دانستنی ها و مسائل جنسی

برای جلوگیری از انزال زودرس ( زود انزالی ) چه راهکار هایی می شناسید؟

ژل و اسپری تاخیری از جمله محصولاتی هستند که موجب طولانی‌‎تر شدن زمان رابطه جنسی و به این ترتیب افزایش لذت طرفین از رابطه جنسی با شریک زندگی‌شان می‌شود. در این مقاله قصد داریم روش استفاده از این دو محصول زناشویی را جهت طولانی‌تر کردن زمان رابطه جنسی آموزش دهیم. ژل و اسپری تاخیری از جمله محصولاتی هستند که به مردان جهت جلوگیری از انزال زودرس، کمک بسیاری کرده و در کنار این مسئله از عوارض جانبی بسیار کمی نیز برخوردار هستند. به‌همبن دلیل می‌توان گفت که این دو محصول، جزو اصلی‌ترین خرید محصولات زناشویی برای مردان متاهل به حساب می‌آید. استفاده صحیح و رعایت بایدها و نبایدهای استعمال آن‌ها موجب اثربخشی بیشتر این محصولات می‌شود. از آنجایی که این محصولات حاوی لیدوکائین یا بنزوکایین با غلظت‌هایی کمتر از ۵ درصد هستند؛ هنگام استفاده از آن‌ها باید دقت داشته باشید که با چشم و دهان و بینی تماسی نداشته باشند. توجه داشته باشید که این محصولات تنها جهت استعمال خارجی هستند.

جلوگیری از انزال زودرس ( زود انزالی )
جلوگیری از انزال زودرس ( زود انزالی )

روش استفاده از ژل تاخیری برای طولانی کردن مدت زمان رابطه جنسی

حدود ۱۵ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی، پس از اینکه آلت تناسلی خود را شستید؛ چند قطره از ژل را بر روی حساس‌ترین قسمت آلت خود، یعنی زیر کلاهک آلت تناسلی ریخته و آن را با نوک انگشت به صورت دایره‌ وار ماساژ دهید تا این ماده جذب پوست شما شود. پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه که در این زمان می‌توانید به معاشقه و آماده کردن شریک جنسی خود بپردازید؛ این محصول، جذب پوست شما شده و اثر خود را می‌گذارد. حال اگر قصد استفاده از کاندوم را ندارید بهتر است قبل از اینکه رابطه جنسی کامل را شروع کنید؛ آلت تناسلی خود را با آب بشویید.

نکاتی که حین استفاده از ژل تاخیری باید به آن‌ها توجه کنید

  • توجه کنید که ژله تاخیری نباید با زخم در تماس باشد. بنابراین اگر بر روی آلت تناسلی شما زخمی وجود دارد، سعی کنید که آن بخش را به ژل آغشته نکنید.
  • اگر پس از استفاده از ژل تاخیری، احساس سوزش و خارش در آلت تناسلی خود کردید؛ سریعا آن را با آب بسیار شستشو دهید.
  • در صورتی که قصد استفاده از کاندوم را ندارید؛ سعی کنید که پیش از شروع رابطه  جنسی کامل، آلت خود را بشویید تا هیچ اثری از ژل روی آن باقی نماند.
  • بیشتر محصولات موجود در بازار اصولاً مناسب رابطه دهانی نیستند.
  • در روز بیش از ۴ بار از این ژل استفاده نکنید.
  • بهتر است این محصول را در دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه دور از نور مستقیم آفتاب، نگهداری کنید.
  • حتماً قبل از استفاده از محصول برگه‌ راهنمای آن را مطالعه کنید.
  • استفاده همزمان از ژل و اسپری تاخیری و کاندوم مشکلی برای کاندوم به وجود نمی آورد.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری برای طولانی  کردن  مدت زمان رابطه جنسی

ژل و اسپری تاخیری هر دو تاثیرات مشابهی در کاهش زود انزالی دارند و شما می‌توانید هر یک از این محصولات که حین استفاده از آن احساس بهتری دارید را انتخاب کنید. برای استفاده از اسپری تاخیری ابتدا ظرف اسپری  را به خوبی تکان دهید و نازل آن را به آلت تناسلی خود نزدیک کنید. حال محتویات داخل آن را بر روی آلت تناسلی تا کلاهک آن اسپری نمایید. ممکن است بخشی که باید اسپری تاخیری بر آن اسپری شود؛ در برندهای مختلف متفاوت باشد. اما اکثر شرکت‌های تولید کننده این محصول، بهترین ناحیه را ناحیه ای که زیر کلاهک آلت تناسلی است؛ پیشنهاد کرده‌اند. گاهی ممکن است این سوال مطرح شود که چند بار اسپری برای جلوگیری از زود انزالی نیاز است؟! باید گفت که ۲ تا ۳ اسپری با دوزهای کم اصولاً کافی است. اما می توان در صورت کافی نبودن، دفعات بیشتری را اسپری کنید ولی باید مراقب باشید که از ۱۰ مرتبه، بیشتر نشود. پس از اینکه محصول را اسپری کردید؛ نقطه‌ای که خیس است را مالش دهید تا وقتی که، دیگر در آن نقطه احساس خیسی نکنید. حال دستان خود را شسته و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا اسپری تاخیری اثر خود را بگذارد که می‌توانید در این زمان به معاشقه و آماده‌سازی شریک جنسی خود بپردازید.

جلوگیری از انزال زودرس ( زود انزالی )
جلوگیری از انزال زودرس ( زود انزالی )

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم شما را با نحوه استفاده از ژل و اسپری تاخیری و بایدها ونبایدهایی که در حین استفاده آنها باید رعایت کنید؛ آشنا کنیم تا بتوانید زمان رابطه جنسی خود را کمی طولانی‌تر کرده و به لذت بیشتری در رابطه جنسی خود برسید. اگر قصد خرید محصولات زناشویی این چنینی را دارید؛ می‌توانید از سایت‌ های معتبری که به فروش این محصولات می‌پردازند، همچون سایت بوبوریم ، آپ مولینا، الو کاندوم و آی بساط مراجعه کنید که به ارائه انواع محصولات زناشویی با قیمتی مناسب، ضمانت اصل بودن محصول و ارسال سریع می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =