اینستاگرام

هر k در اینستاگرام برابر با چند فالوور است؟

شاید شما نیز بارها به این موضوع فکر کرده اید که چرا در برخی از پیج ها، تعداد فالوور با k نشان داده می شود و در برخی دیگر بدون k. واقعیت امر این است که هر k برابر با ۱۰۰۰ می باشد و اینستاگرام برای پیج هایی که بسیار بزرگ هستند و تعداد فالوور بیش از ۱۰۰۰۰ دارند از k استفاده می کند. به این صورت که برای پیجی که ۱۰۰۰۰ فالوور دارد مقدار ۱۰k را نمایش می دهد.

چرا پیج هایی که کمتر از ۱۰ هزار فالوور دارند با K نمایش داده نمی شوند؟

دلیل این موضوع را می بایست از خود اینستاگرام پرسید اما احتمالا به این دلیل است که تعداد ۴ رقم و کمتر به راحتی در اپلیکیشن و یا جایگاه موردنظر در سایت به راحتی جا می شود و نیازی به اختصارسازی نیست. از طرفی اینستاگرام برای نمایش میلیون هم از M استفاده می کند که برابر با ۱ میلیون می باشد. با عنوان مثال پیجی که ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور دارد به صورت ۳.۴M نمایش داده می شود.

چگونه می توانیم تعداد فالوور دقیق پیجهایی که علائم اختصاری دارند ببینیم؟

ابتدا آدرس https://instagram.com/username را در مرورگر دسکتاپ تایپ نماییم و سپس به جای واژه username ، از username پیجی که قرار است تعداد فالوور آن را بیابیم استفاده میکنیم و سپس enter می زنیم. پس از اینکه وارد صفحه اصلی پیج مورد نظر شدیم، ماوس را بر روی تعداد فالوور برده تا مقدار دقیق آن نمایش داده شود.

من ادمین یک پیج هستم، آیا باید برای دیدن مقدار دقیق، هربار این کار را انجام دهم؟

خیر، شما در صورتی که اکانت خود را به حالت بیزینس تبدیل کرده باشید، از بخش آمارهای اکانت به راحتی می توانید به تعداد دقیق فالوور خود دست یابید.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫2 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. سلام وقت تون بخیر. ما یه پیج زدیم ک لباس مجلسی و مانتو میفروشیم و پست درباره مد و استایل و این چیزام میزاریم اما ممبر هامون کمه. خیلی ام تبلیغ میکنیم اما اصلا رضایتبخش نیست. چطوری میتونیم سریع فالور جمع کنیم؟ اینم بگم تازه پیج مونو راه انداختیم.
    ممنون میشم جواب بدین اخه از این راه میخواییم کسب درامد کنیم. بخاطر کرونا مجبور شدیم مغازه مون رو جمع کنیم 🙁

    1. سلام
      جذب فالوور به هدف فروش کار مشکلی هست و هزینه بالایی داره و باید به صورت مستمر تبلیغات کنید که البته این تبلیغات در کنار هزینه بالا، ریسک بالایی هم داره و ممکن هست نتیجه دلخواهتون رو نگیرید یا در کل صرفه اقتصادی نداشته باشه.
      اگر کار شما بلندمدت هست پیشنهاد میکنم یک وب سایت فروشگاهی افتتاح کنید و با سئو کردن سایتتون و قرار دادن در صفحه اول گوگل به فروش برسید و در کنارش میتونید پیجتون رو به سایتتون هم متصل کنید.
      اگر نیاز به پشتیبانی بیشتر در این زمینه دارید درخواستتون رو از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =