واتساپ

فعال کردن حالت روح در whatsapp (واتساپ)

واتساپ پیام رسانی است که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و در بین ایرانیان نیز این محبوبیت بسیار دیده می شود. بسیاری از افراد تمایل دارند زمانی که پیامی از مخاطبی دریافت می کنند، بدون آنکه وی متوجه شود، پیامش را بخوانند. به عبارتی آن ها می خواهند حالت روح را در واتساپ فعال نمایند تا مخاطب، تیک آبی را مشاهده نکند در حالی که پیام وی توسط شما خوانده شده است.

در واتساپ زمانی که پیامی به شخصی ارسال می کنید چند حالت اعلان تحویل وجود دارد:

  • حالت یک تیک : زمانی که پیام هنوز به دست مخاطب نرسیده است. این مورد اغلب زمانی اتفاق می افتد که اینترنت مخاطب خاموش است و یا موقتا واتساپ وی به شبکه متصل نیست.
  • حالت دو تیک عادی (خاکستری) : این حالت برای زمانی است که پیام شما توسط مخاطب دریافت شده است اما هنوز آن را نخوانده است.
  • حالت دو تیک آبی : این حالت زمانی نشان داده می شود که پیام شما توسط مخاطب خوانده شود.

فعال سازی حالت روح در واتساپ و دیده شدن و خوانده شدن پیام در whatsapp

اکنون هدف ما در این آموزش این است که به شما نحوه فعال سازی حالت روح واتساپ را توضیح دهیم تا زمانی که پیام مخاطبی را می خوانید، برای وی تنها دو تیک خاکستری نمایش داده شود. یعنی وی تصور می کند که پیام را دریافت کرده اما به هر دلیلی هنوز نخوانده اید.

توجه داشته باشید که در حالت عادی حالت روح خاموش است و پس از روشن کردن آن، شما نیز خوانده شدن پیامتان توسط دیگران را نخواهید دید. در واقع این یک محدودیت دو طرفه خواهد بود.

برای فعال سازی حالت روح در برنامه واتساپ کافیست به بخش تنظیمات و حالت privacy مراجعه نمائید و گزینه read receipts که بطور پیشفرض فعال است را غیر فعال نمائید و به عبارتی چکمارک آن را بردارید. با انجام این کار، به همین راحتی حالت روح را برای واتساپ خود فعال کرده اید.

فعال سازی حالت روح در واتساپ و دیده شدن و خوانده شدن پیام در whatsapp

چنانچه شما نیز راه دیگری جهت فعال سازی حالت روح در برنامه واتساپ می شناسید در بخش نظرات اعلام نمائید تا نظر شما توسط تیم پستیبانی آی آر سوشیال" href="/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">آی آر سوشیال منتشر گردد.

این صفحه دارای ‫6 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. سلام چرا واتساپ کد نمیده میگه زیاد درخواست کد کردید ؟متاسفانه باید بگم این نشانه ی ضعف واتساپه خب شاید ما دوست نداشته باشیم کسی ببینه واتساپ داریم حداقل خروج می گذاشت واسش تا خروج بزنیم مجبوریم حدف نصب بزنیم که با مشکل برخوردم خواهشا درستش کنید

    1. سلام
      بله واتساپ نواقص اینچنینی زیاد داره و از کنترل ما خارج هست.

  2. سلام ببخشید من این کاری که گفتین و انجام دادم ولی حالت روح در واتساپم فعال نشد و همچنان پیام هایی که واسم فرستاده میشه دو تیکه دریافت رو نشون میده میشه بگین مشکل از کجاست؟ممنونم

    1. سلام
      مشاهده دو تیک طبیعی هست، اما مشاهده تو تیک آبی که نمایانگر دیده شدن هست اتفاق نمی افته.

  3. این روشی که الآن بهمون گفتید رو امتحان کردم.کار می کنه.فقط ایرادش اینه که من اگه به دوستم پیام بدم و اون پیامم رو بخونه،من نمی فهمم که اون پیامم رو خونده.ولی خدایی راه حل خوبی دادین؛با تشکر.

    1. بله این محدودیت دو طرفه هست و ایراد محسوب نمیشه.
      چیزی که برای خود می پسندید، برای دیگران هم بپسندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =