سئو (SEO)

چگونه در نتایج جستجوی گوگل دیده شویم؟

سئو چیست و چگونه به تجارت شما کمک می کند؟

شاید با مفهوم سئو آشنا باشید و شاید هم نه، اما تیم آی آر سوشیال خود را موظف می داند که مفهوم سئو را از سطح مبتدی برای شما شرح دهد.

اگر صاحب یک سایت باشید، ممکن است متوجه این موضوع نیز شده باشید که میزان بازدید از سایت شما پایین است و به فکر راه حلی برای بالا بردن بازدیدها افتاده باشید. بازدیدها از سایت شما به روش های مختلفی انجام می شوند که در ادامه هرکدام را شرح خواهیم داد.

همچنین پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک مشاور متخصص در زمینه سئو از مشاوره سئو نشونت بهره بگیرید.

دریافت بازدید مستقیم

این نوع از بازدید زمانی اتفاق می افتد که کاربران نام و برند شما را به خاطر سپرده باشند. بنابراین اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی نموده اید چندان به این مورد امیدوار نباشید. در واقع در این حالت، کاربر مرورگر خود را باز کرده و آدرس سایت شما را وارد کرده و به آن متصل می گردد. هیچ واسطی بین کاربر و سایت شما وجود ندارد.

دریافت بازدید از طریق تبلیغات

در روش تبلیغات، سرویس های تبلیغ کننده با دریافت مبلغی، متعهد می گردند که سایت شما را در سایت و یا مکان های دیگر تبلیغ کنند. در واقع این سرویس ها واسطی برای شناساندن شما به کاربران هستند. یکی از معایب این روش، هزینه نسبتا بالای آن است. از معایب دیگر آن، عمومی بودن می باشد. یعنی این تبلیغات ممکن است هدفمند نباشند و کلیه مخاطبان و کاربران را هدف قرار دهند و چنانچه شما در حوزه های تخصصی فعالیت داشته باشید این شیوه از تبلیغات مناسب شما نخواهد بود.

سئو seo و بهینه سازی سایت در گوگل و موتورهای جستجو

سئو (افزایش رتبه سایت در گوگل)

این دقیقا همان چیزیست که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

مطمئنا شما نیز زمانی که به دنبال چیزی در اینترنت می گردید، در ابتدا آن را در گوگل جستجو می کنید. اهمیت بالای افزایش رتبه سایت در گوگل به این دلیل است که کاربران زمانی که به دنبال خدماتی مشابه خدمات شما هستند، بتوانند سایت شما را در رتبه های بالای گوگل مشاهده کنند. حال چگونه می توان به رتبه های بالای گوگل دست یافت؟

فاکتورهای زیادی در افزایش رتبه سایت و به عبارتی ارتقای سئوی سایت دخیل هستند که لازم است برای هر سایت به طور جداگانه بررسی شده و اعمال گردد. سئو شدن سایت به موارد زیادی وابسته است که شامل موضوع سایت و میزان تقاضای خدمات و یا محصولات می باشد. همچنین منحصربفرد بودن محتوایی که در سایتهای خود قرار می دهید و مواردی از این دست جزو فاکتورهای اصلی محسوب می شوند. سئو شامل فاکتورهای بسیار زیادی بوده و جهت افزایش رتبه های خود لازم است تا جای ممکن تمامی این فاکتورها مدنظر قرار گرفته و لحاظ گردد.

به خاطر داشته باشید که سئو، مهم ترین، ارزان ترین و پایدارترین روش تبلیغات برای یک سایت محسوب می شود.

از کجا شروع کنیم؟

برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل لازم است آن را به دست متخصصان این حوزه بسپارید تا کلیه مراحل به صورت هدفمند و اصولی انجام گردند.

روش های سئو

سئو کلاه سفید

این روش اصولی ترین روش برای افزایش رتبه یک سایت می باشد. در این روش به طور معمول زمانی نسبتا طولانی برای افزایش رتبه یک سایت نیاز است.

سئو کلاه سیاه

در این روش سایت به صورت بسیار سریع افزایش رتبه خواهد داشت اما این افزایش رتبه پایدار نخواهد بود و بسیار سریع هم از نتایج برای همیشه حذف خواهد شد چرا که روش کلاه سیاه توسط گوگل به سادگی شناسایی شده و سایت مورد نظر جریمه می گردد. به همین خاطر معمولا از این روش استفاده چندانی نمی گردد.

سئو کلاه خاکستری

این روش ادغامی از دو روش قبلی می باشد. اغلب سئوکاران خصوصا در ایران از این شیوه برای افزایش رتبه سایت در گوگل استفاده می کنند. این روش در صورتی که اصولی انجام گردد باعث می گردد سایت در مدت قابل قبولی افزایش رتبه را تجربه نماید و این افزایش رتبه نیز در پایدارترین حالت ممکن باشد.

در صورتی که قصد دارید طراحی سایت و یا سئوی سایت خود را متخصصین آی آر سوشیال بسپارید، کافیست به صفحه سئو در سایت ما مراجعه نمایید.

این صفحه دارای ‫2 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. متخصصین سئوی نشونت واقعا یک مشاور بی نظیر هستن. اگه یک مشاوره سئو متخصص نیاز دارید، حتما neshoonet.ir رو بهتون پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =