اینستاگرام

اینستاگرام می گوید پیج شما در خطر است ، پسوورد را تغییر دهید !

اینستاگرام می گوید “Your Account was Compromised” یعنی “حساب شما به خطر افتاد” ! آیا این ارور و خطا قابل حل است؟

برای پاسخ به این سوال هم می توان گفت بله و هم می توان گفت خیر. بستگی به تصمیم شما دارد. چنانچه می خواهید بدانید چگونه، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تا به امروز روش های زیادی برای جذب فالوورهای حقیقی و هدفمند وجود داشته که می توان به مواردی همچون تبلیغات در پیج های پرطرفدار، تبادل بنر و استفاده از ربات اشاره کرد. اما در این بین استفاده از ربات افزایش فالوور طرفداران بیشتری داشته و چندین سال است که بسیاری از افراد در سرتاسر جهان از این ربات ها استفاده کرده اند.

در ابتدا محدودیتی از سمت اینستاگرام برای این ربات ها وجود نداشت و گاهاً به صورت روزانه قادر به جذب بیش از 1000 فالوور حقیقی بودیم. اما رفته رفته این محدودیت ها بیشتر شد و گویی اکنون ربات ها به خط پایان خود نزدیک شده اند.

فعالیت ربات ها بر پایه ارتباط تعاملی بوده و با  فالو کردن فالوورهای هدف، لایک زدن پست های آنها و درج کامنت برایشان به صورت خودکار منجر به جذب آن فالوورها می شدند. اما گویا اینستاگرام از مدتها پیش این موضوع را می دانسته و در حال تدارک دیدن برنامه ای برای جلوگیری از فعالیت های این ربات ها بوده است.

آی آر سوشیال در مطالب گذشته سایت در رابطه با انواع اخطارهای اینستاگرام به تفصیل صحبت کرده و لزومی به تکرار مطالب نیست اما اخیراً اینستاگرام با پیغامی که تصویر آن در پایین منتشر شده است از کاربر میخواهد که پسوورد خود را تغییر دهد، اینستاگرام می گوید “Your Account was Compromised” یعنی “حساب اینستاگرام شما در خطر است” یا “حساب شما به خطر افتاد” و دلیل آن را صراحتاً استفاده از نرم افزارها و ربات های جذب فالوور و لایک می داند. گرچه در گذشته نیز چنین اخطارهایی از سمت اینستاگرام منتشر شده است اما کاربر مخیر بود که آن را نادیده بگیرد و همچنان از پیج استفاده نماید اما این اخطاری که اکنون تصویر آن را منتشر کرده ایم یک اخطار اختیاری نبوده و کاربر را اجباراً به سمت تغییر کلمه عبور پیج می برد به طوریکه بدون تغییر کلمه عبور قادر به استفاده از پیج اینستاگرام خود نخواهید بود. این کار باعث می گردد که دسترسی ربات ها به پیج به طور کامل قطع شود.

اینستاگرام در این اخطار اعلام می کند که استفاده از ربات ها خلاف مقررات اینستاگرام است و در صورت تخطی از مقررات ممکن است پیج به طور دائم غیر فعال و یا بسته شود. حال تصور کنید که صاحبان کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند چه محدودیت های شدیدی نصیبشان خواهد شد. از این رو ما همواره توصیه می کنیم که فعالیت اصلی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بر روی وبسایت خودشان باشد و حتما اقدام به طراحی سایت نمایند تا در آینده هیچ گونه مشکل و محدودیتی گریبانگیرشان نگردد.

اما بهتر است مجددا به اخطار Your Account was Compromised برگردیم. این اخطارها به صورت روزانه و قدم به قدم به کلیه پیج هایی که در حال استفاده از ربات هستند در حال ارسال است و به نظر می رسد به زودی ربات های اینستاگرام به صفحه خاطرات تکنولوژی منتقل خواهند شد. تنها باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر! چیزی را که به طور قطع می توان اعلام کرد، این است که دیگر نمی توان بر روی ربات های اینستاگرام سرمایه گذاری کرد و گرچه بسیاری از ارائه دهندگان ربات اینستاگرام ادعا می کنند با آپدیت ها و بروزرسانی های جدید، این مشکل را برطرف نموده اند اما با بررسی هایی که آی آر سوشیال" href="/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">تیم آی آر سوشیال در این زمینه انجام داده اند خلاف این ادعا ثابت شده است و تا کنون هیچ سیستم اتوماسیونی جهت جذب فالوور به صورت صحیح فعالیت نداشته و به نظر می رسد از این پس نیز نخواهد داشت.

اما جهت جلوگیری از مشاهده مجدد این خطا لازم است به طور کامل تا اطلاع ثانوی، استفاده از ربات ها را متوقف نموده و از انجام هرگونه فعالیت با سرعت غیرمتعارف خودداری کنید.

راههای جلوگیری از دریافت این پیغام

  • استفاده نکردن از وی پی ان یا نرم افزارهای گذر از تحریم آی پی در حین استفاده از اینستاگرام
  • رعایت سرعت مناسب در هنگام فالو کردن (عدم فالو بصورت انبوه در زمان کوتاه)
  • رعایت سرعت مناسب در هنگام آنفالو کردن (عدم آنفالو بصورت انبوه در زمان کوتاه)
  • رعایت سرعت مناسب در هنگام کامنت گذاشتن (عدم عدم درج کامنت تکراری بصورت انبوه در زمان کوتاه)
  • رعایت سرعت مناسب در هنگام ارسال دایرکت (عدم ارسال دایرکت تکراری بصورت انبوه در زمان کوتاه)
  • رعایت سرعت مناسب در هنگام درج پست (عدم ارسال پست تکراری و یا خلاف قوانین اینستاگرام بصورت انبوه در زمان کوتاه)
  • رعایت سرعت مناسب در هنگام درج استوری (عدم ارسال استوری تکراری و یا خلاف قوانین اینستاگرام بصورت انبوه در زمان کوتاه)

بنابراین برای رفع پیغام فعلی نیز کافیست کلمه عبور پیج خود را پس از زدن دکمه change password و یا تغییر کلمه عبور (به زبان فارسی) تغییر دهید.

پس از تغییر پسوورد، دسترسی شما به پیج مجددا باز خواهد شد و خواهید توانست از پیج خود استفاده نمائید. توجه داشته باشید که جهت جلوگیری از دریافت مجدد این پیغام، لازم است موارد ذکر شده در این مقاله را به طور کامل رعایت نمائید.

من از ربات استفاده نمی‌کنم، علت این اخطار چیست؟

این اخطار صرفا به معنای استفاده از ربات نیست، به دلایلی که هنوز به درستی مشخص نیست، اینستاگرام اقدام به فعالسازی یک دیواره امنیتی بسیار قوی در جهت محافظت از کاربران و پیج‌ها نموده است و این باعث شده است که بسیاری از کاربران بدون در نظر گرفتن بسیاری از مسائل، اقدام به انجام فعالیت‌های خلاف قوانین اینستاگرام نمایند که باعث خواهد شد پیجشان خطای Your Account was Compromised دریافت نماید.

من دکمه change password را نمی بینم

در صورتیکه دکمه “change password” و یا “تغییر کلمه عبور” در صفحه خطا قابل مشاهده نبود، کافیست به سایت اینستاگرام مراجعه نموده و سپس از طریق آن اقدام به تغییر پسوورد نمائید. به طور کلی هرگونه مشکلی در مراحل تغییر کلمه عبور و یا ورود به پیج اینستاگرام خود دارید، کافیست بر روی این لینک (ورود به اینستاگرام) کلیک کنید تا تمامی توضیحات در رابطه با نحوه ورود به پیج را مشاهده نمائید. در صورتی که کلمه عبور پیج خود را نیز فراموش کرده‌اید با مراجعه به همین لینک، نحوه بازیابی کلمه عبور را فرا گرفته و به سادگی اقدام به ساخت یک پسوورد جدید نمائید و وارد پیج خود شوید.

ضمناً در صورتی که قصد دارید بررسی هایی جهت رفع احتمالی این مشکل و سپس در صورت امکان، بازیابی پیج اینستاگرام خود را به آی آر سوشیال بسپارید، می توانید از فرم زیر درخواست خود را ارسال نمائید (پیش از ثبت فرم و پرداخت مبلغ، لطفاً تمامی توضیحات را بخوانید. مبلغ پرداختی تحت هیج شرایطی عودت داده نمی شود).

دقت داشته باشید که بررسی ها به معنای تضمین بازگردانی پیج ها نیستند و ممکن است بررسی های برخی از پیج ها به نتیجه ای نرسند که در این صورت وجه پرداخت شده قابل بازگردانی نمی باشد. ضمناً بررسی های هر پیج حداکثر 15 دقیقه انجام می گردد و صاحب پیج حتماً می بایست در حین بررسی از طریق واتساپ آنلاین باشد تا در صورت نیاز کدهای تایید لازم را ارسال نماید.

توجه داشته باشید:

  • پیج می بایست متعلق به خودتان باشد.
  • حتما شماره تلفن همراه و یا ایمیل خود را به پیج معرفی کرده باشید و حداقل به یکی از آنها دسترسی داشته باشید. اگر دسترسی ندارید، درخواست بازگردانی را ثبت نفرمایید.
  • احتمال اینکه فرآیندهای بازیابی پیج با شکست روبرو شود بالاست و به وضعیت پیج شما بستگی دارد که در این صورت امکان عودت وجه پرداخت شده امکان پذیر نیست (هزینه دریافتی صرفاً به دلیل صرف زمان جهت بررسی پیج شما و ارائه راهکارهای لازم خواهد بود و به دریافت نتیجه مثبت از بررسی ها ارتباطی ندارد).
  • این بخش ویژه پیج های دیسیبل (disable) شده نمی باشد. در صورتی که درخواست را برای این پیج ها ارسال نمائید، سفارش بدون انجام تکمیل شده تلقی می گردد و عودت وجه امکان پذیر نمی باشد.

چرا باید طراحی سایت را در برنامه خود قرار دهیم؟

هیچ اجباری در کار نیست. شما می توانید برای همیشه از صحنه بازار اینترنتی خارج شوید و نام و برند شما از ذهن ها پاک شود اما برای حضور پررنگ و بلندمدت و دائمی در بازارهای اینترنتی و فروش بیشتر لازم است بر روی پلتفرم هایی سرمایه گذاری کنید که متعلق به خودتان بوده و حتی رشد و افولش نیز به دست خودتان باشد.

شبکه های اجتماعی گرچه ممکن است در روند پیشرفت شما موثر باشند و قطعاً هم همینطور است اما به هیچ عنوان نباید به این شبکه ها وابسته شوید. همانطور که مشاهده می کنید اینستاگرام به راحتی با جلوگیری از فعالیت ربات‌ها و یا به هر دلیل دیگری، به بسیاری از کسب و کارها آسیبی جدی زد و در حال حاضر کسب و کارهایی که در فضای شخصی خودشان یعنی سایت ها نیز فعالیت داشته اند با خیالی آسوده در حال ادامه فعالیت هستند و افراد و یا کسب و کارهایی که وابسته به شبکه های اجتماعی بوده اند تنها در حال نظاره گر شکست خود در بازار هستند. بنابراین چنانچه قصد سرمایه گذاری برای حضور در میدان های رقابتی بازارهای اینترنتی را دارید، به پلتفرم هایی همچون شبکه های اجتماعی، پس از پلتفرم هایی همچون سایت جایگاه دهید تا چنانچه اتفاقاتی همچون ایجاد محدودیت از سمت ارائه دهنده شبکه ها ایجاد شد، آسیب چندانی نبینید.

اغلب افراد پس از فعالیت از طریق سایت، فعالیت‌های اصلی را در همانجا متمرکز می‌کنند و کمتر از شبکه‌های اجتماعی اقدام به جذب مخاطب و یا مشتری می‌نمایند. چرا که فعالیت از طریق سایت بسیار منعطف‌تر و وسیع‌تر بوده و به راحتی می‌توانید هر نوع استراتژی که مدنظر دارید پیاده‌سازی نمائید.

نکته قابل تامل این است که حتی با طراحی سایت مناسب و حرفه ای می توانید برای شبکه های اجتماعی خود نیز تبلیغ کنید و در واقع “با یک تیر، دو نشان بزنید”. چنانچه در زمینه طراحی سایت نیاز به مشاوره و سفارش دارید از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید تا همکاران آی آر سوشیال راهنمایی های لازم را در این زمینه خدمتتان ارائه دهند و یا به صفحه طراحی سایت مراجعه نمائید. با طراحی یک سایت حرفه ای و سئو و بهینه سازی آن جهت افزایش رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو، دیگر نگران از دست دادن جایگاه خود در بازار نخواهید بود.

چنانچه شما نیز تجربیاتی در این زمینه دارید و یا هرگونه سوالی برای شما مطرح است، کافیست از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت توسط تیم پشتیبانی راهنمایی‌های لازم در همین صفحه منتشر گردد.

مطالب با موضوع مشابه

این صفحه دارای ‫199 دیدگاه است. شما نیز دیدگاهتان را منتشر کنید.

  1. سلام خسته نباشید
    پیچ من چنچ پسورد اومد ولی رمز فراموش کردم چه راه حلی هس تا خوب بشه
    ممنون میشم کمکم کنید

  2. سلام اینستا به من اخطار داده برای تغییر پسوورد ولی پسوورد قبلی یادم نیست واینکه جمیل قبل رو هم تغییر دادم متاسفانه باید چی کار کنم

  3. سلام خسته نباشین پیج من یه ۱۰ روزی هس که بخاطر ربات دیسیبل شده نام کاربری و رمز و وارد میکنم کدی که به شمارمم ارسال میشه وارد میکنم. وارد میشه به صفحه ی تغییر رمز وقتی رمزو میزنم خطا میزنه و عوض نمیکنه که بتونم وارد شم ممنون میشم راهنمایی کنین

  4. پیج من2هفته ای میشه که اینطوری شده پسوردقبلیمویادم نیس ازطریق لینکم نمیشه برم توپیج چون بازهمین پیام میادروصحفه نمیدونم چیکارکنم پیجمم خیلی برام مهمه
    چندین باربلاک شدم آنفالوکردم اینطوری شده اگه میشه کمک کنیددرسش کنم

    1. چجوری درست کردی؟ درست شد؟ منم این مشکل رو دارم تو پیجای دیگمم نمیتونم برم

  5. سلام پیج اینستاگرام من خود به خود میزنه پوشش خبری بازخوانی نمیشه بعدش پیام میاد که خطا ممکنه صاحب حساب گذرواژه را تغییر داده باشه درصورتی که صاحب حساب خودم هستم گذرواژه را با ارسال پیامک چندین بار عوض کردم .ولی تا وارد پیجم میشم مجدد با همان مشکلات مواجه میشم و مجدد خطا میزنه خارج میشه نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید چندین ساله این پیج رو دارم با 3800فالوور متشکرم

    1. سلام پیجم چنچ پسورد میزنه اما پسورد قدیمی خودمو فراموش کردم چیکار کنم درس شه چن ساله پیج دستمه

    2. سلام پیج منم همین مشکلو پیدا کرده.. شما مشکلتون حل شد؟؟میشه لطفا ب منم کمک کنین ممنون میشم🙏

  6. سلام پیچ من بیشتر یک ماه شده بالا نمیاد خاهش میکنم درستش کنید همه راه هارو رفتم بازم نمیاد بالا

  7. سلام ،من یک پست گذاشتم که انیمیشن بو و بعضی جا ها توی فیلم لباس نداشتن و بعد از آپلود پست این اخطار رو داد you anonymously reported asha.sobhani’s account for nudity or sexual activity
    ولی پستی که گزاشتمو پاک نکردن ،فقط اخطار دادن، یعنی قراره پستمو پاک کنن یا فقط اخطاره؟

    1. احتمالا پست شما حذف شده و فقط شما پست رو میبینید. با پیج دیگه ای چک کنید.

  8. سلام اینیستای من منو انداخته بیرون و یه ارور میده و میگه اینیستای شما موقتا قفل شده است چیکار میتونم بکنم چند روز هم گذشته ولی باز نشده

    1. سلام
      بله با گذر زمان معمولا رفع میشه.
      موقتا برای چند روز با پیج کاری نداشته باشید.

    2. مال منم هی از اینستا میپره بیرون و ارور میده که شما از حساب خارج شدید ، نمیدونم چیکارش کنم

  9. سلام من گوشیم از امروز هی میزنه گوشی شما در خطره است مارک گوشیم سامسونگ a71هست نمیدونم چیکار کنم همش میگه این برنامه ویروس کش نصب کن ولی من میترسم گوشیم هک شه تازه یک ماهه هم هستی خریدم تورو خدا کمکم کنید ببینم مشکل گوشیم چیه فقط یه واتساپ توی گوشیم اینستا هم ندارم

    1. این موضوع ارتباط زیادی به هک نداره. مشکل از سمت فعالیت های خودتون هست. بابت هک شدن نگران نباشید. احتمالا فعالیت هایی که در این صفحه توضیح داده شده رو انجام دادید که این خطا رو دریافت می کنید.

  10. سلام من چند نفر رو انفالو کردم تو پیج کاریم بعد پیام داد پیج شما در خطره میخواهم رمز و عوض کنم اما همش میگه رمز شما اشتباه است در حالی که رمز تو حافظه گوشی سیو بوده و مطمعنم درسته لطفا راهنمایی ام کنید که چیکار کنم ممنونم🙏🙏

    1. مال منم همون طوری شده انفالو کردم بعد اخطار دا هنوز نتونستم درست کنم . لطفا کمک.🙏🙏

    2. بعلت انفالو نمودن نمیتونم وارد پیجم بشم وهی ارور درخطر میدهدلطفا راهنمایی فرمایید باتشکر در ضمن ایمیل وپسوردم فراموش کردم

    3. منم با اپ نتونستم رمزم رو بزنم هی ارور میداد. از سایت اینستا رفتم درست شد

    4. سلام
      گوشی منم امروز change password هی میاره بعد پوشه ها هم بازخوانی نمیشه
      چون قبلش زیاد لایک کردم پیج هارو
      الان چیکار کنم
      تموم مراحل هارو هم میرم نمیشه

  11. سلام برای من پیغام change password میاد و من پسورد قدیمی رو درست میزنم اما میگه پسورد قدیمی اشتباهه
    بااینکه با همین پسوورد من با تلفن دیگه لوگ این میشم و مجددا پیغام تغییر پسوورد رو دریافت میکنم
    دلیلش چیه؟ چیکار باید کنم؟

    1. سلام
      برای بنده هم همینطور شده…برای شما مشکلتون حل شد… لطفاً راهنمایی کنید

    2. دقیقا مال منم اینجوری شده مشکلتون چجوری حل شد به منم بگین

    3. من مشکلم حل شد
      برین از اول بخواین داخل پیج سیم پسورد رو ذخیره رو گوشیو بزنید
      بعد براتون فراموش کردن پسورد رو میاره
      ارسال ایمیل
      بعد از طریق ایمیل رمز رو تغییر بدین و بعد از تغییر خود به خود وارد حساب میشه

  12. سلام
    من تو یه روز ۵۰۰ نفر آنفالو کردم بعد برام اخطار میاد که پیج شما در خطره من هم
    پسورد قبلی رو وارد میکنم بعد پسورد جدید رو وارد میکنم بعد وارد صفحه جدیدی میشه بعد نام پیج و پسورد جدید رو وارد میکنم بعد که میخوام وارد پیج بشم هر چقد که صبر میکنم وارد نمیشه چند بار هم این کار رو انجام دادم میشه راهنمایم کنید
    ممنون

    1. سلام منم دقیقا همین مشکل دارم نزدیک به ۲۰۰۰ نفر را آنفالو کردم و میزنه پوشش خبری بازخوانی نمیشود و ایمیل یا شماره موبایل هم وارد میکنم باز هم همین اخطار میاد برام

  13. من پسوردم یادم رفته و این اخطار میده فراموش کردن رمز ک میزنم اس میاد میره تو پیج باز میپره این اخطار میاد نمیدونم رمز قبل چه جوری پیدا کنم

    1. سلام
      اقا من اصن از هیچ برنامه ای استفادع نمیکنم
      فقط استوری میزارم خودم کسیو هم انفالو یا فالو نکردم
      الان پیغام میاد میخوام رمزمم عوض کنم رمزمم میزنه میگه اشتباهه
      ریست رمز میزنم لینک لاگین میفرسه
      تغییر پسورد برام نمیفرسه
      چیکار باید بکنم؟

  14. سلام الان دوماهه پیجم همین پیغام‌ your account was compromised میده هرچی هم پسورد عوض میکنم نمیشه واسم لینک‌میاد ولی روش کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیفته یا اینکه میره تو یه پیج دیگم باید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید

    1. سلام پیچ شما درست شد ؟؟ چون الان پیچ من بیشتر از یک ماه بالا نمیاد میخام بدونم امکانش هست دیگ فعال نشه

  15. پیج من الان چند وقته که هر روز این پیام و میده،، 😭امروز هم چندین بار پشت سر هم این پیام و داد،امروز مجبور شدم بالای ده بار پسوورد عوض کنم، 🙄بعد از نیم ساعت باز همونطوری میشد،. بنظرتون مشکل از چیه🤔🤔🤔، و باید چیکار کنم؟ خودم تصمیم گرفتم تا فردا عصر سراغ اکانتم نرم تا ببینم چی میشه، آخه پیجم کاریه، و واسه بیزینسمه اگه میشه راهنماییم کنین🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    1. سلام
      بهتر هست مدتی از پیجتون استفاده نکنید.
      فعالیت های اسپمی هم که گفته شده انجام ندید.

    2. سلام ببخشید منم مشکل شما رو پیدا کردم، درست شد مال شما؟ خیلی ناراحتم

    3. من مشکلم حل شد بخاطر دو ادمین بودن بوده، ادمین دوم فعلا به پیج سر نمیزنه، درست شده، دو تا اکانت هم داشتم که شماره هاش و ایمیلش با این اکانتم یکی بود اونا رو هم پاک کردم، فعلا درست شده،

    4. ایمیل دو پیج نمیتونه مشابه باشه دوست عزیز.
      البته این موضوع در مورد شماره صدق نمیکنه.

    5. سلام پیج منم همینجور شده بود بالای صد نفر انفالو کردم زد پسورد به اشتراک گذاشین مجبور میکرد رمز عوض کنم رمز درست میزدم میزد اشتباهه رفتم از اول پیج وارد کردم پسورد نزدم پایین زده گذرواژه رو فراموش کردین بزنین روی جیمیل پشتیبانی لینک میفرسته میتونین پسورد رو ریست کنین گذرواژه جدید بزارین وارد شین

  16. مشکل کنم همینه میگه پیجت در خطره، بعد چند روز که زیاد انفالو میکردم اینجور شد. حالا نمیدونم چکار کنم….

    1. .بعد از اینکه زدی یکم وایسا نتت ضعیفه . منم پسوردقدیمیمو یادم نیس اگ راهکاری بلدی ک درست شه و دیگ اون اخطار نیاد ب منم بگو لطفن

  17. سلام
    منم پیجم ارور میده که در معرض خطره اما هر چی رمز قدیمی میزنم میگه اشتباس در صورتیکه افزودن حساب رو میزنم با همون رمز قبلی وارد میشه اما واسم هیچی رو بالا نمیاره و همش همون پیغام میاد چیکار کنم ؟

  18. سلام خسته نباشید برای من هم این مشکل پیش اومده از دیروز یهویی دیدم اخطار اومده که پیجم تو خط افتاده این پیج کارم و خیلی مهمه بدام رمزمم فراموش کردم لطفا راهنماییم کنید

  19. سلام وقت بخیر امروز حساب اینستاگرام من دچار مشکل شده پسورد کاربری رو فراموش کردم همینطور آدرس ایمیلی که دادم غیرفعال شده شماره موبایل رو وارد می کنم یه لینک ارسال میشه ولی وقتی روی لینک ضربه می زنم دوباره این پیغام میاد چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    اینستاگرام می گوید پیج شما در خطر است ، پسوورد را تغییر دهید !

  20. اقاوخیلی وقته مال من اینجوریه
    بابا اخه چه وضعشه
    چرا هیچ تغییری ایجاد نمیشه

  21. 4 آذر 1399 در 19:25

    سلام ببخشید من پیجم همینطورشده و پسورد روفراموش کردم و روی فراموش کردن پسوردمیزنم و ایمل ک ارسال میشه برام برای پیج های دیگم هستش و مال این پیجم ایمل نمیاد. من چکارکنم

  22. سلام خستہ نباشین،امروز ھمین اتفاق واسم افتاد من با اینکہ پسوردمو تغییر دادم ولی بازم داخل نمیرہ و بطور خودکار تو پیج دومم گیر کردم ھیچ نشانی از بازگشت بہ پیج اصلیم پیدا نمیکنم با اینکہ بہ درخواست اینستا پسوردمو عوض کردم لطفا راھنمایی کنید دوستم

  23. سلام منم اینجوری شدم هرکاری میکنم درست نمیشه از هیچ برنامه ای که افزایش فالوور داره هم استفاده نکردم ولی یکی از پستامو به تعداد زیادی آدم تویه مدت کمی ارسال کردم میتونه دلیلش این باشه؟
    آیا بعد مدت زمانی درست میشه؟

    1. سلام
      بله یکی از دلایل همینه.
      قاعدتا باید درست بشه اما فعلا اینستاگرام دچار یک باگ شده.

  24. با سلام برا من هم همین خطا رخ داده است و برای تغییر رمز هم رمز قبلیمو فراموش کردم ک با ارسال پیامک ک برای من وارد میشود دوباره وارد میشم ولی همون مثله قبلی خطا میده لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام من 300 نفرو پشت سرم هم انفالو کردم که یدفعه این اخطار برام اومد و رمزمم یادم نیس و هر چی میزنم میگه ایمیل اشتباهه و برام پیام هم.میاد ولی نمیتونم رمزو عوض.کنم.به محض اینکه وارد صفحه میشم دوباره این اخطار میاد الان 12 روزه پیجم درست میشه یا نه اخه من اینستام جوریه که رمزم یادم.نیست همیشه وقتی میخواستم وارد بشم برام کد ارسال میشد الانم ارسال میشه ولی نمیتونم کاری بکنم لطفا کمکم کنید ممنون میشم

  25. سلام من زیاد فالو کردم الان هم همین تصویری که گذاشتید میاد میگه پسورد قبلیتو بزن پسورد جدید پسورد جدیدی که زدی رو دوباره بزن منم پسوردم یادم رفته الان همون کاری که گفتیدو زدم لینکی اومد منم زدم رو لینک رفت دوباره همون تصویری که گذاشتید اومد اصلا دیگه کارم نمیکنم پیجم مهمه لطفا کمکم کنید.😔😔😔

  26. سلام همین ذپیام روی اینستا من بخاظر فالو و ان فالو هست هر چقدرم میحام پسورد عوض کنم نمیشع رمزمم یادم نیست وقتی هم شماره وارد میکنم د لینک میاد بی فایده است چند دوز باید صبر کنم تا درست بشه

    1. سلام
      اینستاگرام روی پیج شما حساس شده. زمان رفعش مشخص نیست. باید سعی کنید مدتی از پیج استفاده نکنید.

  27. سلام ببخشید من هم همین اخطار اومده و کلا پیج اینستام فقط رو همین صفحه بازه
    و برای تغییر پسورد هم رمز قدیمی را فراموش کردم ک وقتی forget رو میزنم مجدد برمیگرده به همین صفحه
    و از طریق سایت اینستاهم ک میرم باز همین صفحه میاد
    شمارمم اینجا براتون ثبت کردم ولی چیزی برام نیومده تاحالا

    1. سلام
      بله اینستاگرام دچار تغییرات شده و هنوز روش رفع جدیدی کشف نشده، به محض کشف شدن در همین صفحه اطلاع رسانی میکنیم.

    2. سلام خسته نبشید برای من هم همین مشکل پیش اومده خواستم بپرسم شما راهی پیدا کردید برای این مشکل اگه پیدا کردید ممنون میشم به منم بگید

    3. سلام منم الان این مشکلودارم.رفع شدمشکلتون ؟؟میتونیدکمکم کنید؟

  28. سلام من پیجم به دلیل پی ام های تکراری ربات فرض شده است چکنم درست شود

    1. سلام
      توضیحات لازم در همین صفحه داده شده.

  29. سلام برای من همچین اروری میده ولی چنج پسورد میزنم هیچ چیزی انجام نمیشه و برمیگرده همونطوری ،چیکار کنم پیج کاریم بود

    1. سلام
      در صورتی که قصد دارید پیج شما به طور اختصاصی بررسی بشه، فرم همین صفحه رو تکمیل بفرمایید.

  30. سلام ببخشید من پیجم همینطورشده و پسورد روفراموش کردم و روی فراموش کردن پسوردمیزنم و ایمل ک ارسال میشه برام برای پیج های دیگم هستش و مال این پیجم ایمل نمیاد. من چکارکنم؟

    1. سلام
      در صورتی که قصد دارید پیج شما به طور اختصاصی بررسی بشه، فرم همین صفحه رو تکمیل بفرمایید.

  31. سلام من چنج پسورد رو میزنم و برام لینک میفرسته، ولی با اون لینک هم پیجم بر نمیگرده و دوباره تو همین صفحه میاد. چکار کنم 😔

    1. سلام
      توسط فرم همین صفحه درخواستتون رو ثبت کنید تا پیج شما به صورت اختصاصی بررسی بشه.

  32. سلام وقت بخیر.چندروزپیش نتونستم واردپیج اینستاگرامم بشم.پیجم هست ولی خودم نمیتونم وارد بشم.گذرواژه راهم که واردمیکنم میزنه گذرواژه اشتباهه.وقتی هم که گزینه گذرواژه رافراموش کردید رامیزنم گزینه ارسال ایمیل میاد.روی ارسال که میزنم مینویسه ایمیل ارسال شد.اما ایمیلی برام نمیاد.لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      پوشه اسپم ایمیل رو هم بررسی کنید.
      در صورتی که ایمیل دریافت نشده احتمالا ایمیل رو اشتباها به پیج دادید.
      اگر به پیج شماره ای دادید و با اون شماره پیج های دیگه ای هم ساختید باید یک سری از روشها رو به کار ببرید تا شانس بازگشت پیجتون وجود داشته باشه.
      در صورتی که قصد دارید این مورد توسط ما انجام بشه لطفا فرم این صفحه رو تکمیل کنید.

  33. سلام استاد از منم دقیق همین میاد چند وقته قطع شده شما پیوی تلگرامتو بده پیام بدم منو راهنمای کنی مرسی

    1. سلام
      لطفا از فرمی که در همین صفحه قرار داده شده جهت ثبت درخواست استفاده کنید.

    2. سلام،میشه کمک کنین!من نمیخام اصلا برم رو این پیجه ولی از رو صفحم حذف نمیشه که وارد یه پیج دیگه بشم چیکار کنم؟

    3. سلام
      از طریق تنظیمات گوشی، اینستاگرام رو به طور کامل clear data بزنید و مجدد با پیج سالمتون لاگین کنید.

    4. میزنه پوشش خبری بازخوانی نشدوبعدش واردیه صفحه دیگه میشه ک پسوردقدیمی میخوادمنم یادم نیست هزچی میزنم خطامیده پیجمو لازم دارم

    1. سلام
      لطفا از فرمی که در همین صفحه قرار داده شده جهت ثبت درخواست استفاده کنید.

  34. سلام درس است من هم توی زمان کوتاه انفالو کردم هم از رباط استفاده کردم
    حالا میخوام برم تو پیج دقیقا با همین چیزایی که گفتین روبه رو میشم میرم داخل اینستا همین پیام میاد بعد وارد مرحله بعدی که میشم هم پسورد قبلی رو میخواد هم پسورد جدید رو میخواد حالا هرچی که پسورد قدیمه رو میزنم قبول نمیکنه میزنه اشتباه
    مشکل چی هست

  35. سلام ببخشید برا منم همین مشکل پیش اومده میخوام رمزمو تغییر بدم میزنم فراموشی رمز بعد ی کدی میره به ایمیل خیلی قدیمیم که اصلا انگار از بین رفته من به پیجم واقعا نیاز دارم میشه کمک کنید مرسی

    1. سلام
      اگر به ایمیل تون دسترسی نداشته باشید نمیتونید پیج رو بر گردونید. مگر اینکه شماره موبایل خودتون رو به پیج متصل کرده باشید و احتمال بازگردانی بالا بره.

    1. سلام
      لطفا از فرمی که در همین صفحه قرار داده شده جهت ثبت درخواست استفاده کنید.

  36. سلام
    این پیام برای من اومده گذرواژه قدیمی رو یادم رفته چجوری میتونم گذارواژه قدیمی رو پیدا کنم تا رمز جدید وارد کنم

    1. سلام
      میتونید از بخش فراموشی رمز عبور اینستاگرام استفاده کنید.

  37. سلام. من هرکاری میکنم درست نمیشه و دوباره بر میگرده توی صفحه اولش. میشه کمکم کنید؟

    1. سلام
      لطفا از فرمی که در همین صفحه قرار داده شده جهت ثبت درخواست استفاده کنید.

  38. سلام،من تغییر رمز رو میزنم و بخاطر اینکه رمزرو یادم نیس فراموشی میزنم،بعد لینکی ک واسم ارسال میشه رو کلیک میکنم،ولی پیام میده ک رفرش ناموفق بود و اوکی نمیشه،چ کنم؟؟؟

    1. سلام
      لطفا از فرمی که در همین صفحه قرار داده شده جهت ثبت درخواست استفاده کنید.

  39. سلام من فراموشی رمز رو میزنم بعدش یه کد به ایمیلم ارسال میشه ولی من اون ایمیلو نساختم شایدم ساختم ولی یادم نیست الان چطوری باید به اون ایمیل دسترسی داشته باشم خواهشا کمکم کنید اون پیجم کاری بود😔

    1. سلام
      اگر به ایمیل دسترسی نداشته باشید بازیابی اکانت ممکن نیست متاسفانه.

  40. سلام ازدبشبه همین وارداینستامیشم باکلمه پیج شماب خطرافتاده است روبرومیشم البته ب انگلیسی بعدوقتی روگذراواژه جدیدمیزنم اولیشوگذرواژه قدیمیومیزتم اون دوتاروهم گذرواژه جدیدموولی نمیادمینویسه گذرواژه قدیمی تان رااشتباواردکرده ایدلطفادوباره امتحان کنید
    لطفاراهنماییم کنیدنمیدونم بایدچیکارکنم

    1. سلام
      در صورتی که در بازیابی مشکل دارید لطفا با ما در ارتباط باشید.

    2. سلام منم همینجوری شدم، مشکل شما جگونه حل شد؟

  41. سلام من فرموشی رمزو میزنم لینکش میاد ولی دوباره همین صفحه که رمز قدمی و جدید میخواد باز میشه دوبار هم لینک از یه شماره شخصی اومد ممکنه پیج هک شده باشه ؟؟؟

    1. سلام
      اون شماره شخصی نیست. شماره های سیمکارتی مخابرات هست و خطری وجود نداره.

  42. سلام خسته نباشین من وقتی وارد پیج اینستاگرامم میشم با این پیام که پیج شما به خطر افتاده روبه رو میشم و اینستام باز نمیشه درصوتی که نه تاحالا از ربات استفاده کردم نه چیزی وقتیم تغییر رمزی که ازم میخواد رو انجام میدم یه لینک به جیمیلم فرستاده میشه ولی وقتی میرم جیملیمو چک میکنم میبینم چیزی نیست میشه لطفا راهنمایی کنید من چیکار کنم این خیلی مهمه

    1. سلام
      قاعدتا نباید مشکلی باشه. در صورتی که مشکلی در بازیابی دارید لطفا با ما در ارتباط باشید تا با هزینه اندک بازیابی برای شما انجام بشه.

  43. سلام
    از دیشب وارد اینستا میشم
    اما پیغام پوشش خبری بازخوانی نمیشود را میدهد
    و بعد وارد صفحه سفید رنگی میشه
    که نوشته
    متاسفانه درخواست شما را نمی‌توانیم انجام دهیم… لطفا دوباره انجام دهید…
    مشکل چی هست؟؟؟؟
    ساعت، ریستارت، پاک‌کردن کش رو انجام دادم درست نشد

  44. مال من هم همین خطا رو میده رمز قبلی و جدید رو میدم میره یه صفحه دیگه میگه یوزرنیم و رمز رو بزن میزنم میگه اشتباه است چیکار کنم؟؟؟؟

    1. سلام
      باید پسووردتون رو با روشی که برای تغییر پیوورد گفتیم تغییر بدید.

  45. سلام
    من هر چی میزنم میگه رمز قدیمیه درست نیست وقتیم میزنم لینک بیاد اینو میاره
    Thanks!please check _******_@q*****.site for a link to reset your password
    نمیدونم چیکار کنم☹

    1. دقیقا همین مشکل برا من پیش اومده نمیدونم چیکار کنم سه روز صبر کردم بازم نشد

    2. سلام من رمز قبلی و فراموش کردم وقتی هم بهم لینک میده باز نمیشه و باز صفحه قبلیم میاد چیکار کنم

  46. سلام
    من تا میزنم رمز عوض کنم میزنه رمز قبلی شما اشتباه هست بعد ت میزنم که از طریق جیمیل برم میبینم جیمیرمم عض شده.
    چکار بکنم؟

    1. با سلام خدمت شما
      برای تغییر رمز باید به شماره یا ایمیلتون حتما دسترسی داشته باشید.

  47. سلام.اینستا گرام من اخطار میده که پیچ شما به خطر افتاده باید پسورد عوض بشه منم میخوام عوض کنم میگه رمز قبلی اشتباه بعد که گزیمه فراموش کردن و میزنم یه چیزی برام اس ام میشه از طرف فیس بوک(https://ig.me/b0P400000000000)مثل این که میزنم روش میاد روی صفحه اینستا ولی هیچ اتفاقی نمیفته

    1. با سلام خدمت شما
      جهت حل مشکل میتونید از طریق لینک زیر همکاران ما راهنمایی بگیرید:
      رفع اخطار پیج و ورود به اینستاگرام

      ضمنا آدرسهای ارسالی از سمت اینستاگرام یا فیسبوک و یا کدهای دریافتی رو به هیچ وجه در ملا عام و یا فضاهای عمومی قرار ندید زیرا با این آدرسها قادر به ورود به اکانت شما هستند.

    2. سلام پیج منم همینطوری شده میخواستم ببینم مال شما مشکلش چطوری رفع شد؟دوسه روز زمان میبره تا درست بشه؟؟

  48. سلام خسته نباشید پیج من سه ماه پیش بخاطر هشتگهای تکراری زیاد و نابجا شدوبن شد و بعد از دو هفته فعالیت نکردن رفع شدو بن شد.ولی الان پستهام تو صفحه اکسپلور نمیرن و فالو آنفالو هم نمیتونم انجام بدم کلافه شدم بخدا باید چیکار کرد؟

    1. با سلام خدمت شما
      در همین مقاله نکاتی رو در رابطه با جلوگیری از دریافت خطا ذکر کردیم که لازم هست رعایت بشن.
      برای رفتن پستها به اکسپلور می بایست حتما دارای فالوورهای واقعی به تعداد بالا باشید و یا پست شما به میزان بالا لایک و ویو واقعی و نه فیک دریافت کرده باشه. در مقالات قبلی در این مورد توضیحات کاملی دادیم.

  49. سلام
    چرا اکانت من میزنه پوشش خبری بازخوانی نمیشود بعد میرود قسمت داغییر رمز بعد میخوام عوض کنم رمزم روبعد میدنه رمز قبلیتان اشتباه است دلیلش چیه
    از طریق گوگل هم عوض کردم رمزه رو بعد امتحان کردم باز همینه میگه

  50. دوست عزیز من از ربات استفاده نکردم ولی این پیام اومد و نمی تونم به اینستا برم برای تغییر رمز هم باید رمز قبلی یادم باشه که بدبختانه نیست ،وقتی گزینه فراموشی رو میزنم به تلفنم یک آیدی مانند میده که میگه اگه اینو بزنی وارد اینستا میشه منم هم میزنم واردم میشم ولی بعد یکی دوثانیه دوباره همون پیام قبلی ،لطفا بگیییییییییید چه کنننننننننممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. با سلام خدمت شما
      جهت بازیابی رمز و یا آشنایی با روش های مختلف ورود به اینستاگرام میتونید به این صفحه از سایت مراجعه کنید.

  51. سلام من اکانت اینستاگرامم شخصی هست فالویاب و این چیزا هم هیچییییی ندارم فالوورم و فالویینگ همه دوستام هستن و خصوصی
    اما دو روزه این پیام برام میاد پسورد عوض می‌کنم باز وارد میشم بی هیچ مشکلی ولی بعد چند دقیقه دوباره این پیام میاد
    خسته شدم از پسورد عوض کردن اخه مشکل کجاست باید چیکار کنم ؟؟؟
    ممنونم

    1. با سلام خدمت شما
      اگر به صورت مداوم این اخطار رو دریافت می کنید پیشنهاد میکنیم تمامی موارد توضیح داده شده در سایت رو رعایت کنید.
      هنوز دلیل قطعی برای این مشکل مشخص نشده.

  52. من همش این پیغام رو دریافت میکنم رمز قبلی هم فراموش کردم اون گزینه forgot password هم میزنم یه لینک اس ام اس میکنه که رو اون لینک میزنم دوباره میام جای اول که این پیغام رو نشون میده چکار کنم ؟؟😣

    1. با سلام خدمت شما
      تغییر رمز رو یکبار از طریق مرورگر انجام بدید و تست کنید.

  53. سلام خسته نباشید
    اینستاگرام به من پیامcompromisedداده ومن متاسفانه رمز قبلیمو یادم نیست از طریق سایت هم که اقدام میکنم و همچنین خود قسمت forgetکه مرحله بعد این صفحست ایمیلمو نمیشناسه و به گوشی که لینکو ارسال میکنه وقتی روی لینک میزنم دوباره وارد صفحهcompromisedمیشم لطفا جواب بدید

    1. با سلام خدمت شما
      لطفا لینک ارسال شده به گوشی خودتون رو با استفاده از مرورگر دسکتاپ (رایانه) باز کنید و مجددا امتحان کنید.

    2. منم همین مشکلو دارم فقط ایمل ندادم و با شماره میخوام وارد بشم ولی وقتی اس ام اس میاد و میخوام وارد لینک بشم و رمزمو تغییر بدم باز برمیگرده به اون قسمت که اخطار داده اینستای شما در خطر است. کمکم کنید

  54. سلام . هر کاری می کنم رمز عوض نمیشه اینستا میگه ایمیل دادم وقتی چک میکنم میبینم چیزی نفرستاده حالا چیکار کنم؟

    1. با سلام خدمت شما
      لطفا بررسی کنید که دقیقا پیام به ایمیل شما ارسال میشه یا خیر. ممکن هست ایمیلی که شما بررسی میکنید با ایمیل داخل پیج متفاوت باشند.
      ضمنا پوشه spam ایمیل رو هم حتما بررسی کنید.

  55. برای رفع اخطارع حساب شما ب خطر افتادع وقتی پسوردمو عوض میکنم باز میاد که دوباره پسوردتو عوض کن ،درست شدنی هست ؟

    1. با سلام خدمت شما
      بله این مشکل در صورت رعایت کلیه مواردی که در این صفحه توضیح داده شده، قابل حل هست.

  56. سلام این پیام برای من اومده واینکه شخص دیگری هم پسورد منو داره آیا این پیام به علت استفاده اون شخص از اکانتم هست؟یا به خاطر نصب آنفالو یاب؟
    باتشکر

    1. با سلام خدمت شما
      به هر دو دلیل می تونه این اتفاق بیفته و قابل تشخیص نیست که چه کاری باعث دریافت این اخطار شده. لازم هست تمامی موارد گفته شده رو رعایت کنید تا این خطاها رو به حداقل برسونید.

  57. سلام خسته نباشید ممنون از اطلاعات عالیتون
    من یه پیج کاری دارم
    و امروز شانسی به ایمیل پیج اینستاگرامم سر زدم و یه ایمیل از طرف اینستاگرام داشتم که برای یک ماه پیش بود با این محتوا:
    we got a request to reset your instagram password
    if you ignor this massage….
    _
    در حالی که من اصلا یک ماه پیش درخواست تغییر رمز نداده بودم.میخواستم بدونم برای چی هست این؟

    1. با سلام خدمت شما
      ممکن هست افرادی قصد نفوذ به پیج شما رو داشتند و یا قصد ترساندن شما رو دارن که این درخواست هارو ارسال میکنن. تا زمانی که به تلفن همراه شما و یا ایمیل شما دسترسی نداشته باشند جای هیچ نگرانی نیست و از این ایمیل ها بگذرید و بلافاصله حذف کنید.

  58. سلام
    من قبلا از نرم افزارهای فالوور یاب استفاده میکردم
    الان خیلی وقته که استفاده نمیکنم و چندبار هم پسووردم رو عوض کردم به همراه ایمیل و شماره موبایل
    اما همچنان هر روز که وارد اینستاگرام میشم میبینم کسایی رو فالو کردم که کار من نبوده

    1. با سلام خدمت شما
      به این دلیل هست که در دوره ای که از اپلیکیشن ها یا ربات های موردنظر استفاده میکردید، اون ربات ها اقدام به فالو کردن فالوورهایی میکردند که پرایویت بوده و شما رو تایید نمیکردند و الان پس از مدتها اون فالوورها شما رو اکسپت کردند. در واقع چنانچه مدت زیادی از نرم افزارهای مشابه استفاده کرده باشید لازم هست مدتی شامل چنین چیزهایی باشید و طبیعی ست.

  59. عذر میخوام چرا اینستا اجازه ی ورود به پیج رو همچنان نمیده با اینکه همه ی موارد رو رعایت کردم . ممکنه بعد چند روز پیج خودش مجددا فعال بشه چون میتونم وارد بشم ولی بعد ارور میده که پیج در خطر هستش و رفرش نمیشه؟

    1. اینکه همیشه به محض ورود مجددا اخطار میگیرید رو باید ریشه یابی کنید. حداقل کاری که لازم هست انجام بدید این هست که تمامی موارد گفته شده رو رعایت کنید. حتی مواردی که فکر میکنید ممکن هست بی تاثیرند. خصوصا مواردی همچون نرم افزارهای تغییر آی پی.

  60. سلام من رمز وایمیل رو درست میزنم ولی میره تو اینستا باز بک میخوره میره بیرون
    چی کار کنم
    لطفا جواب بدید.

    1. با سلام خدمت شما
      همانطور که قبلا هم در پاسخ به کاربران عزیز عرض شد اگر وارد پیج میشید و مجددا بلافاصله این خطا رو میبینید و مجبور به تغییر مجددا پسوورد میشید لازم هست به نکاتی که در این صفحه گفته شده توجه کنید و این نکات رو تماماً بکار ببرید. در غیر اینصورت موقتا میتونید از نسخه تحت وب اینستاگرام استفاده کنید تا میزان حساسیت ها کاهش پیدا کنه.

  61. همه ی نکات رو رعایت کردم اما نمیتونم وارد لینک بشم وقتی لینک رو میزنم میگه رمز قبلی و جدید رو وارد کن. از وب هم نتونستم وارد بشم. اگه بلاک موقت شده باشه چجوری رفع میشه ؟ عذر میخوام بابت سوالات زیاد

    1. پس از کلیک بر روی لینک لازم هست با وارد کردن لینک قدیم و لینک جدید، کلمه عبور خودتون رو تغییر بدید. چنانچه رمز قدیم خودتون رو فراموش کردید پیشنهاد میکنم مطابق توضیحات صفحه ورود به اینستاگرام ، رمز خودتون رو بازیابی کنید و مجددا امتحان کنید.

  62. الان من پیج رو میتونم در حد چند ثانیه ببینم حتی نوتیف دایرکت هام رو میبینم ولی این ارور رو میده. تا چند روز نباید از اینستا استفاده کنم ؟ چون هیچکدوم از لینک ها وارد نمیشه. ممنونم از پاسخ گوییتون

    1. اگر وارد پیج میشید و مجددا بلافاصله این خطا رو میبینید و مجبور به تغییر مجددا پسوورد میشید لازم هست به نکاتی که در این صفحه گفته شده توجه کنید و این نکات رو تماماً بکار ببرید. در غیر اینصورت موقتا میتونید از نسخه تحت وب اینستاگرام استفاده کنید تا میزان حساسیت ها کاهش پیدا کنه.

  63. سلام خسته نباشین. اینستای من Your Account Was Compromised این ارور رو میده و من هم رمز رو فراموش کردم هر چی هم درخواست رمز میفرستم و برام لینکش میاد نمیتونم وارد بشم . باید چیکار کنم ؟

    1. با سلام خدمت شما
      قاعدتا نباید مشکلی باشه و لینک دریافتی رو با مرورگرهای مختلف باز کنید و امتحان کنید. هر لینک ایجاد شده پس از زمان خاصی منقضی می شه که لازم هست لینک جدید دریافت کنید. تقاضای بیش از حد دریافت لینک هم میتونه باعث بلاک شدن موقتی و یا حتی دائمی اکانت شما بشه.

  64. سلام
    وقتتون بخیر
    در قسمت login activity گوشی خودم رو مینویسه اما مکانش، مکان زندگی من نیست
    گاها همون اصفهان که درست هست رو مینویسه
    اما گاها تهران،مهیار،قم و… رو مینویسه
    از طرفی چند نفر جزو فالوئینگم بودن که من فالو نکرده بودم اما پستی لایک و… نشده
    و اینکه به ایمیلم هم پیامی داده نشده که کسی وارد شده باشه
    در تلگرام هم فقط دستگاه خودمه اما فقط مینویسه ایران و اطلاعات دیگه مثل اصفهان، ایران رو نمینویسه
    ایا هک شدم؟

    1. با سلام خدمت شما
      اگر قبلا از رباتها استفاده میکردید و یا اطلاعات ورود پیج رو به اپلیکیشنی سپردید، احتمالا این فالوورها توسط اون سیستم‌ها فالو شدند.
      در رابطه با لوکیشن موردی نداره، لوکیشن ها با توجه به نوع isp و ip تغییر میکنند و ممکن هست شهرهای مختلف رو نمایش بدن که جای نگرانی نیست.

    2. اینستای من خطای حساب شما به خطر افتاده است را میدهدو رمز قبلی خودرافراموس کرده ام .۰

  65. سلام وقت بخیر
    امروز صبح اینستاگرام برای منYour Account Was Compromised

    فرستاد منم رمز عوض کردم صفحه بعدی صفحه loginک میاد من رمز جدید و رمز قبلی هر دو تست میکنم ولی درست نمیشه

    1. با سلام خدمت شما
      در حین ورود دقیقا چه اتفاقی می افته؟ چه خطایی دریافت می کنید؟ اگر خطای اشتباه بودن پسوورد رو دریافت میکنید می بایست از یکی از روش هایی که مطرح کردیم پسوورد رو بازیابی کنید.

  66. سلام . من چند روزی هست این مشکل دارم خب من این کادر تغییر میاد منم گذرواژه قدیمی و جدید رو به درستی میزنم تغییر هم میکنه اما باز هم این کادر تغییر رمز میاد نمی تونم دسترسی به اینستاگرام داشته باشم خواهشا واضع و روشن بگید چیکار کنم؟

    1. با سلام خدمت شما
      اینکه تغییر رمز رو انجام میدید و مجددا این پیغام ظاهر میشه میتونه دلایل مختلفی داشته باشه. لازم هست کلیه مواردی که در این صفحه توضیح داده شده رو تماما رعایت کنید.

  67. سلام این پیغام یک روزی هست که برای من میاد و وقتی گزینه تغییر رمز رو میزنم از من رمز قدیم و رمز جدید میخواد.من رمز قدیم رو وارد میکنم و رمز جدید رو هم وارد می کنم بعد صفحه loge in میاد.ایمیل یا نام کاربری ام رو وارد می کنم ولی وقتی رمز جدید رو وارد میکنم میگه رمز شما اشتباه است و وقتی رمز قدیم رو وارد میکنم هیچ اتفاقی نیفتاده و صفحه همون جوری باقی میمونه.لطفا کمکم کنید دیگه نمی‌دونم چیکار کنم

    1. با سلام خدمت شما
      پس از تغییر رمز قاعدتا می بایست با رمز جدید وارد بشید. اشتباه بودن رمز جدید به این معناست که شما رمز را هنوز تغییر نداده اید و یا به اشتباه تغییر داده اید. برای بازیابی رمز فراموش شده می توانید از این مطلب راهنمایی های لازم را دریافت نمائید: بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام

  68. سلام. پیج کاریم همین پیغام رو میده میخواستم ببینم اگه چن روز تو پیج فعالیت نکنم اوکی میشه؟ میترسم تغییر رمز بزنم پیج مشکل پیدا کنه یا اصلا بالا نیاد.

    1. با سلام خدمت شما
      خیر با عدم فعالیت مشکل حل نمیشه. تنها راه ناپدید شدن این پیغام، تغییر رمز هست و تغییر رمز هیچ مشکلی برای پیج ایجاد نمیکنه. تنها کافیست در تغییر رمز دقت لازم رو به کار ببرید.

  69. سلام خسته نباشید من درخواست بازیابی حساب اینستام رو به اینستا دادم یعنی رفتم مرکز راهنمایی اینستا و درخواست دادم چند تا کادر اومد داخل کادر اول اسم و فامیلم رو نوشم کارد دوم نوشته یوزنیم من فک میکنم منظورشون آدرس پیجم باشه اما پیجم رو ک میزنم یه نوشته میاد ک وب شما درست نیس میشه کمک کنین بگین باید داخل کادر دوم چی بنویسم ممنون میشم

    1. با سلام خدمت شما
      همونطور که قبلا خدمتتون عرض شد برای بازگردانی پیج های غیرفعال شده لازم هست آموزش های مرتبط رو از طریق گوگل جستجو کنید. چون در سایت ما تا این لحظه آموزش بازگردانی اکانتهای دیسیبل شده قرار نگرفته.

  70. سلام خسته نباشید من میخواستم درخواست بدم به اینستا همه ی مراحلش رو هم طی کردم فقط یه قسمت هست ک یوزنیم میخاد من پیجم رو میزنم میگه وب شما در دسترس نیست میخواستم ببینم باید چی بزنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. چه درخواستی قصد دارید به اینستاگرام ارسال کنید؟

    2. پیجم دیسیبل شده درخواست دادم برای بازیابی حسابم توی درخواستی ک دادم کادر اول اسم و فامیلم رو وارد کردم کادر دومم هم یوزرنیم میخاد منم پیجم رو وارد کردم اما به نوشته میاد ک آدرس وب شما درست نیس میخواستم بپرسم چی باید داخل کادر دوم وارد کنم راهنمایی کنیین لطفاً

    3. برای بازگردانی پیج های غیرفعال شده لطفا آموزش های مرتبط رو از طریق گوگل جستجو کنید.

  71. سلام از هیچ کدوم از این نرم افزارا که گفتین استفاده نمیکنم ولی هنوزم این مشکل و دارم 😔😔😔

    1. خب قاعدتا دلایل زیادی وجود داره که برخی از این دلایل رو در همین صفحه شرح دادیم. از اونجایی که بسیاری از کاربران در این مورد مشکل دارند، هنوز دلایل قطعی برای این مشکل و راه حل قطعی هم کشف نشده که در صورت کشف شدن موارد جدید حتما اعلام می کنیم.

  72. سلام امروز پیج اینستام‌همین ارور رو میده در صورتی که من از هیچ برنامه ای واسه جذب فالور استفاده نمیکنم پسورد و عوض میکنم باز دو دقیقه بعد همین ارور میاد کلافه شدم دیگه 😢😢😢😢😢

    1. سلام خدمت شما
      چنانچه از نرم افزارهای گذر از تحریم یا تغییر آی پی در حین استفاده از اینستاگرام استفاده می کنید، ممکن هست باعث این مشکل بشه.

  73. سلام و خسته نباشید من دو روز است ک این پیامو دریافت می کنم و اینستا گرام هم می گوید ک پسورد پیجمو عوض کنم ولی وقتی رمز قدیمی پیجمو می زنم می نوسد رمز قدیمی اشتباه است لطف کنید ب من راهنمایی لازم رو بدید
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام
      در صورتیکه رمزتون رو تغییر دادید می بایست آخرین رمز رو وارد کنید و رمز قدیمی دارای اعتبار نخواهد بود. اما اگر منظورتون این هست که نیاز دارید وارد پیج شوید و سپس رمز رو تغییر بدید باید بگیم که چنین چیزی امکان پذیر نیست. چون وقتی این پیغام ظاهر میشه تنها راه تغییر پسوورد انتخاب گزینه change password هست. چنانچه این دکمه عملکرد صحیحی نداشته باشه لازمه از لینک ورود به اینستاگرام ، توضیحات لازم در رابطه با نحوه بازیابی کلمه عبور رو مطالعه بفرمایید و از طریق دریافت لینک بازیابی، کلمه عبورتون رو تغییر بدید.

    2. سلام حساب اینستا دچلدر مشکل شده میکه حساب شما به خطر افتاده چه کنم لطفا راهنمایم کنید

    3. با سلام خدمت شما
      کلیه توضیحات در همین صفحه درج شدند. چنانچه این موارد رو رعایت کردید و باز هم مشکل دارید، مشکلتون رو واضح شرح بدید.

    1. می تونید از طریق گزینه forget password در صفحه لاگین، اقدام به بازنشانی رمزعبور کنید.

  74. من هیچ برنامه جذب فالووری ندارم و فقط اینستا فالو رو دارم . تا الان هیچ وقت مشکلی پیش نیومده بود . یعنی اون هم از دسته برنامه هایی هست که اینستاگرام قبول نداره ؟
    اگه اره از کجا بفهمم کی انفالوم کرده

    1. بله هر برنامه ای که از نوع استفاده عادی اینستاگرام فراتر بره جزو نرم افزارهایی محسوب میشه که اینستاگرام جلوگیری میکنه. دیدن کسانی که شما رو آنفالو کردن امکانی هست که در حالت عادی وجود نداره و شما دارید با کمک یک سیستم خارجی اقدام میکنید و این خلاف قوانین اینستاگرام هست.

    2. سلام من میخواستم به اینستاگرام درخواست بازیابی حسابم رو بدم همه ی مراحل هم طی کردم فقط میگه حساب شما usrنیست میشه لطفاً توضیح بدین این یعنی چی ممنون

    3. اگر منظور شما این هست که یوزری به این آیدی شناخته نمیشه به این خاطر هست که پیج شما به طور موقت غیرفعال هست و یا disable شده. میتونید به جای وارد کردن آیدی پیج، با وارد کردن شماره همراه یا ایمیل، اقدام به بازیابی پیج کنید.

    1. کلیه روشهای رایج جذب فالوور در مقالات دیگر سایت توضیح داده شدند. لطفا بخش وبلاگ آی آر سوشال رو بررسی بفرمایید.

  75. من هم حدودا از دو روز پیش این پیغام ها رو دریافت می کنم و به شدت کلافه شدم. متاسفانه کسب و کارم فقط در اینستاگرام و تلگرام بوده و واقعا نمیدونم در این شرایط باید چیکار کنم. کاملا گیج شدم. اگه ممکنه راهنمایی کنید. ممنون میشم.

    1. در رابطه با این محدودیت ایجاد شده واقعا متاسفیم. اما همانطور که در مقاله هم ذکر شد، بهتر بود در چند پلتفرم فعالیت رو ادامه میدادید. البته برای حضور در بازار هرگز دیر نیست و می توانید اکنون اقدام به راه اندازی و بهینه سازی سایت خودتان کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با 09301334498 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 10 =