آرایش پوستمد و زیبایی

معرفی بهترین روغن برنزه کننده

بسیاری از افراد ترجیح می دهند در فصل تابستان پوست صورت و بدن خود را برنزه کنند. برای این کار می توان به سالن های سولار مراجعه کرده و از روش سولاریوم برای برنزه کردن پوست استفاده کرد.

اما در کنار هزینه نسبتاً زیاد سولاریوم، بسیاری از افراد زمان کافی برای مراجعه به سالن سولار را ندارند یا به هر دلیلی ترجیح می دهند از روش سولاریوم استفاده نکنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، بهتر است روغن های برنزه کننده را جایگزین کرده و با قرار گرفتن در معرض آفتاب پوست خود را برنزه کنید.

در ادامه به معرفی بهترین روغن برنزه کننده خارجی و ایرانی می پردازیم و در رابطه با ویژگی های این محصولات اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهیم.

معرفی بهترین روغن برنزه کننده ایرانی

اگر قصد دارید پوست صورت و بدن خود را برنزه کنید، ابتدا بهتر است بهترین روغن برنزه کننده ایرانی و خارجی را بشناسید. به این صورت می توانید محصول مناسبی را انتخاب کنید که در کنار کیفیت بالا باعث آسیب به پوستتان نیز نشود.

روغن آفتاب فیس دوکس یکی از این محصولات است که در ادامه به معرفی مشخصات آن می پردازیم:

روغن آفتاب فیس دوکس سری فتوزوم

بهترین روغن برنزه کننده ایرانی ، روغن آفتاب فیس دوکس سری فتوزوم است که برای برنزه کردن صورت و بدن با آفتاب و دستگاه سولار کاربرد دارد.

این محصول حاوی ترکیباتی مانند ویتامین A و E، روغن بادام شیرین، روغن جوجوبا، روغن زیتون و روغن کالاندولا است که باعث تغذیه پوست و جلوگیری از آسیب های پوستی (به دلیل تماس مستقیم پوست با آفتاب و دستگاه سولار) می شوند.

علاوه بر آن روغن آفتاب فیس دوکس دارای SPF 6 است و از نفوذ پرتو های مضر خورشید به بدن و مشکلاتی مانند آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

روغن آفتاب فیس دوکس بافت نرم و سبکی که دارد و به سرعت جذب پوست می شود. با استفاده از این محصول رطوبت پوست صورت و بدن شما تامین شده و از خشکی پوست جلوگیری می گردد.

اسپری روغن آفتاب سی گل SPF 6

در کنار روغن آفتاب فیس دوکس، اسپری روغن آفتاب سی گل نیز به عنوان بهترین روغن برنزه کننده با آفتاب و دستگاه سولار شناخته می شود.

این محصول با کیفیت از التهابات پوستی، آفتاب سوختگی و پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و باعث محافظت از پوست صورت و بدن در برابر اشعه UV می شود. در واقع اسپری روغن آفتاب سی گل دارای اس پی اف ۶ است که از پوست در برابر پرتو های مضر خورشید محافظت می کند.

از مواد تشکیل دهنده این اسپری می توان به روغن بادام، روغن نارگیل، عصاره هویج، ویتامین A، E و C اشاره کرد. اسپری روغن آفتاب سی گل بافت سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می شود.

به این صورت احتمال چرب شدن پوست صورت و بدن وجود ندارد و رطوبت مورد نیاز پوست نیز تامین می شود.

روغن برنزه کننده موزیلا مدل Jojoba

از نظر مصرف کنندگان روغن موزیلا مدل Jojoba، بهترین روغن برنزه کننده با آفتاب است. این محصول حاوی ترکیبات مغذی پوست مانند روغن بادام شیرین، ویتامین E و روغن جوجوبا است.

این ترکیبات آثار مخرب آفتاب بر پوست حساس صورت و بدن را کاهش داده و باعث محافظت از پوست در برابر پرتو های مضر خورشید می شوند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خواص ضد التهابی، مرطوب کنندگی و آنتی اکسیدانی اشاره کرد.

با استفاده از روغن برنزه کننده موزیلا تولید ملانین پوست افزایش پیدا کرده و پوست صورت و بدن شما با سرعت بیشتری برنزه می شود.

روغن آفتاب آردن حاوی عصاره هویج و قهوه

اگر به دنبال بهترین روغن برنزه کننده با آفتاب می گردید تا رنگی زیبا و یک دست روی پوستتان ایجاد شود، بهتر است حتماً روغن آفتاب آردن حاوی عصاره هویج و قهوه را تهیه کنید.

این محصول سرعت تولید ملانین و برنزه شدن پوست را افزایش داده و به دلیل وجود رنگدانه های طلایی باعث درخشندگی و زیبایی بیشتر پوست می شود.

از ترکیبات مغذی موجود در روغن آفتاب آردن می توان به عصاره هویج، ژل آلوئه ورا، عصاره قهوه و روغن جوجوبا اشاره کرد که باعث رطوبت رسانی به پوست و جلوگیری از التهابات و آفتاب سوختگی می شوند.

معرفی بهترین روغن برنزه کننده خارجی

اگر قصد دارید پوست صورت و بدن خود را برنزه کنید، بهتر است پیش از خرید با بهترین روغن برنزه کننده خارجی آشنا شوید. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم:

کرم آفتاب کامفورت زون مدل Sun Soul

از بهترین روغن های برنزه کننده خارجی می توان به کرم آفتاب کامفورت زون مدل Sun Soul اشاره کرد. با استفاده از این محصول می توانید پوست خود را به صورت کاملاً طبیعی برنزه کرده و از پیری و التهابات پوستی جلوگیری کنید.

این کرم آفتاب حاوی نرگس زرد، AHA و BHA است که خواص بی شماری برای پوست دارند. با استفاده از این محصول از تحریک و قرمزی پوست جلوگیری می شود و حالت الاستیسیته پوست بهبود پیدا می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خواص آنتی اکسیدانی، ضد پیری، تقویت سیستم ایمنی سلول ها در برابر اثرات مضر آفتاب و برنزه شدن طبیعی و یکدست پوست اشاره کرد. کرم آفتاب مدل Sun Soul توسط برند ایتالیایی کامفورت زون تولید شده و مناسب انواع پوست است.

واکس برنزه کننده میس ادن مدل Argan Oil

در میان بهترین روغن های برنزه کننده خارجی، واکس برنزه کننده میس ادن مدل Argan Oil انتخاب اول بسیاری از مصرف کنندگان است.

این محصول حاوی روغن ارزشمند آرگان است که از خواص آن می توان به آنتی اکسیدانی و جوان کنندگی قوی پوست اشاره کرد. واکس برنزه کننده میس ادن توسط کشور فرانسه تولید شده و سرعت برنزه شدن پوست را افزایش می دهد.

اسپری روغن برنزه کننده SPF 6 دالگون

اسپری روغن برنزه کننده دالگون یکی از بهترین روغن های برنزه کننده آلمانی بوده که مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی نیز قرار گرفته است. این اسپری با SPF 6 از پوست صورت و بدن در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت کرده و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

این محصول حاوی روغن جوجوبا است و خواص آنتی اکسیدانی و ضد پیری پوست دارد. از مهمترین ویژگی های اسپری روغن برنزه کننده دالگون می توان به دوام زیاد آن و ایجاد رنگ یک دست و زیبا روی پوست اشاره کرد.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین روغن های برنزه کننده صورت و بدن پرداختیم و برخی از با کیفیت ترین محصولات ایرانی و خارجی را معرفی کردیم.

به طور خلاصه با کیفیت ترین روغن های برنزه کننده ایرانی می توان به روغن آفتاب فیس دوکس، سی گل، موزیلا و آردن اشاره کرد. همچنین کامفورت زون، میس ادن و دالگون برخی از معتبرترین برندهای روغن برنزه کننده خارجی هستند.

بنابراین می توانید با توجه به میزان بودجه خود یکی از این محصولات را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

نحوه مصرف روغن برنزه کننده به این صورت است که ابتدا باید پوست خود را کاملاً تمیز کرده و پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب، روغن برنزه کننده را روی پوست صورت و بدن خود اسپری کنید. سپس روغن را به خوبی روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

در انتها توصیه می کنیم از تماس اسپری برنزه کننده با پوست حساس دور چشم و لب ها جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =