مد و زیبایی

بهترین روش برای ست کردن چند گوشواره کنار هم

بدون شک هیچ لباسی بدون اکسسوری زیبا و هیچ استایلی بدون آن‌ها کامل نیست.اما گوشواره‌ها نه تنها می‌توانند استایل شما را کامل کنند بلکه زیبایی شما را چندین برابرمی‌کنند، فقط کافی است نحوه صحیح انتخاب آن‌ها را به خوبی بشناسید تا بفهمید چگونه گوشواره‌ها شما را زیباتر می‌کنندظاهر شما به تنهایی خلق نمی‌شود، بلکه باید به کمک برخی از عناصر برای زیباترشدن کمک گرفتزیورآلاتی مانند گوشواره، نقش موثری در خلق یک ظاهر زیبا دارندچه بسا گوشواره‌ها علاوه بر تاثیردر ظاهر، در تکمیل لباس‌تان هم تاثیرگذار استنکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که گوشواره باید یک ظاهر خوش فرم و متعادل را برای شما به ارمغان بیاوردحتی به نحوه قرار دادن گوشواره در گوش نیز باید دقت کنیداگر تمام نکات را در نظر بگیرید شاهد نتایج بی‌نظیری خواهید بودیکی دیگر از راهکارهایی که می‌تواند در استایل شما غوغا به پا کند، ست کردن چند گوشواره در کنار هم می‌باشداستفاده از چند گوشواره در کنار هم می‌تواند استایل شما را از یک ظاهر ساده یه یک ظاهر مدرن و امروزی تبدیل نمایداگر شما هم علاقمند به استفاده همزمان از چند گوشواره هستید تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه چند گوشواره را با هم ست کنیم

شاید در وهله اول استفاده از چند گوشواره در کنارهم، چندان جالب به نظر نرسداما اگر روش‌ها و اصول مربوط به ست کردن آن‌ها را بدانید نه تنها از انجام آن لذت خواهید برد، بلکه می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی‌تان، استایل منحصر به فرد خود را ایجاد نمائیدکافی است فقط به چند نکته دقت کنید.

گوشواره‌های جذاب نا‌متقارن

شاید به نظر شما پوشیدن گوشواره‌های نا‌متقارن، چندان جالب به نظر نیایداما اگر روش‌های صحیح طرز ست کردن را رعایت کنید، قطعا از نتیجه آن بسیار راضی خواهید بود.

  • یکی از نکات مهم این است که گوشواره‌ها باید تم مشترک داشته باشند، تا با ست کردن آن‌ها در کنارهم یک نتیجه عالی ایجاد شودبه طور مثال اگر گوشواره با تم گل انتخاب می‌کنید بهتراست گوشواره دوم هم تم گل یا میوه داشته باشد، به این ترتیب می‌توانید یک ست زیبا داشته باشید.

  • نکته دوم که باید در نظر بگیرید، هماهنگی رنگ گوشواره‌ها می‌باشدسعی کنید گوشواره‌هایی با رنگ یکنواخت یا رنگ مکمل انتخاب کنیددر این حالت شاهد یک کنتراست ظریف و زیبا خواهید بود.

  • نکته دیگری که درباره ست‎‌کردن چند گوشواره با هم وجود دارد و باید به آن اشاره کرد، توجه به فرم گوشواره می‌باشدبه طور مثال اگر گوشواره‌ حلقه ای دارای فرم هندسی و یا منحنی را انتخاب می‌کنید، باید تمام گوشواره‌ها همین تطابق و هماهنگی را داشته باشند.

به جنس گوشواره‌ها دقت کنید

یکی از مسائلی که متاسفانه برخی اوقات از قلم می‌افتد، هماهنگی جنس گوشواره‌هایی است که می‌پوشیمبه عنوان مثال شما نباید یک گوشواره طلا را با گوشواره نقره یا استیل بدلی ست کنیدباید دقت کنید که جنس گوشواره‌ها یکسان باشند، مثلا اگر از گوشواره نقره با سنگ رنگی استفاده می‌کنید، بقیه گوشواره‌ها هم باید نقره باشند.

گوشواره‌های میخی را با هم ترکیب کنید

یکی از ترکیبات جالب این است که چند مدل گوشواره میخی با طرح‌های مشابه را با هم ست کنیدشما می‌توانید از گوشواره‌های میخی رنگی استفاده کرده و حتی رنگ آن‌ها را با لیاس خود ست نمائید.

گوشواره‌های لوستری را از یاد نبرید

اگر اهل ریسک هستید و دوست دارید جسورانه عمل کنید، می‌توانید از گوشواره‌های لوستری و بلند استفاده نمائیدیکی از این راه‌ها این است که در یک گوش خود از گوشواره بلند استفاده کنید و در گوش دیگر از ترکیب گوشواره‌های میخی بهره ببریدبا این ترکیب می‌توانید یک ظاهر جذاب و مدرن داشته باشید که علی رقم متفاوت بودن بسیار زیبا و جذاب هم هست.

ترکیب جواهرات با گوشواره

یکی دیگر از روش‌های جسورانه استفاده هم ‌زمان جواهرات با گوشواره می‌باشداگر اهل استفاده از جواهرات هستید این راه یکی از روش های جسورانه می‌‎باشد که قادرخواهید بود برای خود یک استایل ویژه بسازید.

کلام آخر

همچنین باید دقت کنید که در هماهنگی گوشواره با استایل موها نقش تعیین کننده‌ای دارند و شما باید مدل موهای خود را هم در نظر بگیرید، چرا که به راحتی می‌توانید با استفاده از موهای خود جذابیت بیشتری ایجاد نمائیدبه طور مثال در یک گوش خود از گوشواره تک استفاده کنید و موهای خود را هم در همان سمت قرار دهید، به این ترتیب یک ظاهر نامتقارن و جذاب خواهید داشتاما نکته آخر و از همه مهم‌تر این است که در کنار تمام مواردی که گفتیم باید یادتان باشد که علایق و سلیقه شخصی شما در اولویت قرار دارد، شما برای رعایت قواعد و قوانین مجبور نیستید که علاقه و سلیقه خود را سانسور کنید بلکه باید سعی کنید طوری این هماهنگی را ایجاد نمائید که ظاهر و استایل شما بیانگر شخصیت‌تان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =