تلگرام

یافتن افراد نزدیک و اطراف در تلگرام

همه ما می دانیم که تلگرام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای پیام رسان در جهان بوده و که هم از منظر امکانات و هم از دید امنیت و هم زوایای دیگر مورد توجه بسیاری از کاربران از جمله کاربران عادی و یا ادمین های شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

این برنامه محبوب و قدرتمند در آپدیت جدید خود اقدام به رونمایی از یک قابلیت جذاب و جالب نموده است. توسط این قابلیت می توانید افرادی را که در نزدیکی شما قرار دارند بیابید و با آنها چت و گفتگو کنید و یا حتی آنها را بدون دانستن شماره موبایلشان در لیست مخاطبین خود اضافه نمایید. این افراد نزدیک می توانند در یک متری شما و یا حتی در فواصل بسیار دورتر قرار داشته باشند.

برای مشاهده افراد نزدیک به خود لازم است وارد بخش مخاطبین تلگرام شده و گزینه Add People Nearby را انتخاب نمایید.

آموزش یافتن افراد نزدیک در اطراف در تلگرام

با انجام این کار صفحه زیر باز شده و لیست افراد نزدیک به شما را نمایش خواهد داد که می توانید از این لیست برای ساخت یک گروه جدید استفاده نمایید و یا افراد حاضر در لیست را به مخاطبین خود اضافه نمایید و همینطور با آنها چت کنید.

 

آموزش یافتن افراد نزدیک در اطراف در تلگرام

این قابلیت کاربرد زیادی خواهد داشت و باعث خواهد شد جهت افزودن دوستان جدید خود، نیازی به پرسیدن شماره همراهشان نباشد و تنها کافیست از آنها بخواهید وارد همین بخش در تلگرامشان شوند تا بتوانید آنها را یافته و بدون دانستن شماره تلفن، در لیست مخاطبین خود ذخیره نمایید.

مطالب با موضوع مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =