اینستاگرام

چگونه فالوور های پیج قفل را ببینیم؟ (رازهایی از پیج های پرایویت اینستاگرام)

اسراری از پیج های پرایویت اینستاگرام که باید بدانید

اینستاگرام پلتفرمی است که بر روی امنیت کاربرانش شدیدا حساس است. به همین خاطر قابلیت پرایویت را ایجاد کرده است تا از حریم خصوصی کاربرانش محافظت کند. اما سوال اینجاست که چگونه فالوور های پیج قفل را ببینیم؟ آیا امکان مشاهده فالوورهای پیج های پرایویت (private یا خصوصی) وجود دارد؟ با آی آر سوشیال همراه باشید تا رازهایی از برنامه های نشان دهنده فالوورها و اطلاعات پیج های خصوصی را با هم مرور کنیم.

چگونه فالوور های پیج قفل را ببینیم؟

وقتی از پیج قفل صحبت می کنیم یعنی پیجی که به شما اجازه دیدن مشخصاتش را نمی دهد. طبیعی است که تمامی راه های ممکن را هم می بندد. بنابراین برای دیدن اطلاعات چنین پیج هایی باید حتما آن پیج را فالو کنید.

همه ما می دانیم که فالو کردن شخص موردنظر پاسخی نیست که منتظرش بودید، اما، مگر اینکه در اینستاگرام توسط آن شخص بلاک شده باشید یا آن شخص به صراحت به شما اجازه فالو را ندهد. به نظرمان فالو کردن ارزش تلاش را دارد. پس امتحانش کنید. شاید درخواست فالوی شما تایید شد.

در اکانت های خصوصی اینستاگرام، کاربران مجازند انتخاب کنند که چه کسی را می پذیرند و چه کسی را نمی پذیرند. به صفحه آنها بروید و روی دکمه فالو کلیک کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما پذیرفته یا رد شود. متأسفانه در صورت رد درخواست شما به شما اطلاع داده نمی شود و تنها در صورت پذیرش درخواست شما اینستاگرام به شما اطلاع می دهد.

اگر دوباره وارد آن پروفایل شوید، گزینه follow در صورت رد درخواست شما نمایش داده می شود و اگر هنوز به درخواست شما پاسخ داده نشده است یا تایید نشده باشد، گزینه درخواست همچنان ارسال شده باقی می ماند تا شخص یک تصمیمی در مورد شما بگیرد.

پس روش مشاهده اکانت های خصوصی اینستاگرام چیست؟

اگر در اینترنت جستجو کرده باشید، سایت هایی وجود دارند که از شما یوزرنیم پیج موردنظرتان را گرفته و ادعا می کنند که می توانند اطلاعات آن پیج را به شما تحویل دهند. این موضوع تنها در حد یک افسانه است.

برنامه های دیدن حساب های خصوصی در اینستاگرام

این برنامه ها اصلا کار نمی کنند. برای تایید این حرف، کافیست آنها را امتحان کنید. چون امتحان کردنشان ضرری ندارد. تنها چیزی که از شما دریافت می کنند تنها یک یوزرنیم است. اما حواستان باشد که اطلاعات اضافی مانند کلمه عبور پیج تان و… را به این سایتها ندهید.

اغلب این سایتها روند فعالیتشان به این صورت است که پس از وارد کردن یوزرنیم، شما را به مسیری میبرند که مجبور شوید برنامه ای را نصب کنید. به عبارتی به شما وعده نمایش حسابهای private اینستاگرام را می دهند اما خبری از عمل به وعده نیست.

یعنی از دیدن اکانت پرایوت (private) اینستاگرام دیگران منصرف شویم؟

اگر قصد فالو کردن شخص موردنظر را ندارید و یا این امکان برای شما میسر نیست بله. راه دیگری متاسفانه وجود ندارد.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای یک دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =