ترفندهای رایانه و اینترنتتلگرام

ساخت تلگرام بدون اسم و ترفند خالی گذاشتن نام اکانت در تلگرام

شاید دیده باشید که کاربرانی در تلگرام حضور دارند که اکانتشان هیچ نامی نداشته و در بخش نام هیچ واژه ای به چشم نمی خورد. برخی از این اکانت ها دارای عکس هستند و برخی دیگر نیز فاقد عکس. برای انجام اینکار در صورتی که فیلد و کادر نام را خالی بگذاریم، تلگرام امکان ذخیره آن رارا به ما نخواهد داد و این باعث می شود که به دنبال یک ترفند یا روش خاص برای انجام این کار باشیم. هدف ما در این نوشته این نیست که دلایل خالی گذاشتن نام را بررسی کنیم بلکه مثل همیشه به صورت کاربردی روشی ساده برای انجام این کار را به شما خواهیم گفت.

کافیست به بخش ویرایش نام در تلگرام بروید و تمامی کادرهای نام را پاک کنید (خالی کنید) و حال کافیست کاراکتر نامرئی زیر را (فضایی که بین دو عبارت ( و ) وجود دارد و دیده نمی شود) کپی کرده و در آن paste یا جایگذاری کنید و سپس ذخیره کنید. به همین سادگی.

( )

این روش چگونه کار می کند؟

این روش از طریق قرار دادن کاراکترهای مخفی باعث خالی ماندن کادر نام می شود. در واقع باید گفت کادر نام تکمیل شده است اما با یک حرف و کاراکتر نامرئی که به نظر می رسد کاربر کادر را خالی گذاشته است. جالب است مگر نه؟

امیدواریم این ترفند برای شما کاربردی باشد. لطفا با اشتراک این مطلب بین دوستان خود در شبکه های اجتماعی، آنها را نیز از وجود این قابلیت مخفی آگاه کنید.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫2 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 7 =