عمومی

تولید و پخش عمده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران

چکیده : تولید و پخش عمده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران

راه‌اندازی کسب و کار سودآور توسط تولید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

آلومینیوم ویژگی ها و مزایای فراوانی از جمله ایمنی و سلامت، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، حفاظت از محیط زیست، صرفه جویی در انرژی تجدید پذیر، آب بندی خوب، زیبایی و راحتی دارد. به همین دلیل استفاده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در کل دنیا گسترده شده است.

چه فردی باشید که به دنبال کسب و کار در حوزه مواد غذایی و ارائه غذای آماده بوده و یا فردی که عاشق آشپزی است، ظروف آلومینیومی یکبار مصرف می توانند مفید و کاربردی باشند. حال این ظروف چه مزایای مهم و کاربردی دارند؟ آیا ایمن هستند؟ دلیل محبوبیت زیاد آنها چیست؟ برای رسیدن به پاسخ سوالات خود در مورد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

شرکت مانیسا تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف یکبار مصرف آلومینیومی با استاندارد های جهانی با بهترین کیفیت، تولید ظروف تک پرس آلومینیومی، ظروف دو پرس آلومینیومی، ظروف نیم پرس آلومینیومی، ظروف آلومینیومی خورشتی، ظروف آلومینیومی کبابی، ظروف آلومینیومی دو خانه سه خانه و چند خانه و فویل آلومینیومی.

دلیل محبوبیت استفاده از ظروف آلومینیومی

همانطور که واضح و روشن است برای ساخت ظروف آلومینیومی از آلومینیوم استفاده می شود. نکات کلیدی و مهمی برای این امر وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

تولید و پخش عمده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران
تولید و پخش عمده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران
  1. این ظروف مقاومت بالایی در برابر دمای سرد و گرم دارند بدین معنی که می توانید از آنها هم در فر و هم در فریزر خود استفاده کنید.
  2. ماده ای مقرون به صرفه است و شما می توانید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف خود را با نگهداری صحیحی انبار کرده و بیشتر از یک بار استفاده کنید.
  3. مانعی فوق‌العاده است بدین معنی که آلومینیوم از مواد غذایی شما در برابر مایعات، گازها و نور محافظت می کند، بنابراین می توانند مواد غذایی شما را مدت طولانی تری نگه دارند.
  4. آلومینیوم دوستدار محیط زیست بوده و قابل بازیافت است و خطر جدی برای آب و خاک محسوب نمی شوند.
  5. آنها به راحتی روی هم چیده و ذخیره می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند، حمل و نقل آنها نیز آسان است.
  6. این ظروف در انواع شکل ها، سایزها و درب دار و بدون درب طراحی و تولید می شوند که شما می توانید از آنها برای بسته بندی مواد غذایی خود استفاده کنید. همچنین با وجود درب دار بودن، نوشتن نام محتویات روی آنها و پیدا کردن خوراکی مورد نظر برایتان آسان خواهد شد.

نحوه خرید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

این روزها خرید هر چیزی با وجود اینترنت و فضای مجازی آسان شده است. اما نکته مهم این است که محصول خریداری شده اصل بوده و تقلبی نباشد. در بازار، ظروف یکبار مصرف زیادی با انواع برندها تولید و به بازار عرضه میشود که بخش قابل توجهی از آنها ممکن است از مواد اولیه ناشناخته یا حتی مواد تقلبی ساخته شده‌ باشند که اطمینان از کیفیت این ظروف را غیرممکن می‌سازد. بنابراین بهتر است به دنبال ظروف آلومینیومی با کیفیت و رده بالا باشید.

ظروف آلومینیومی یکبار مصرف مانیسا

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند، ظرف یکبار مصرف آلومینیومی فضای کمی در فریزر،فر،تستر و اجاق اشغال می کنندظروف یکبار مصرف آلومینیومی مانیسا (https://manisaco.ir/) قابل بازیافت هستند و به طبیعت باز می گردندظروف آلومینیومی با حفظ حرارت باعث ماندگاری بیشتر گرمای غدا می شوند

آیا به دنبال ظروفی برای حمل آسان یا ظروفی در سایز و شکل های مختلف هستید؟ ما در مانیسا ظروف مورد نظر شما را داریم!

  • ظروف تک پرس ویژه آلومینیومی
  • ظروف خورشتی گرد آلومینیومی یکبار مصرف غذا
  • ظروف دو پرسی آلومینیومی یکبار مصرف غذا
  • ظروف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی

این ظروف قابلیت هایی نظیر گرم کردن غذا در فرهای برقی و ماکرویو، قیمت مناسب و تجزیه پذیری و قابل بازگشت بودن به چرخه ی تولید را دارند. همچنین این ظروف دارای کد بهداشتی بوده و حامی محیط زیست هستند و برای انسان که مصرف کننده ظروف آلومینیومی است زیان آور نیستند و مدت زمان قابل توجهی میتوانند غذا را گرم نگه دارند.

گروه تولیدی ظروف یکبار مصرف مانیسا در تهران

شرکت مانیسا افتخار دارد که با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نموده است. استفاده از ظروف یکبارمصرف که از مشتقات نفتی تهیه شده اند به دلیل آلودگی های زیست محیطی با مخالفت های زیادی روبرو شده، بنابراین بهترین راه حل برای کاهش آلودگی های ناشی از ظروف یکبارمصرف از مشتقات نفتی استفاده از ظروف آلومینیومی یکبار مصرف است.

تولید و پخش عمده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران
تولید و پخش عمده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران

همچنین گروه تولیدی مانیسا، بزرگترین پخش کننده ظروف آلومینیومی یکبار مصرف و اولین مبتکر در بسته بندی ظروف آلومینیومی یکبار مصرف است. که هر یک از محصولات خود را با رنگ بندی متفاوت بسته بندی کرده، که این امر موجب بسته بندی شکیل و عدم اشتباه در ارسال جنس به مشتریان عزیز می شود.

آدرس: تهران، شهریار، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان، 500 متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی.

تلفن های تماس:

۶۵۷۳۴۱۶۸ – ۰۲۱

۲۱۴۷۰۷۲ – ۰۹۱۲

در وب سایت مانیسا می توانید از بین ظروف معرفی شده، بهترین ظرفی که متناسب با کاربرد شما است، انتخاب کرده و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به صورت حضوری و یا تلفنی آن را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =