهان در فاصله مناسبی از جاذبه های اصفهان قرار گرفته است. هتل آزادی یکی از هتل های ۳ ستاره قدیمی اصفهان است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این هتل در یک ساختمان ۳ طبقه با ۳۸ واحد اقامتی قرار دارد. امکانات و خدمات آن شامل تلویزیون، لوازم بهداشتی، پاور سوئیچ، صبحانه، آباژور، تهویه مطبوع، فروشگاه، تاکسی سرویس، پله اضطراری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، زنگ هشدار و سیستم اعلام حریق می شود.

هتل پارت اصفهان

این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان از نظر امکانات محسوب می شود. اگرچه هنوز 10 سال از افتتاح آن نگذشته است، اما این هتل در سال ۱۳۹۵ به منظور بهبود ارائه خدمات، بازسازی شد. این هتل در یک ساختمان ۸ طبقه قرار دارد و دارای ۴۳ واحد اقامتی است.

در مقایسه با هتل ستاره اصفهان این هتل از خدمات رفاهی و تفریحی متنوع تری همچون استخر برخوردار است. خدمات و امکانات مختلف هتل پارت شامل یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، چای ساز، لوازم بهداشتی در هر کدام از اتاق ها، میز کار، تلفن، کمد، پله اضطراری، کپسول آتش نشانی، استخر، جکوزی، سونا، تاکسی سرویس و خدمات مخصوص افراد با محدودیت های جسمانی می شود.

رزرو هتل های 3 ستاره اصفهان در فلای تودی

مسافرانی که به دنبال سفری مقرون به صرفه و در عین حال راحت به شهر زیبا و بزرگ اصفهان هستند، می توانند از بین این هتل های 3 ستاره خوب، اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنند. یکی از بهترین هتلهای 3 ستاره این شهر، هتل ستاره اصفهان است. جهت رزرو این هتل و سایر هتل های اصفهان می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود و در کمترین زمان ممکن رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =