انگلیسی

به انگلیسی سلام خوبی چطور گفته می شود؟

به انگلیسی سلام خوبی چطور گفته می شود؟ فرض کنید در حال قدم زدن به یکی از دوستان یا آشنایانتان برخورد می کنید. طبیعتا اگر از آن دسته آدم های درونگرایی نباشید که حوصله خودشان را هم ندارند یا اینکه با طرف پدر کشتگی نداشته باشید ، اولین جمله تان همین خواهد بود؛ سلام ، خوبی؟ این جمله با معادل های مختلف به عنوان جمله شروع مکالمه در تمام جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم تا لیستی از معادل این احوالپرسی ساده و کاربردی یعنی “سلام خوبی” را به زبان انگلیسی معرفی کنیم تا بتوانید در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

طبیعتا قرار نیست این احوالپرسی برای همه افراد و شرایط به همین شکل بیان شود. شما می توانید دست بیندازید دور گردن رفیقتان و با صدای بلند بگویید : “سلاااام خوبی؟” و شاید جواب های جالبی هم دریافت کردید. اما آیا این مکالمه در بین یک دانش آموز با استاد خود نیز به همین شکل بیان می شود؟ طبیعتا نه!

پس در این لیست به بهترین معادلات جمله سلام خوبی (سلام چطوری/سلام چه خبر) به صورت خیلی صمیمی یا جدی اشاره کرده ایم. دقت ‌کنید که تمام این جملات به همان نیت استفاده می شوند اما کمی متفاوت تر!

در ضمن از اونجایی که جمله سلام خوبی از دو کلمه سلام +خوبی؟ تشکیل شده ، میتونید معادلات مختلف “سلام” رو با معادلات کلمه “خوبی؟” به شکل های مختلف استفاده کنید.

چطور به انگلیسی سلام خوبی بگوییم؟

دسته اول : با لحنی دوستانه و صمیمی مناسب دیدار های عادی

hey howdy?

در این جمله howdy کوتاه شده عبارت How do you do است.

hey yo what’s up?

در ان جمله yo مخفف کلمه you است.

hey sup?

hey whassup?

کلمات whassup و sup کوتاه شده عبارت what’s up هستند.

Hey/Hi/Hello there how are you?

دسته دوم: این جملات با لحنی جدی تر هستند و می توانند برای همکاران یا افراد خاص استفاده شوند. دقت کنید که برای لحن های جدی تر به جای کلمه Hey از کلمه Hello برای سلام کردن استفاده می شود.

Hello how are you?

Hello how’re you?

Hello how you?

Hello how are you doing?

Hello how you going?

و دو جمله پایین بیشتر به قصد سوال کردن درباره پروژه یا روند پیشرفت کاری استفاده می شوند.

Hey How’s it going?

سلام (کارها)چطور پیش میره؟

Hey What’s new?

سلام خبر جدیدی دارید؟

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای یک دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =