آشپزی و تغذیه

در پخت غذای لذیذ، سرویس قابلمه و تابه تفلون گرانیتی چه نقشی دارد؟

استیک پز شاید به درد هر کسی نخورد، ولی سرویس قابلمه برای هر خانه ای لازم است و با آنها می توان هر مدل از غذا را پخت. تابه تفلون گرانیتی نیز یک مدل از تابه های موجود در وب سایت کاویش است که مورد بحث امروز ماست.

استیک پز

فصل آشپزی تعطیلات فرا رسیده است، و اگر قابلمه‌ها و ماهیتابه‌هایتان را کمی بدتر می‌بینید، اکنون زمان خوبی است که از ظروف آشپزی در آشپزخانه خود استفاده کنید. ما آموختیم این است که شما مجبور نیستید برای ظروف آشپزی با عملکرد عالی هزینه زیادی بپردازید. در آزمایش‌هایمان، مجموعه‌ها و قطعات مقرون به صرفه زیادی پیدا کردیم که به همان اندازه مدل‌های گران‌تر پخت می‌کنند. فضای ذخیره سازی زیادی ندارید؟ نگران نباشید. ما ظروف و وسایل آشپزی را برجسته می کنیم که به شما امکان می دهد در موارد ضروری که در یک آشپزخانه کوچک به آن نیاز دارید، جشنی ترتیب دهید.

موجودی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های خود را تهیه کنید تا مشخص کنید چه چیزهایی باید جایگزین شوند یا قطعات جدیدی که می‌خواهید داشته باشید. اگر نیاز دارید که فقط یک ماهیتابه خراشیده را تعویض کنید، این یک روش صرفه جویی در هزینه است و این رایج ترین روشی است که ظروف آشپزی به فروش می رسد.

قیمت سرویس قابلمه

اگر یک سرویس قابلمه آشپزی جدید می‌خواهید، مطمئن شوید که قطعات موجود در مجموعه‌ای که انتخاب می‌کنید، مکمل سبک آشپزی شما باشد تا ظرف‌هایی را که به ندرت استفاده می‌کنید، ذخیره نکنید. بنا بر کیفیت آنف قیمت آن نیز فرق می کند.

آشپزی

در مورد آنچه مرتباً آشپزی می کنید فکر کنید. به عنوان مثال، اگر گوشت را اغلب تفت می‌دهید، یک تابه چدنی حتی قهوه‌ای شدن آن را تسهیل می‌کند. ماهیتابه های نچسب برای تخم مرغ، پنکیک و غذاهای لطیف مانند ماهی بهترین هستند. و ضد زنگ تقریباً برای هر غذایی که نیاز به تفت دادن یا قهوه ای شدن دارد عالی است. برای غواصی عمیق‌تر، بهترین ماهیتابه‌ها را برای روش آشپزی بخوانید.

اگرچه یک قابلمه خوب برای سوپ یا جوشاندن ماکارونی عالی است، اما اگر دوست دارید خورش ها یا سس ها را کم و آهسته بپزید، فر هلندی را در نظر بگیرید. در واقع، شما می توانید تقریباً هر چیزی را در یک اجاق هلندی همه کاره بپزید. برای الهام گرفتن، ببینید چرا هر آشپز خانگی به اجاق هلندی نیاز دارد؟

ظروف پخت و پز خود را با صفحه خود مطابقت دهید

در آخر، نحوه جفت شدن ظروف آشپزی جدید شما با اجاق گاز را در نظر بگیرید. تابه های ته صاف که تاب ندارند برای یک محدوده صاف ضروری هستند. محدوده‌های گاز کمی بخشنده‌تر هستند، اما همچنان می‌خواهید بین کف تابه و مشعل‌ها تماس خوبی برقرار شود. ظروف با خاصیت مغناطیسی برای یک اجاق گاز القایی ضروری است. بهتر است هنگام خرید یک آهنربا داشته باشید. اگر به پایین بچسبد، با محدوده القایی یا اجاق گاز کار می کند. و در رتبه‌بندی‌های خود، توجه می‌کنیم که کدام تابه‌ها با القایی سازگار هستند.

تابه تفلون گرانیتی، پوشش در مقابل روکش: تفاوت چیست؟

آنودایز شده با پوشش سخت روشی فانتزی برای گفتن این است که سطح نرم تابه تقریباً خالص به یک سطح سخت تبدیل شده است. هیچ ربطی به پوشش نچسب ندارد، که اجازه می دهد غذا بدون چسبیدن به تابه قهوه ای شود.

روکش فلزی به لایه‌های فلزی گفته می‌شود که برای ایجاد ظروف پخت و پز با هم ذوب شده‌اند. بنابراین در حالی که لایه های بیرونی و داخلی تابه ممکن است فولاد ضد زنگ باشد، لایه داخلی ممکن است آلومینیوم یا مس یا مواد رسانا یا مغناطیسی دیگری باشد. روکش همچنین می تواند به معنای اضافه شدن ماده ای به کف ظرف فولادی ضد زنگ باشد که انتقال حرارت را افزایش می دهد. با اصطلاحات ظروف آشپزی آشنا شوید تا بهترین انتخاب را برای سبک آشپزی خود داشته باشید.

نکات برای خرید

ظروف پخت و پز با کیفیت در قلب هر آشپزخانه جدی آشپزی قرار دارد. شما به انواع قابلمه ها، تابه ها و کاسرول ها نیاز دارید، شاید حتی چند مورد خاص. آیا یک مجموعه 500 دلاری ظروف غذاخوری، غذاهای شما را دو برابر یک ست 250 دلاری خوشمزه می کند؟ لازم نیست. در اینجا نحوه ساخت مجموعه آشپزی عالی آورده شده است.

ظروف خود را انتخاب کنید

اگر مجموعه‌ای از ظروف آشپزی را از ابتدا می‌سازید، بسته به اینکه چگونه آشپزی می‌کنید و برای چند نفر غذا می‌پزید، مجموعه‌ای از تابه‌ها و قابلمه‌ها، یک قابلمه و درب می‌خواهید. مجموعه‌ای که شامل قطعات بیشتری است ممکن است هوشمندانه‌ترین انتخاب نباشد اگر فقط از تعداد کمی استفاده کنید و بقیه فضای کابینت شما را اشغال کنند.

همه ما آنلاین خرید می کنیم، اما اگر می توانید، ظروف پخت و پز را در یک خرده فروش تهیه کنید. ببینید در دست شما چه حسی دارد. اگر سنگین است، فکر کنید وقتی پر از غذا است چقدر احساس سنگینی می کند. اطمینان حاصل کنید که دسته ها به راحتی گرفته می شوند و قابلمه یا تابه به خوبی متعادل هستند. بررسی کنید که اتصالات دسته محکم و محکم باشند. بسته بندی را بخوانید تا ببینید آیا می توان ظروف را در ماشین ظرفشویی تمیز کرد یا خیر.

خرید آنلاین اگر از مکانی مطمئن باشد، تجربه ای راحت و خوب را رقم میزند. برای همین است که می توانید به وب سایت kavish.shopمراجعه کنید تا قیمت سرویس قابلمه ها و تابه ها را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سه =