اینستاگرام

چگونه یک پیج اینستاگرام جذاب و پرطرفدار داشته باشیم؟

همه ما وقتی در شبکه های اجتماعی عضو می شویم با هدف تعامل با محیط بیرون و اعضای مجازی این کار را انجام می دهیم و اگر قرار باشد در این محیط عظیم و غول پیکر تنها گوشه ای نشسته و کاری انجام ندهیم قطعا به موفقیت نخواهیم رسید. بنابراین در ادامه مواردی را یادآوری می کنیم که با به کار بردن آنها به شیوه صحیح می توانید پیجی پویا داشته باشید و روز به روز به تعداد فالوورهای خود بیافزایید.

  • برای خود برند بسازید.

شاید سوالی که مطرح می شود این است که چگونه این کار را نجام دهیم. این کار می تواند توسط انتخاب یک نام یونیک و منحصر به فرد و یک پروفایل جذاب انجام شود. همچنین با مدیریت اینستاگرام توسط تولید محتوای مناسب می توانید به پیج خود نمایی حرفه ای ببخشید و به مرور زمان در فضای مجازی شناخته تر شوید و طرفداران بیشتری را جذب نمایید.

  • رنگ مختص به خود را داشته باشید.

بله این حقیقت است. شما بهتر است برای خود رنگ ثابتی را در نظر بگیرید و سعی کنید کلیه بخش های پیج را با آن رنگ هماهنگ یا اصطلاحاً ست کنید. اگر از تیم های مدیریت محتوا استفاده می کنید حتما این موارد را به آنها بگویید تا تولید محتوا را مطابق با ترجیحات شما اعمال کنند.

  • عکس پروفایل تان باید جذاب باشد.

شاید برایتان عجیب باشد ولی نداشتن عکس پروفایل مناسب بیش از هر چیز به صفحه شما لطمه میزند. عکس پروفایل اولین خاطره ی کاربر از صفحه ی شماست، اگر این تصویر جذاب نباشد مطمئن باشید که کاربر صفحه ی شما را ترک خواهد کرد. در انتخاب عکس پروفایل حتما به رنگ برند خود اهمیت بدهید و عکسی هماهنگ با این موارد انتخاب نمایید.

  • چگونه برای پروفایل عکس حرفه ای انتخاب کنیم؟

عکس پروفایل شما زبان پیج شماست. اگر کسب و کاری هستید که در این فضا شناخته شده اید یک لوگوی مناسب و پولیش شده بهترین نتیجه را خواهد داشت، اگر صفحه ی شخصی دارید سعی کنید از شلوار مامان دوز استفاده نکنید و تصویری از خودتان ارایه دهید که نمایانگر فعالیت حرفه ای شما باشد، برای مثال اگر مهندس هستید، تصویر خود را در محل کارتان قرار دهید، لازم نیست حتما مستقیم به دوربین نگاه کنید. یک عکس به ظاهر تصادفی که توسط عکاس حرفه ای گرفته شده باشد می تواند بهترین تاثیر را بر روی صفحه ی شما بگزارد .

  • به طور منظم تولید محتوا کنید و پست بگذارید.

اینکه شما در اکانت اینستاگرامتان فعال باشید تاثیر فوق العاده ای در افزایش فالوور اینستاگرام صفحه تان دارد. از ارسال عکس های بی مورد و تکراری خود داری کنید. سعی کنید تصاویری با سلیقه ی کاربرانتان تهیه منتشر کنید، به طور متوسط حداقل یک پست در روز روی صفحه تان به اشتراک بگذارید.
اگر مایل هستید تعداد بیشتری پست بر روی صفحه ی تان بگذارید پست ها را با فاصله زمانی مشخص برای مثال ۱ ساعت ارسال کنید چرا که ارسال تصاویر زیاد و پشت سر هم تاثیر منفی بر روی فرایند پیشرفت صفحه ی شما خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم که برای این کار یک تیم مدیریت محتوای اینستاگرام استخدام کنید تا تمامی این موارد را برای شما مدیریت نمایند.

  • پاسخگوی کامنت ها و دایرکت های کاربرانتان باشید.

پاسخگویی به کاربران و خصوصا مشتریان (برای پیجهای فروشگاهی و تجاری) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با پاسخگویی به موقع اعتماد مشتریان خود را جلب می نمایید.

  • از محتوای نو و جدید استفاده کنید.

پست های تکراری نگذارید، از کپی کردن مطالب دیگران خود داری کنید، سعی کنید در زمان ارسال پست ابتکار عمل به خرج دهید. سعی نمایید از محتوای متحرک و زیبا همچون موشن گرافیک و… استفاده نمایید. در نهایت خسته کننده نباشید، تکراری نباشید، خاص باشید!

  • تصاویر با گرافیک حرفه ای منتشر کنید.

فیلتر های اینستاگرام مناسب هستند ولی اگر کار با نرم افزار های حرفه ای ویرایش عکس را بلد باشید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. درست مثل آشپزی که خودش ادویه غذایش را آماده می کند شما هم با ویرایش حرفه ای ادویه ای به صفحه اینستاگرامتان خواهید زد که کسی جز خودتان آن را ندارد.

  • همواره در حال جذب فالوور باشید.

شاید برایتان جالب باشد که چگونه برخی از پیج های در مدت کوتاهی تعداد زیادی فالوور جذب می نمایند.
جذب فالوور به روش های گوناگونی انجام می شود اما دو روش اصلی برای اینکار وجود دارد:

  • اول: تبلیغات
  • دوم: استفاده از ربات افزایش فالوور

در روش اول باید همه را از وجود پیجتان آگاه کنید. به عنوان مثال اگر صاحب سایت هستید، پیج خود را در سایت معرفی کنید. راه دیگر این است که از صاحبان پیج های بزرگ بخواهید که با اخذ مبلغی، پیج شما را در پیج خود تبلیغ نمایند. اما در این روش 2 مشکل وجود دارد: اول اینکه شناسایی پیج های بزرگ دارای فالوورهای تماما واقعی و همینطور مرتبط با کسب و کار شما بسیار مشکل است. ثانیا با فرض یافتن بهترین پیج جهت تبلیغ، هیچ تضمینی وجود ندارد که تعداد فالوورهای پیج شما افزایش یابد و ممکن است فالوورهای آن پیج صرفا به دیدن پیج شما بسنده کنند و بروند.
در روش دوم لازم است از اتوماسیون ها یا ربات های جذب فالوور استفاده کنید. این روش در حال حاضر بهترین و ارزان ترین و هدفمند ترین روش جذب فالوور است. توسط ربات ها می توانید از جامعه هدف خاصی فالوور جذب نمایید. در واقع ربات ها به شما کمک میکنند که مدیریت برخی از کارها را به آنها بسپارید. مثلا وقتی شما میخواهید جهت معرفی پیج خود، فالووری را فالو کنید، آن را به ربات می سپارید و ربات به جای شما شخص مورد نظر را یافته و فالو می کند و در صورتی که فالوور موردنظر، شما را فالو کرد (فالوبک داد) برایش پیغام خوش آمدگویی ارسال می کند و یا محصولاتتان را تبلیغ می کند. حتی در ساعاتی از شبانه روز که شما در حال استراحت هستید رباتتان بیدار است و به جای شما در حال فعالیت خواهد بود.

آی آر سوشیال در حال حاضر با خدمات مدیریت اینستاگرام (تولید محتوا در اینستاگرام) و افزایش فالوور حقیقی و هدفمند ، آماده ارائه سرویس می باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

 

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫3 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. سلام وقت بخیر
    خب خیلی مختصر و آموزنده بود
    ممنونم از این بابت
    سوالم از شما این هستش ک سایت مورد نظر رو خودتون طراحی میکنید یا خیر ؟

    1. سلام
      بله لطفا جهت طراحی سایت با 09036232333 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =