دیجیتال مارکتینگ

ضرورت دیجیتال مارکتینگ و اهمیت آن در دنیای امروز

هر کسب و کاری به یک وب سایت حرفه ای، خوش طراحی و کاربردی نیاز دارد. چه خدمات حضوری ارائه دهید، یک فروشگاه خرده فروشی راه اندازی کنید، محصولات را به صورت آنلاین بفروشید یا خدمات b2b مانند مشاوره یا بازاریابی ارائه دهید، مشتریان بالقوه از وب سایت شما برای تعیین اینکه آیا کسب و کار شما را انتخاب کنند یا خیر، استفاده می کنند. یک کانال رسانه اجتماعی ممکن است برای خدمات محلی کافی باشد، یا یک فروشگاه آمازون می تواند کسب و کار خرده فروشی آنلاین را به شما ارائه دهد. اما، اگر می خواهید گسترش دهید، برند خود را رشد دهید و حضور آنلاین واقعی داشته باشید، به وب سایت خود نیاز دارید. وقت ان رسیده است که شرکت طراحی سایت حرفه ای ، پشتیبانی سایت و دیجیتال مارکتینگ را گسترش دهیم تا ارتباط آنها را درک کنید.

شرکت طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت شما چقدر مهم است؟ وقتی از کاربران خواسته شد که توضیح دهند چرا به یک وب سایت اعتماد ندارند، 94٪ نظرات مستقیماً با طراحی سایت مرتبط بودند. یک وب سایت خوش ساخت، ترافیک مشتری بهتری ایجاد می کند و رابط کاربری بهبود یافته منجر به افزایش تبدیل می شود. خلاقیت مهم است، اما قوانین اساسی در مورد طراحی و تجربه کاربری وجود دارد که به شما در رشد وب سایت کمک می کند. هنگام ایجاد یا طراحی مجدد سایت خود، پیشنهادات زیر را در نظر داشته باشید.

با طراحی وب سایتی تمیز و جذاب اعتماد به دست آورید

دنیای طراحی دیجیتال سادگی را پذیرفته است و از زنگ ها و سوت ها دور شده و بر اصول اولیه تمرکز کرده است. از منظر کاربر، این امر باعث شده است تا وب سایت ها برای تجربه لذت بخش تر حرکت کنند.

طرح بندی را ساده نگه دارید

هرچه طرح وب سایت شما ساده تر باشد، بهتر است. این بدان معنا نیست که باید خسته کننده باشد، اما به این معنی است که باید روی موارد ضروری تمرکز کند. طرح‌بندی‌های کاربردی و تمیز، بارگیری، پیمایش و استفاده از سایت شما را در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف آسان‌تر می‌کند. وب‌سایت هری مهم‌ترین اطلاعات – محصولات آنها – را در جلو و مرکز قرار می‌دهد. آنها شامل تصاویری با حداقل متن هستند تا تعامل با محتوا را آسان کنند.

پشتیبانی سایت

بر اساس گزارشی که در سال 2013 توسط NewVoiceMedia منتشر شد، شرکت های آمریکایی سالانه بیش از 40 میلیارد دلار به دلیل خدمات ضعیف به مشتریان از دست می دهند. تقریباً 45 درصد از مردم اگر از خدمات مشتری ناراضی باشند، کسب و کار خود را به جای دیگری خواهند برد. پس از دریافت خدمات خوب به مشتریان، 70 درصد از مردم حتی وفادارتر خواهند بود، در حالی که 49 درصد بیشتر از شرکت استفاده خواهند کرد. ارائه راه‌های آسان در وب‌سایت برای تماس مشتریان با تیم خدمات، مزایایی از جمله:

  • کاهش نارضایتی مشتری
  • افزایش خریدهای آتی
  • ارجاعات بیشتر
  • تبدیل پشتیبانی مشتری به ستاره یک وب سایت به دریافت پشتیبانی از کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند کمک می کند تا آنها را دوباره برگرداند.

سازماندهی کنید

با اطمینان از اینکه یک تیم می تواند بلیط ها و مکاتبات را به اندازه کافی پیگیری کند، برای افزایش تلاش های خدمات مشتری در یک وب سایت آماده باشید. ارتباطات خدمات مشتری را در یک مکان ذخیره سازی ابری متمرکز برای مدیریت تعامل قرار دهید. سرویس ذخیره سازی ابری برای مدیریت ارتباط با مشتری به طور یکپارچه با یک وب سایت کار می کند تا همه مخاطبین را ردیابی کند و خدمات را بهینه نگه دارد.

یک سرویس مبتنی بر ابر به یک تیم اجازه می‌دهد تا پاسخگوتر باشد زیرا می‌تواند از هر کجا و از هر دستگاهی ارتباط برقرار کند و همه را در جریان ارتباط نگه دارد تا از تماس تکراری یا پیگیری غیرضروری جلوگیری شود. خدمات مشتری باید سریع، کارآمد و دقیق باشد – همه مزایای استفاده از یک مرکز ابری که با یک وب سایت کار می کند.

پشتیبانی مشتری را قابل مشاهده کنید

مشتریانی که برای یافتن راهی برای تماس با تیم پشتیبانی مشتری باید در وب‌سایت‌ها جستجو کنند، به طور فزاینده‌ای ناامید می‌شوند، بنابراین کانال‌های پشتیبانی مشتری را به یکی از ویژگی‌های برجسته صفحه اصلی وب‌سایت و در هر صفحه وب که یک شخص بازدید می‌کند تبدیل کنید.

دیجیتال مارکتینگ

با توجه به تنوع روش‌های بازاریابی دیجیتال، مجموعه‌ای از مزایای مشابه برای مزایای هوشمند دیجیتالی وجود دارد. در سطحی فراگیر، بازاریابی دیجیتال کسب و کارها را قادر می‌سازد تا در طول فعالیت‌های روزمره، مانند اسکن رسانه‌های اجتماعی، خواندن مقالات آنلاین، تماشای ویدیوها و غیره، به مشتریان دسترسی پیدا کنند. انواع مزایای تجاری به طور خاص تر، بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کارها کمک کند تا به یکی از مزایای زیر دست یابند:

هدف گذاری بهبود یافته – بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها اجازه می دهد تا جمعیت شناسی بسیار خاصی از مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند. با درگیر کردن مشتریان در یک جغرافیا، صنعت یا کانال اجتماعی خاص، کسب و کارها شانس بسیار بیشتری برای دستیابی به جمعیت هدف خود دارند.

سازگاری پویا – استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال بسیار انعطاف‌پذیر و انعطاف‌پذیر هستند و کسب‌وکارها را قادر می‌سازند تا در صورت نیاز مسیر خود را تنظیم کنند. برخلاف کمپین‌های بازاریابی سنتی و بلندمدت، کسب‌وکارها می‌توانند تلاش‌های دیجیتالی خود را در لحظه تنظیم کنند و در صورت لزوم، امکان چرخش سریع برای تحقق فرصت‌های تجاری را فراهم کنند.

آشنایی مقدماتی در این موارد، می تواند شما را به سمت داشتن وب سایت بهتری کمک کند. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ایجاد وب سایت در مدل های متنوع، به وب سایت cms-iran.com مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =