اینستاگرام

مرتب سازی لیست فالوورها و فالووینگ ها در اینستاگرام

یکی از قابلیت های بسیار جالب و مهم اینستاگرام، قابلیت مرتب سازی لیست فالووینگ ها و فالوور ها می باشد. این ویژگی اینستاگرام باعث می شود تا کاربر بتواند لیست فالوورها و یا فالووینگ هایش را مرتب کند. شاید برای شما پیش آمده باشد که می خواهید افراد قدیمی پیجتان را که قبلا فالو کرده اید پیدا کنید اما به دلیل زیاد بودن تعداد فالوورهایتان قادر به این کار نیستید که با این قابلیت اینستاگرام اینکار برای شما به راحتی امکان پذیر است. به راحتی میتوانید لیست فالوور ها به شکل دلخواه خود مرتب سازی کنید.

در این قابلیت گزینه ای به نام sort by اضافه شده است که این امکان را به کاربر میدهد لیست فالوورهای خود را بر اساس جدیدترین و یا قدیمی ترین فالوورها یا following ها مرتب سازی کند.

وقتی روی لیست Following یا followers کلیک می کنید و در حالی که لیست را مشاهده می نمایید میتوانید این لیست را مرتب سازی کنید. با انتخاب sorted by سه انتخاب دارید:

 Default: فالوورها یا فالووینگ ها را بر اساس پیش فرض مرتب سازی می کند و در حالت عادی بر روی همین گزینه قرار دارد.

Date Followed: Latest : با انتخاب این گزینه فالوورها یا فالووینگ ها بر اساس آخرین باری که فالو کرده اید مرتب می شوند. یعنی فالووینگ های جدید در بالا قرار می گیرند.

Date Followed: Earliest : این گزینه کسانی که اولین بار فالو کرده اید یا شما را فالو کرده اند را در ابتدای لیست و در بالا نمایش می دهد.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫7 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. سلام مرتب سازی فالویینگ بر اساس پیش فرض یعنی چه؟ این معنی و میده که اولین نفر از فالویینگهامون از پیجمون دیدن کرده؟

    1. سلام
      خیر یعنی به ترتیبی که اینستاگرام معین کرده. ارتباطی به دیده شدن نداره.

  2. سلام.
    تو اینستاگرم این قابلیت وجود داره که تو قسمت فالوئینگ و فالوئر category ایجاد کرد؟ تو اپلیکشن های مشابه اینستاگرم مثل “اینستاپلاس” چی ؟

    1. سلام
      اولین نفر فالویینگ به زیاد دیدن پیجت ربط داره؟!

  3. سلام ببخشید فالووینگ هابه طور پیش فرض بر اساس تاریخی که ما فولوشون کردیم مرتب شدند؟؟؟

    1. سلام
      در برخی از اکانت ها گزینه ای اضافه شده که به صورت قدیم به جدید و یا جدید به قدیم مرتب میکنه. در برخی از اکانت ها هم فعلا این قابلیت فعال نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =