تلگرام

دانلود آسان فایلها از تلگرام با یک ابزار جذاب

شاید بارها و بارها هنگام دانلود فایلهای مختلف همچون فیلم، موسیقی و یا حتی فایلهای دیگر، به دلایل مختلفی همچون حجم بالای فایلها و یا سرعت نامناسب اینترنت با مشکل مواجه شده باشید. دانلود از داخل اپلیکیشن تلگرام معمولاً دارای سرعت مناسبی نمی باشد. بنابراین لازم است روشی را به کار بگیریم که بتوانیم اینگونه فایلها را با لینک مستقیم و با سرعت بالا دانلود نماییم. پیشنهاد میکنیم با این روش بسیار کاربردی و عالی که توسط تیم آی آر سوشیال به شما معرفی می گردد، آسان تر از همیشه به دانلود فیلم، موسیقی و دیگر فایلها از تلگرام بپردازید.

روش دانلود مستقیم و با سرعت بالا از تلگرام چگونه است؟

برای استفاده از این روش لازم است از ربات تلگرامی GetPublicLinkBot یا ربات LinkgramBot استفاده نمائیم.

ما در این آموزش کار با ربات GetPublicLinkBot را توضیح خواهیم داد.

کار با ربات LinkgramBot تقریبا مشابه بوده و به دلیل طراحی این ربات به دست برنامه نویسان داخلی، زبان آن فارسی بوده و نیازی به آموزش خاصی ندارد.

برویم سراغ آموزش کار با ربات GetPublicLinkBot :

کافیست وارد این ربات شده و در آن عضو شویم. از این پس هر زمانی تصمیم به دانلود یک فایل از تلگرام گرفته شود، کافیست آن فایل را به داخل این ربات فوروارد نماییم. پس از فوروارد آن پیغامی مشابه پیغام زیر ظاهر خواهد شد.

دانلود فایل و فیلم و آهنگ از تلگرام با لینک مستقیم و سرعت بالا <a href=آی آر سوشیال" width="328" height="448"/>

کافیست بر روی عبارت Generate Resumable Link کلیک نمائید. پس از ظاهر شدن دکمه start در پایین صفحه، روی آن کلیک کنید. اکنون صفحه ای مشابه صفحه زیر ظاهر خواهد شد.

دانلود فایل و فیلم و آهنگ از تلگرام با لینک مستقیم و سرعت بالا <a href=آی آر سوشیال" width="350" height="329"/>

کافیست روی گزینه Resumable Link لمس کرده و نگه داریم (لمس طولانی مدت انجام دهیم) تا منویی ظاهر شود و گزینه copy را انتخاب کرده تا لینک موقتی و 24 ساعته کپی شود.

دانلود فایل و فیلم و آهنگ از تلگرام با لینک مستقیم و سرعت بالا <a href=آی آر سوشیال" width="349" height="323"/>

با وارد کردن این لینک در نرم افزارهای دانلود همچون ADM و IDM می توان با سرعت بالا اقدام به دانلود فایل مورد نظر کرد. این لینک تنها 24 ساعت اعتبار دارد و پس از آن دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

توجه داشته باشید که در صورت پایین بودن حجم فایل، ممکن است پس از انتخاب گزینه start ، عبارت Generate Resumable Link برای شما نمایش داده نشود و تنها عبارت instant download قابل مشاهده باشد.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫5 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. هیچکدوم کار نمیکنن حتی ریگرام !!!

    چاره کار چیست لطفا راهنمایی بفرمایید ..
    تشکر.

  2. سلام.
    رباتی به تازگی ساخته شده که قابلیت حستجوی و دانلود انواع فایل ها (فیلم،موزیک،فایل های فشرده سازی و…)از تلگرام رو داراست.

    t.me/Sesrch_Now_Bot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =