کسب و کارهای اینترنتی

عوامل موثر بر قیمت سایت فروشگاهی و هتل در تهران

هنگامی که ساختار وب سایت تعریف و توسعه یافت، متن و تصاویر باید در سیستم مدیریت محتوای وب سایت پیاده سازی شوند. افزودن محتوا به هر صفحه چقدر طول می کشد و چه کسی این کار را انجام می دهد؟ این سوال مهمی است که باید به آن پاسخ دهید زیرا اگر تیم داخلی شما نتواند محتوا را پیاده‌سازی کند، هزینه‌های شما صرفاً بر اساس زمان انجام این کار بیشتر خواهد بود. قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عواملی که در طراحی آن به کار می رود بستگی دارد. طراحی سایت در تهران و طراحی سایت هتل نیز هر کدام دارای نکاتی هستند که در ادامه توضیح می دهیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

درک فتوشاپ و بهینه سازی تصویر برای هر کسی که این وظیفه پیاده سازی محتوا را انجام می دهد پیش نیاز است. یک سیستم مدیریت محتوا می‌تواند تغییر اندازه تصویر را خودکار کند، اما ما ترجیح می‌دهیم تصاویر بهینه‌سازی شده دستی داشته باشیم تا در عین حال که حجم فایل را برای بارگذاری سریع صفحه کاهش می‌دهند، بهترین ظاهر را داشته باشند.

انیمیشن سفارشی

با جدیدترین مزایا و مزایای تکنولوژیک CSS3 و HTML5، می توان کارهای زیادی را در یک مرورگر وب در رابطه با متحرک سازی محتوای وب سایت شما انجام داد. آگاهی از آمار بازدیدکنندگان وب سایت و اینکه اکثر کاربران از چه نسخه هایی از مرورگرهای وب استفاده می کنند، در تصمیم گیری در مورد انیمیشن برای وب سایت شما بسیار مهم است. استفاده از انیمیشن در وب سایت شما می تواند تجربه کاربر شما را با برند شما بسیار افزایش دهد. پیاده سازی برخی از انیمیشن ها نسبتاً ساده است در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان بر و پیچیده باشند و هزینه را بالا ببرند. بیان ایده های انیمیشنی که ممکن است برای وب سایت خود بخواهید باید در مرحله برنامه ریزی و طراحی مورد بحث قرار گیرد تا به شناسایی هزینه ها کمک کند. نشان دادن نمونه وب‌سایت‌هایی که حاوی انیمیشن‌ها یا انتقال‌هایی هستند که دوست دارید، به سرعت بخشیدن به فرآیند کمک می‌کند.

طراحی سایت در تهران

ادغام سیستم های عملیاتی کسب و کار شما در وب سایت شما می تواند به گردش کار شما کمک کند و در نهایت در زمان و هزینه کسب و کار شما صرفه جویی کند. با این حال، ادغام فرآیندهای تجاری پیچیده در گردش کار وب سایت شما زمان و هزینه توسعه را به هر پروژه اضافه می کند. نمونه هایی از سیستم های یکپارچه می تواند شامل موارد زیر باشد: ردیابی موجودی برای محصولات فروخته شده از طریق وب سایت شما، یک سیستم فروش بلیط برای پشتیبانی یا درخواست های فنی، یا یک سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) برای تیم های فروش بزرگ یا چرخه های فروش طولانی.

گزارش پیشرفته

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما بهترین عملکرد را دارد، ممکن است بخواهید گزارش های سفارشی ترافیک وب سایت خود را از تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت یا از سیستم تجارت خود دریافت کنید. جمع‌آوری مجموعه‌های خاصی از داده‌ها و قالب‌بندی آن‌ها به صفحات گسترده یا گزارش‌های قابل فهم نیاز به تفکر، زمان و برنامه‌نویسی دارد، اما می‌تواند به تیم‌های عملیات، حسابداری و مدیریت شما کمک کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه‌تری بگیرند.

طراحی سایت هتل

هناگمی که می خواهید وب سایتی در هر زمینه ای طراحی کنید، بهتر است نکات زیر را مد نظر بگیرید یا به کافرمای خود بگویید تا انها را اعمال کند:

  • اطمینان حاصل کنید که رابط وب سایت کسب و کار کوچک شما تأثیر مثبتی بر جای می گذارد که منجر به نتایج می شود. با اجرای پیشنهادات زیر می توانید این کار را انجام دهید:
  • از گرافیک های زیبا و فونت های خوانا استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که گرافیک شما برای بارگذاری سریع فشرده و بهینه شده است. اگر وب سایت شما کند است، موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه شما را جریمه می کنند.
  • در مورد رقابت تحقیق کنید تا ببینید چگونه وب سایت های خود را طراحی و بهینه کرده اند. اجزای مشابهی را پیاده سازی کنید که برای وب سایت کسب و کار کوچک شما کار می کنند.
  • در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کنید تا ببینید آنها از سایت شما چه می خواهند و انجام آن را برای آنها آسان کنید.
  • در طول طراحی وب سایت خود به طور مداوم در برند بمانید.
  • یک سیستم ناوبری بصری طراحی کنید که به کاربران امکان می دهد به سرعت به صفحات مورد نیاز خود برسند.
  • اطلاعات تماس با دسترسی آسان را منتشر کنید.
  • فراخوانی آشکار (مخصوصاً دکمه‌های «اکنون خرید») را بگنجانید.

 

 

حال که با مفاهیم اولیه در این بخش آشنا شدید، می توانید به وب سایت iransite.com سر بزنید، وب سایت که در زمینه خدمات وب فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =