سئو (SEO)

بک لینک و ریپورتاژ EDU و GOV خوب است یا بد ؟

اگر شما نیز صاحب سایت باشید و درگیر افزایش رتبه آن در موتورهای جستجو و خصوصا گوگل شده باشید، حتما با مباحث سئو آشنا هستید و می دانید که داشتن بک لینک مناسب و با کیفیت یکی از فاکتورهای اساسی جهت رسیدن به صفحه اول گوگل می باشد.

کمی در مورد بک لینک دولتی بدانیم

وقتی در مورد ایجاد بازخورد بک لینک دولتی صحبت می کنیم، معمولاً در مورد قوی ترین نوع بازخورد با گسترش دولت صحبت می کنیم. در این صفحه می‌خواهیم هر آنچه را که باید در مورد این نوع بازخورد بدانید توضیح دهیم تا بتوانید در اسرع وقت از طریق آموزش ساخت بک لینک GOV بازخورد با کیفیتی ایجاد کنید. در هر کشوری، دولت ها و سازمان های مختلف کدها و پسوندهای خاصی برای وب سایت های خود دارند. دولت‌ها معمولاً از پیشوند gov برای وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند، به این معنی که آنها متعلق به دولت هستند. در ایران بسیاری از سایت های دولتی پسوند gov.ir دارند. برای خرید بک لینک قوی می توانید به سایت نشونت مراجعه کنید.

دولت ها در این سایت ها از همین پیشوند استفاده می کنند، مانند سامانه هایی مانند سامانه مالیاتی (tax.gov.ir) یا سازمان بهداشت و درمان (salamat.gov.ir). نمونه های زیادی از این سایت ها وجود دارد.

از آنجایی که سازمان ها و سازمان های دولتی شهرت بسیار خوبی دارند، تصور کنید که لینکی از این سایت ها دارید. بدیهی است که اعتبار زیادی از این بک لینک ها دریافت خواهید کرد. اما دریافت لینک از سایت های دولتی کار ساده ای نیست و تقریباً می توان گفت که تعداد لینک های دولتی کمترین تعداد را در لیست لینک های دریافت شده توسط بسیاری از سایت هایی است که خودشان لینک ایجاد می کنند. این بسیار نادر است که بتوانید لینک دولتی بگیرید، مگر اینکه سایت شما البته از سایت های دولتی مختلف بک لینک دریافت کند.

همچنین سایت های دولتی یا وابسته به دولت هستند که پسوند دولتی ندارند، در حالی که ارزش دریافت بک لینک از این سایت ها کمتر از سایت های توسعه یافته دولتی نیست. سازمان هایی مانند اینماد که یک سایت زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است، در صورت دریافت نماد، لینک سایت شما در لیست سایت های دارای کد قرار می گیرد که نوعی بک لینک دولتی به شما است.

از آنجائیکه عموماً لینک سازی، یک پروسه مهم و همین طور زمان بر است، انجام آن نیز نیازمند دقت و مهارت زیادی می باشد. جهت لینک سازی متدهای زیادی وجود دارد که می توان از آن ها به لینک سازی pbn و یا لینک سازی چندمرحله ای و یا لینک سازی سایدبار نام برد. هر کدام از این متدها ویژگی ها و تاثیرات خاص خود را دارا هستند.

در این میان، لینک هایی نیز وجود دارند که با عنوان بک لینک های edu و gov شناخته شده اند که لازم است در این مورد بیشتر آشنا شویم و بدانیم آیا دریافت چنین بک لینک های می تواند موثر باشد یا خیر !

بک لینک و یا ریپورتاژ edu چیست؟

پسوند دامنه edu مختص سایتهای آموزشی و دانشگاهی می باشد و به دلیل حقوقی بودن این نوع از دامنه ها و سایت ها و همینطور طول عمر نسبتا بالای آنها، قدرت بالایی دارند. بنابراین در صورتی که بتوانیم لینک سایت خود را در چنین سایت هایی درج نماییم، قدرت بالایی به سایت ما منتقل خواهد شد. اگر بتوانیم لینک خود را به در قالب یک مقاله یا ریپورتاژ در این گونه از سایت ها قرار دهیم، این ارزش چندین برابر خواهد شد. این یکی از مزیت های چنین سایت هاییست، در ادامه در رابطه معایب بزرگ چنین سایت هایی نیز توضیح خواهیم داد.

بک لینک و یا ریپورتاژ gov چیست؟

بک لینک gov نیز همانند بک لینک ها و ریپورتاژهای edu دارای ارزش و قدرت بالایی هستند، چرا که دامنه های دارای این پسوند، متعلق به نهادها و ارگانهای دولتی بوده و طبیعیست که در صورت دریافت بک لینک از چنین سایت هایی می توانید قدرت زیادی را دریافت کنید.

خرید بک لینک و ریپورتاژ edu و gov دانشگاهی و دولتی

چگونه بک لینک یا ریپورتاژ edu و gov بخریم؟

سوال اینجاست: بک لینک یا ریپورتاژ؟ بدیهیست که ارزش یک ریپورتاژ بسیار بیشتر از بک لینک بوده و تاثیر مثبت بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل چنانچه قصد خرید بک لینک edu و یا gov دارید، این امکان در سایت آی آر سوشیال فراهم است که می توانید جهت خرید بک لینک با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که به دلایلی که در ادامه شرح داده خواهد شد، خرید بک لینک های edu پیشنهاد نمی گردد. اما در صورتی که قصد درج یک ریپورتاژ در چنین سایت هایی دارید باید محتاطانه تر عمل کنید.

خرید ریپورتاژ edu و gov چه معایبی دارد؟

همانگونه که دریافت بک لینک ها می تواند برای سایت ما موثر باشد، از دست دادن آن ها نیز آثار مخرب زیادی خواهد داشت. اغلب ریپورتاژهایی که در سایتهای دانشگاهی و آموزشی edu و یا سایتهای دولتی gov درج می گردند دائمی نیستند. شاید برخی ادعا می کنند که می توانند چنین بک لینک هایی را به صورت دائمی برایتان ثبت کنند اما چنین چیزی اغلب صحت ندارد. این سایت ها به دلیل اهمیت بالایی که دارند، بدون شک مدیریت قدرتمندی نیز دارند و محتوای سایت ها را بررسی و مدیریت می کنند. درج محتوا به زبانی غیر از زبان سایت در اغلب این سایت ها ممنوع است و در صورت درج چنین ریپورتاژی احتمال حذف آن ها در آینده ای نزدیک وجود دارد و حذف آنها برابر است با از دست دادن تمامی قدرتی که از این ریپورتاژ بدست آورده اید که در نتیجه به معنای افت رتبه شما خواهد بود. جدای از این مورد، به دلیل هزینه بالایی که درج چنین ریپورتاژهایی دارند، عملاً این موضوع برای شما که خریدار این چنین بک لینک هایی هستید، جز نابود شدن بودجه تان که می توانست در بخش بسیار موثرتری هزینه شود، چیز دیگری نخواهد بود.

بنابراین در خرید بک لینک edu و gov می بایست بسیار هوشمندانه و محتاطانه عمل کرد و حتی الامکان از بک لینک های پروفایلی و غیر ریپورتاژی استفاده کرد و در صورت خرید ریپورتاژ edu و gov تنها از سایت هایی چنین ریپورتاژی خریداری گردد که مطمئن خواهید بود زمان بسیار طولانی روی سایت باقی خواهند ماند، در غیر اینصورت همانطور که توضیح داده شد، ضرر و زیان بسیاری متوجه شما خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از بک لینک هایی می باشد که در کنار قدرت نسبتا بالای خود، دائمی نیز هستند و یا حداقل به مدت بسیار طولانی بر روی سایت میزبان قرار خواهند گرفت و شما دیگر نگران از دست دادن قدرت خود و در نتیجه افت رتبه سایت خود نخواهید بود. چنانچه قصد دارید بک لینک edu و gov خریداری نمائید، حتما از سرویس دهندگان معتبر خرید کرده تا نگران مشکلات بعدی احتمالی نباشید و همواره به یاد داشته باشید که در بسیاری از متدهای لینک سازی، بسیاری از ارائه دهندگان سرویس های لینک سازی، کنترل کامل بر روی سایت میزبان ندارند و به همین دلیل شعار “بک لینک دائمی” اغلب صرفاً یک شعار تبلیغاتی می باشد.

چنانچه شما نیز تجربه ای در زمینه خرید این چنین بک لینک هایی دارید لطفا از بخش نظرات مطرح نمائید تا در سایت منتشر گردد.

این صفحه دارای یک دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. خیلی ممنونم از اطلاعات مفیدی که در اختیارمون قرار دادید.
    من از سایت neshoonet.ir بک لینک خریداری کردم و افزایش رتبه خیلی خوبی توی کلمات رقابتی داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =